Tiedetään Oon kuullut aiheesta jo muutaman kerran mutten silti ikinä muista miten se kirjoitetaan, saatika lausutaanKoitan vaan sua yleissivistää ihkuseni :kiss:
Tuo on tärkeä tieto, kysy vaikka Mr. Ihanalta.
Tuosta ( taikinahavukasta) tuli asiaankuuluva laulu mieleeni, joten avataas yöradio ennen aikojaan. Liittyypi just tuohon naimarientoon.onkohan toi kraken suomeksi taikinahavukka?
eli anoppi
Riippuu siitä millaseen sukuun oot nainu.onkohan toi kraken suomeksi taikinahavukka?
eli anoppi
Jos kraken tarkottais anoppia, niin se olis cooliustasolla ainakin kymmenkertaisesti alempana kun vangit. Muuten ihan hyvä veikkaus.onkohan toi kraken suomeksi taikinahavukka?
eli anoppi
No mut asiat vois olla huonomminki.no anoppi ei sentään muistuta mitään norjalaista merihirviötä mutta sen joudun tunnustamaan että en nuorena ja rakastuneena älynnyt aatella tulevaisuuden mehtärahoja
äkki pani siis akanotossa :ashamed:
Kiinnostava lähestymistapa. Jos mää jään tuon kandidaatin joukkoon niin "joudun" oleen ilman anoppia, kun se ei oo äitinsä kans välilöissä.Jos meikäläinen joutuu vielä ettimään uutta kumppania joskus, niin valkkaan kyllä eka liudan hyvän oloisia anoppeja, ja sit tarkastelen niitten poika- ja tytärvalikoimia, josko olis joku mulle sopiva.
äläkä unohda mehtärahojaJos meikäläinen joutuu vielä ettimään uutta kumppania joskus, niin valkkaan kyllä eka liudan hyvän oloisia anoppeja, ja sit tarkastelen niitten poika- ja tytärvalikoimia, josko olis joku mulle sopiva.
Ai mitä?äläkä unohda mehtärahoja
Just laitoin yöradiosta soimaan...Ai mitä?
Meikäläisen koneella ei yöradio toimi.Just laitoin yöradiosta soimaan...
Koulukaveri lukiossa eräänä päivänä ilmoitti, että hän tulee vaimon valinnassa noudattamaan APUVA- periaatetta. Asunto-Perintö-Ulkonäkö-Vene-Auto.no anoppi ei sentään muistuta mitään norjalaista merihirviötä mutta sen joudun tunnustamaan että en nuorena ja rakastuneena älynnyt aatella tulevaisuuden mehtärahoja
äkki pani siis akanotossa :ashamed:
Ai mitä?
Miksei he oo? Mä luulen et tätä menoa mäkin pääsen anopittomaan kastiin, on rouvalla sen suuntaista käytöstä että mp ei varmaan kauaa jaksa sitä kattella. Omat huonot välit anoppiin on ihan se ja sama, mutta nyt se on alkanu mp.tä kohtaankin ihan kusimulkeroks. Ja kyllä mua ainakin harmittaa mp.n puolesta ihan älyttömästi, siitä huomaa et on tosi kurjalla mielellä kun välit on hounontunu.Kiinnostava lähestymistapa. Jos mää jään tuon kandidaatin joukkoon niin "joudun" oleen ilman anoppia, kun se ei oo äitinsä kans välilöissä.
Jaa, se olikin just niin kirjaimellisesti mehtäraha kun aattelinkin. Uskoisin et toi mehtäraha periytyy ihan omalta äitiltä sitten joskus. Toivottavasti ei vielä muutamaan vuosikymmeneen.siis että perinnöksi on luppeissa reilunlaisesti mehtää
eikä pelkkää taimikkoa
todennäkösesti aika hoitaa ja anoppi tulee aikaan järkiinsäMiksei he oo? Mä luulen et tätä menoa mäkin pääsen anopittomaan kastiin, on rouvalla sen suuntaista käytöstä että mp ei varmaan kauaa jaksa sitä kattella. Omat huonot välit anoppiin on ihan se ja sama, mutta nyt se on alkanu mp.tä kohtaankin ihan kusimulkeroks. Ja kyllä mua ainakin harmittaa mp.n puolesta ihan älyttömästi, siitä huomaa et on tosi kurjalla mielellä kun välit on hounontunu.
onko reilustikkin kunnollista huojuvaa ja joko kärsii tulla kosimaan :kiss:Jaa, se olikin just niin kirjaimellisesti mehtäraha kun aattelinkin. Uskoisin et toi mehtäraha periytyy ihan omalta äitiltä sitten joskus. Toivottavasti ei vielä muutamaan vuosikymmeneen.
Jos sitä on reilusti, niin veikkaan, että joudut jonon päähän.onko reilustikkin kunnollista huojuvaa ja joko kärsii tulla kosimaan :kiss: