nii, onneks mun rakas mies ei oo sun. miten sun miehes sitten ajattelee. ja mitä väärää siinä on, että mieheni mielestä se imetys on jokaisen oma asia missä ja miten sen tekee, mutta varmasti niistä lukuisista naisista löytyy niitäkin jotka haluaa sillä huomiota. tuskin montaa on mutta on. sori tää pienellä kirjottamine ja kysymysmerkin puuttumine, mutta on vauva sylissä. ja nyt me mennään vaihtaa vaippa. ja edelleenkin aion pitää tulevaisuudessa tissini ihan ominani ja sitten otan sen pullon mukaan jos oon yleisillä paikoilla. siinä ei oo mitään väärää.
Kysyin sitten mieheltäni. Hän on tosiaankin mies, joten hän ei pidä itseään äitiyteen liittyvien tunteiden asiantuntijana. Mutta hän arveli, että varmaankin imettävälle äidille itselleen rinta saattaa olla niin arkinen asia, ettei sitä jaksa aina kauheasti peitellä, jos vaikka se harso on unohtunut tai sillä on pyyhitty vauvan oksennusta saman ostoskeskuksen lattialta.
Sen sijaan mieheni myöntää, että nykymaailmassa, missä melkein kaikkea myydään seksillä, voi joku, joka ei itse elä pikkulapsivaihetta, nähdä esillä olevassa rinnassa seksuaalisia merkityksiä. Se ei kuitenkaan ole imettävän äidin ongelma, mieheni toteaa.
Kun ehdotin, että imettävä äiti hakisi miesten huomiota paljastelullaan, mies nauroi epäuskoisena ja totesi, että eiköhän siinä tilanteessa äidillä ole ihan muut asiat mielessä.
Sinun miehesi ajattelumaailmassa ei ole mitään väärää. Eikä kenenkään niin kauan kuin siedetään eri tavalla ajattelevia.