JellyJolly, hyvä että ruoka maittaa! Olet muutenkin ollut paljon pirtsakamman oloinen nyt kuin mitä vähän aikaa sitten. Toivottavasti suunta pysyy tällaisena.
Fat&lazy, mulle tuottaa ainaisia ongelmia lasagne ja pizza. Ne ovat ainoat ruuat, joiden kanssa joudun tosissaan taistelemaan, etten ottaisi liikaa. Näissä jutuissa ei varmaan auta mikään muu kuin se, että tekee noita kiusaus-ruokia, kuten sulla nyt ranskikset ja lihapullat, vain sen verran mitä saa luvan kanssa syödä, ei yhtään ylimääräistä. Voit myös vaihtaa ranskalaiset itse tehtyihin lohkoperunoihin, koska silloin voit helpommin laskea menekin (eli kuinka monta lohkoperunaa tulee yhdestä perunasta, ja sen mukaan annostelet lautaselle).
Pulla, mahtavaa että olet innostunut lenkille! Etenkin kun ilmat viilenevät näin syksyllä ja iltaisin on jo suorastaan kylmä, on tosi upea fiilis käydä kunnon hikilenkillä! Kyllä muuten näkyy unen laadussakin, kun vedät sen lenkin kylmällä ilmalla, käyt lämpimässä suihkussa ja käperryt hetkeksi teekupin kanssa vilttien alle...
Vieras :wave: mitä sä siellä yksin ähellät, tule meidän tiimiin pudottamaan painoa kimpassa! Tämä on niin paljon hauskempaa yhdessä! Koska olet lukenut ketjuja aiemmin sä varmasti olet huomannut, että meillä on pirskatin hyvä porukka kasassa. Tässä on lähes mahdotonta epäonnistua. Onnittelut jo pudotetuista kiloista :flower:
---
Meillä oli tänään uimahallipäivä ja löysin aivan uuden tavan kuluttaa kaloreita hallilla. Oman tunnin uintitreenin päätteeksi menin lasten altaaseen lasten kaveriksi. Siellä on tosi korkea vesiliukumäki, jonne menee pitkät kierreportaat. Sain houkuteltua hieman arat lapset liukumäkeen sillä puheella, että lastetaan jonossa (siis minä + 1 lapsi kerrallaan). Siitäkös lapset riemastuivat! Mä jouduin nousemaan niitä kierreportaita arviolta 10 kertaa ylös ja voin vakuuttaa, että nyt jopa mun teräsreisiä kuumottaa