The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Jaa puolet nuorempi muka? Voihan katinkorvat koiran päässä.
Mä lähden nyt mököttämään johonkin suuntaan
Sun ikääs en muuten edes tiedä. Enkä nyt kehtaa luetella nimeltä niitä tuplasti vanhempia ettei kukaan luule että väitän heitä vanhoiksi.

Mutta älä mökötä, naisten ikääntyminenhän loppuu sinne 25, että et sä sen vanhempi voi olla :xmas: :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025429:
Nyt sain loistoajatuksen. Kaikki lähtee Kirahvin luokse. Ostetaan iso kasa pussikaljaa. Nuo joilla numerot taipuu saa tehdä mun tehtävät. *kaljaa annetaan niille vasta sen jälkeen :whistle:* Me syödään salaattia, juodaan pussikaljaa ja rapsutellaan Kirahvin pikku karvapalleja.
:LOL: ei helvatti!
 
Sun ikääs en muuten edes tiedä. Enkä nyt kehtaa luetella nimeltä niitä tuplasti vanhempia ettei kukaan luule että väitän heitä vanhoiksi.

Mutta älä mökötä, naisten ikääntyminenhän loppuu sinne 25, että et sä sen vanhempi voi olla :xmas: :kiss:
Juu mä oon täs täyttänyt 23 jo aika monena kesänä. Ja sen ekan 100 vuottakin jo unohdin sopivasti...
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025429:
Nyt sain loistoajatuksen. Kaikki lähtee Kirahvin luokse. Ostetaan iso kasa pussikaljaa. Nuo joilla numerot taipuu saa tehdä mun tehtävät. *kaljaa annetaan niille vasta sen jälkeen :whistle:* Me syödään salaattia, juodaan pussikaljaa ja rapsutellaan Kirahvin pikku karvapalleja.
Kannatettu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025460:
Huudattaako ne ihan täysillä poppia?
mikä on ihan täysillä? kyllä toi ainakin mua häirii enkä oo ees seinänaapuri enkä edes samas kerroksessa.en kyllä tarkkaan tiedä kuka naapuri on mutta eikös noi mummot tiedä jos kyselee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025429:
Nyt sain loistoajatuksen. Kaikki lähtee Kirahvin luokse. Ostetaan iso kasa pussikaljaa. Nuo joilla numerot taipuu saa tehdä mun tehtävät. *kaljaa annetaan niille vasta sen jälkeen :whistle:* Me syödään salaattia, juodaan pussikaljaa ja rapsutellaan Kirahvin pikku karvapalleja.
Pienessä pöhinässä numerot taipuu ihan uskomattoman hyvin, vink vink...
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29025380:
Apua :O 22 voisi olla melkein oma lapsi jos teininä olisi alkanut lapsen teko touhuun. Oon siis auttamattomasti ikäloppu :snotty: :kieh: :LOL:
Mut määhän oon sanonu jo monesti ettei täällä olla vanhoja, mä oon vaan liian nuori.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
mikä on ihan täysillä? kyllä toi ainakin mua häirii enkä oo ees seinänaapuri enkä edes samas kerroksessa.en kyllä tarkkaan tiedä kuka naapuri on mutta eikös noi mummot tiedä jos kyselee.
On minunkin mielestä liian kovaa varsinkin jos kuuluu muualta asti kuin seinänaapurista. Laita valitus menemään :kieh: tai lappu luukusta, että nyt kannattaa lopettaa jos ette halua tutustua muutamaan noitaan :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä