Toivoisin sinun olevan oikeassa.veikkailen että sulle on yks jo tipahtanut sieltä...
Mut minun pitäisi osata ottaa koppi. En ole asiasta ihan varma.
Toivoisin sinun olevan oikeassa.veikkailen että sulle on yks jo tipahtanut sieltä...
No ei Einstein tarvitse olla, mutta helpompaa toki olisi, jos lukion lyhyt matikka ei kantaisi arvosanaa 5, kuten minulla.Kukas se täällä puhui kirjanpidosta, tais olla ainakin PK? Onko semmoiset kirjanpitäjän hommat vaikeita, tai se itse kirjanpito? Tarviiko semmosis olla joku Einstein?
Ei ole vaikeita kun minäkin sen hanskaanKukas se täällä puhui kirjanpidosta, tais olla ainakin PK? Onko semmoiset kirjanpitäjän hommat vaikeita, tai se itse kirjanpito? Tarviiko semmosis olla joku Einstein?
Nyt täytyy sanoa, että vaikka olen yli 15 vuotta ollut yrittäjä, pakko tunnustaa, että mä en ihan hirveästi kirjanpidosta ymmärrä vieläkään. Tietysti perus palkka-asiat, ALV-hommat ja tosiaan tuon alustavan kirjanpidon osaan, mutta sitten kun alkaa tilinpäätösasiat, tiedän kyllä peruskäsitteet, mutta en osaisi ketään kirjanpidosta kyllä konsultoida.Ei ole vaikeita kun minäkin sen hanskaan
Tiettyjä sääntöjä ja pykäliä tarvii tottakai osata jne mut ei tuo rakettitiedettä ole.
Kädet vaan alle että putoaa syliinToivoisin sinun olevan oikeassa.
Mut minun pitäisi osata ottaa koppi. En ole asiasta ihan varma.
Just ny on kello kuuden röökin aika. Menoksi.Yhden vetäsin ja mulla on semmonen valtava kukkaruukku tuhkakuppina.
Nyt voisi kyllä kohta mennä toiselle, sitten pitääkin korkata jo uusi aski... Tulin kotiin klo 15 ja siitä lähtien tehnyt kasaantuneita töitä, tilanne vaatii aina välillä hermosauhuja.
No, ei se paljon parempi se numero ollu miullakaan..oisko ollu 7.No ei Einstein tarvitse olla, mutta helpompaa toki olisi, jos lukion lyhyt matikka ei kantaisi arvosanaa 5, kuten minulla.
Mä teen omani ja jokusen muunkin kirjanpidot, tilinpäätökset, veroilmot yms. Lasken oman porukan palkat.Nyt täytyy sanoa, että vaikka olen yli 15 vuotta ollut yrittäjä, pakko tunnustaa, että mä en ihan hirveästi kirjanpidosta ymmärrä vieläkään. Tietysti perus palkka-asiat, ALV-hommat ja tosiaan tuon alustavan kirjanpidon osaan, mutta sitten kun alkaa tilinpäätösasiat, tiedän kyllä peruskäsitteet, mutta en osaisi ketään kirjanpidosta kyllä konsultoida.
Mennään. Joo ei, amatöörejä...Just ny on kello kuuden röökin aika. Menoksi.
Eikä piitata LadyGardeneasta, koska hän polttaa puolet vähemmän kuin me. Lähtee sit seuraksi jokatoiselle.
Mulla ei todellakaan ole ja veroilmotkin jätän aika lailla muille, tilinpäätöksestä puhumattakaan. Palkat maksan kyllä itse, sen verran osaan.Mä teen omani ja jokusen muunkin kirjanpidot, tilinpäätökset, veroilmot yms. Lasken oman porukan palkat.
Tosin mulla on myös koulutusta ko. hommaan :xmas:
Ei kannata polttaa liikaa. :xmas:Just ny on kello kuuden röökin aika. Menoksi.
Eikä piitata LadyGardeneasta, koska hän polttaa puolet vähemmän kuin me. Lähtee sit
seuraksi jokatoiselle.
Ite oot. Mä poltin jo v.-83. :xmas:Mennään. Joo ei, amatöörejä...
Kaljalle, joo! Viikonloppuna minä aion ottaa humalan. Ihan oikeen humalan, enkä mennä känniin jo kolmesta sidukastatullaan PKn kanssa pussikaljalle,ai pentele mutta pers siellä jo jäätyy pihalla pussikaljalla...
onks toi rasvaa vai onko siihen joku ruiskinut....Toisenlainen aurinko.
Eiköhän se ole voidetta.onks toi rasvaa vai onko siihen joku ruiskinut....
No mä en noista oikeesti ymmärrä mitään.Mä teen omani ja jokusen muunkin kirjanpidot, tilinpäätökset, veroilmot yms. Lasken oman porukan palkat.
Tosin mulla on myös koulutusta ko. hommaan :xmas:
Etkä lähde mihinkään kaljalle, ennenko kisunpentujen mahdollinen katsastus on sovittu. Niih.Jaahas, velipoika soitti ja ilmotti tulevansa kylään. Sitä odotellessa vois vaikka imuroida.
Eiks se mee siten et ne jotka ei voi tehdä opettaa?No mä en noista oikeesti ymmärrä mitään.
Aikanaan kävin kooärpeen talousrikostutkintakurssin ja sit jossain vaiheessa hain kirjanpidon tarkastuskurssille, mut en päässyt. Mut laitettiin sinne opettajaksi.
Elämä on.
No mulla oli pitkä matikka, mut siinä meinasi käydä huonosti.No ei Einstein tarvitse olla, mutta helpompaa toki olisi, jos lukion lyhyt matikka ei kantaisi arvosanaa 5, kuten minulla.
Et ole väärässä. Kaiken oikein tekeminen on hirveen vaikeeta.Eiks se mee siten et ne jotka ei voi tehdä opettaa?
No juu, eiköhän sieltä enemmän sit löydy sitä "älä tee näin" tietoa