yllättyä pyllättyäNo voi, yritin laittaa sulle Touko-Poukon kertomassa opettavaisesti ihmisen pimeästä puolesta : /
yllättyä pyllättyäNo voi, yritin laittaa sulle Touko-Poukon kertomassa opettavaisesti ihmisen pimeästä puolesta : /
Siinä liikutaan kuule kyöpeli vakavien asioitten äärellä :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29021909:yllättyä pyllättyä
:ashamed:Siinä liikutaan kuule kyöpeli vakavien asioitten äärellä :|
Hyvää yötä kyöpis :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29021917::ashamed:
Aika lähellä.Nii minäkin.
Jos en ole väärin ymmärtäny, ni jossain Nääsvillen nurkilla nuo ovat?
Matka ei ole mahdoton, vaan huomattavasti helpompi kuin Frank:ien matka Eiraan.
Miettikää miten mahtava oon, saan kaksi tulemaan yhtä aikaa.Kaksi tulossaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Keitä kahviaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Söpöt mirrit vetävät miestä luokseen magneetin tavoin.Miettikää miten mahtava oon, saan kaksi tulemaan yhtä aikaa.
Mua kutsuis sänky magneetin tavoin, mutta luonnon-, fysiikan- ja muita lakeja uhmaten lähden kuitenkin tästä valmistautumaan kouluun ja tarhaan, ettei nyt ihan mee lusmuiluks koko päivä.Söpöt mirrit vetävät miestä luokseen magneetin tavoin.
pyörällä ajaessa pitää panna kypärä :stick:Hitto miten kylmä tuuli! Pitäis keksiä joku hattusysteemi mikä kävis miulle..en oikeen oo hattuihmisiä. Talvella pakon edessä pidän pipoa, muuten tarpeen tullen huppua mutta pyörällä ajaessa siitäkin on vaan haittaa.
:ashamed:pyörällä ajaessa pitää panna kypärä :stick:
kypärähuppu tai pipo alle:ashamed:
Mut ei sekään korvia lämmittäis..
Johan me asiasta ilmoitettiin. Tottakait me tullaan, mut päivämäärä vaan jäi sopimatta. Se on tietty kiinni siitä miten sinulle sopii ja sit vissiin Kyöpelittärellä on joku loitsukirja pahasti kesken, et aikatauluja saa hetken hieroa.Mutta hei, kyllä tänne kylään saa tulla kun vaan etukäteen ilmottaa. Ei noi mirrit mihinkään karkaa. Tääl on sit yks apinakin
Ehtoota.Iltapäivää ! .
Periaatteessa kyllä, paitsi jos se pitää tehdä ruotsiksi, kuten uhkavaasti tuossa kommentissasi on. Ruotsi ei meinaan multa suju mitenkään päin, vaikka olen sen jopa ylioppilaskirjoituksissa kirjoittanut, täytyy sanoa, että; Jag kan inte talar svenska eftersom jag har glömma (?) alltid och jag kan inte diskutera på svenska mer.Ehtoota.
Oletko valmis laittamaan ammattitaitosi peliin? Katsos kun oma mainostoimistoni (Asiankannattajan mainos- Sakenfans reklam) on täystyöllistetty yrittäessään markkinoida yli- ikäistä, vanhentunutta ja osittain pilaantunutta tavaraa.
Älkää moittiko. Ny on tarjottu vasta salmiakkia. Seuraavaksi pitäis pistää peliin koko elämä.
No jaa, ei kait mulla sen ihmeempiä kiireitä oo koulun lisäks ikinä. Paitsi 26.10 oon ehkä heltsinkin suunnalla, ja 13.12 myös, RR.n keikalla :heart: Saa ehdotella päivämääriä mitkä passaa.Johan me asiasta ilmoitettiin. Tottakait me tullaan, mut päivämäärä vaan jäi sopimatta. Se on tietty kiinni siitä miten sinulle sopii ja sit vissiin Kyöpelittärellä on joku loitsukirja pahasti kesken, et aikatauluja saa hetken hieroa.
Mut pidä kisumirrit pieninä siihen asti kun tullaan.
Et ole tavannut minua.Periaatteessa kyllä, paitsi jos se pitää tehdä ruotsiksi, kuten uhkavaasti tuossa kommentissasi on. Ruotsi ei meinaan multa suju mitenkään päin, vaikka olen sen jopa ylioppilaskirjoituksissa kirjoittanut, täytyy sanoa, että; Jag kan inte talar svenska eftersom jag har glömma (?) alltid och jag kan inte diskutera på svenska mer.
Ja toki olin erittäin laiska lukiossakin sen ruotsin suhteen.
Saattaa olla, että pilaantuneen tuotteen markkinointi saattaa olla jokseenkin haasteellista. Huomaa kuitenkin sanamuoto "haastava", ei "mahdoton". Mikään ei ole mahdotonta, paitsi selkeäselkoinen nainen.
Onko vielä yhtä kaunis päivä kuin eilen?