The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt meni niin vakavaksi tämä vompatti-keskustelu, että Kyöpelin on pakko mennä etsimään Masaa. Pitkä päivä töissä tiedossa ja tältä päivältä kouluhommien rästit myös huomenna edessä. Hyvää yötä kaikille :kiss:
 
kahvikirahvi
Niin ja huomenta vaan, kyl mulle kylään saa tulla.

Nukkuminen on niin kivaa että nukuttiin pommiin. En tajua, miks pp herää tarharytmin mukaisesti viikonloppuisinkin klo 6.00, mutta sit kun mää torkutan ja panen vahingossa kellon pois päältä, hän nukkuu seitsämään asti. Sillon pitäis olla jo tarhassa.
 
kahvikirahvi
Söpöt mirrit vetävät miestä luokseen magneetin tavoin. :p
Mua kutsuis sänky magneetin tavoin, mutta luonnon-, fysiikan- ja muita lakeja uhmaten lähden kuitenkin tästä valmistautumaan kouluun ja tarhaan, ettei nyt ihan mee lusmuiluks koko päivä.

Mutta hei, kyllä tänne kylään saa tulla kun vaan etukäteen ilmottaa. Ei noi mirrit mihinkään karkaa. Tääl on sit yks apinakin :D

Mut hauskaa päivää, mä meen.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhanaValo
Hitto miten kylmä tuuli! Pitäis keksiä joku hattusysteemi mikä kävis miulle..en oikeen oo hattuihmisiä. Talvella pakon edessä pidän pipoa, muuten tarpeen tullen huppua mutta pyörällä ajaessa siitäkin on vaan haittaa.
 
Mutta hei, kyllä tänne kylään saa tulla kun vaan etukäteen ilmottaa. Ei noi mirrit mihinkään karkaa. Tääl on sit yks apinakin :D
Johan me asiasta ilmoitettiin. Tottakait me tullaan, mut päivämäärä vaan jäi sopimatta. Se on tietty kiinni siitä miten sinulle sopii ja sit vissiin Kyöpelittärellä on joku loitsukirja pahasti kesken, et aikatauluja saa hetken hieroa.

Mut pidä kisumirrit pieninä siihen asti kun tullaan.
 
Iltapäivää ! Kylmä on viima ulkona ja lämpötilakin vain vähän reilu viisi plusastetta, kerrospukeutuminen on kohta pop.
Kaupan pihassakin näytti palelevan pari neekeriä, oli kyllä niin ohkoiset vaatteet, ettei mikään ihme. Pohjolan oloihin olisi opettelemista.
 
Iltapäivää ! .
Ehtoota.

Oletko valmis laittamaan ammattitaitosi peliin? Katsos kun oma mainostoimistoni (Asiankannattajan mainos- Sakenfans reklam) on täystyöllistetty yrittäessään markkinoida yli- ikäistä, vanhentunutta ja osittain pilaantunutta tavaraa.

Älkää moittiko. Ny on tarjottu vasta salmiakkia. Seuraavaksi pitäis pistää peliin koko elämä.
 
IhanaValo
Ompas tänään neulotuttanut :)
Tässä arvon uskallanko lähteä vanhempainiltaan vai saako mies mennä sinne..on siis sekin vapaalla.
Hiukset ois kyl pestävä, enkä ehdi enää....:snotty:
 
Ehtoota.

Oletko valmis laittamaan ammattitaitosi peliin? Katsos kun oma mainostoimistoni (Asiankannattajan mainos- Sakenfans reklam) on täystyöllistetty yrittäessään markkinoida yli- ikäistä, vanhentunutta ja osittain pilaantunutta tavaraa.

Älkää moittiko. Ny on tarjottu vasta salmiakkia. Seuraavaksi pitäis pistää peliin koko elämä.
Periaatteessa kyllä, paitsi jos se pitää tehdä ruotsiksi, kuten uhkavaasti tuossa kommentissasi on. Ruotsi ei meinaan multa suju mitenkään päin, vaikka olen sen jopa ylioppilaskirjoituksissa kirjoittanut, täytyy sanoa, että; Jag kan inte talar svenska eftersom jag har glömma (?) alltid och jag kan inte diskutera på svenska mer.
Ja toki olin erittäin laiska lukiossakin sen ruotsin suhteen.


Saattaa olla, että pilaantuneen tuotteen markkinointi saattaa olla jokseenkin haasteellista. Huomaa kuitenkin sanamuoto "haastava", ei "mahdoton". Mikään ei ole mahdotonta, paitsi selkeäselkoinen nainen. ;)

Onko vielä yhtä kaunis päivä kuin eilen?
 
kahvikirahvi
Johan me asiasta ilmoitettiin. Tottakait me tullaan, mut päivämäärä vaan jäi sopimatta. Se on tietty kiinni siitä miten sinulle sopii ja sit vissiin Kyöpelittärellä on joku loitsukirja pahasti kesken, et aikatauluja saa hetken hieroa.

Mut pidä kisumirrit pieninä siihen asti kun tullaan.
No jaa, ei kait mulla sen ihmeempiä kiireitä oo koulun lisäks ikinä. Paitsi 26.10 oon ehkä heltsinkin suunnalla, ja 13.12 myös, RR.n keikalla :heart: Saa ehdotella päivämääriä mitkä passaa.

Tuutteko ihan vaan kaljahville?
 
kahvikirahvi
Periaatteessa kyllä, paitsi jos se pitää tehdä ruotsiksi, kuten uhkavaasti tuossa kommentissasi on. Ruotsi ei meinaan multa suju mitenkään päin, vaikka olen sen jopa ylioppilaskirjoituksissa kirjoittanut, täytyy sanoa, että; Jag kan inte talar svenska eftersom jag har glömma (?) alltid och jag kan inte diskutera på svenska mer.
Ja toki olin erittäin laiska lukiossakin sen ruotsin suhteen.


Saattaa olla, että pilaantuneen tuotteen markkinointi saattaa olla jokseenkin haasteellista. Huomaa kuitenkin sanamuoto "haastava", ei "mahdoton". Mikään ei ole mahdotonta, paitsi selkeäselkoinen nainen. ;)

Onko vielä yhtä kaunis päivä kuin eilen?
Et ole tavannut minua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä