Voittaako nuorempi nainen kaunedessa nelikymppisen, vaikka olisi kaunis nelikymppinen?

• Viestiketjun aloittaja 38v
  • Ensimmäinen viesti
M/40
Naiset tylsistyvät ikääntyessään. Noin kolmekymppiset osaavat vielä pukeutua kivasti ja olla sellaisia herttaisia höpönassuja.

Moni 35+ "laatunaine" on yleensä luoja paratkoon tylsä. Sellainen siisti asiallinen "hankimpa tällaiset käytännölliset kävelykengät" "nämä bisneslook silmälasit ovatkin stylet" "tällainen asiallinen takki onkin hieno" "suorat housut ovat tyylikkäät" look on tappotylsä. luotaan työntävä.
Vaihtoehtoisesti mikään converse only tyylikään ei iske 35+.

Trendikkyys, hymy, tyttömäisyys, uskaltakaa olla höpönassuja.

Ja kun täyttää 34 niin sitten ei oo enää kukkea. :(
Kukapa sen osaa sanoa, missä kohtaa itse kullakin tarkkaan ottaen menee se raja, jonka jälkeen ei enää ole nuori. Ainoastaan se on varmaa, että kukaan ei ole nuori ikuisesti. Mutta itse tuon rajan jo aikoja sitten ylittäneenä voin vakuuttaa, että kyllä sitä elämää on tällä nuoruuden jälkeiselläkin ajalla. :)

"Hanska"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29023021:
Kukapa sen osaa sanoa, missä kohtaa itse kullakin tarkkaan ottaen menee se raja, jonka jälkeen ei enää ole nuori. Ainoastaan se on varmaa, että kukaan ei ole nuori ikuisesti. Mutta itse tuon rajan jo aikoja sitten ylittäneenä voin vakuuttaa, että kyllä sitä elämää on tällä nuoruuden jälkeiselläkin ajalla. :)
Juuri näin. Itse tajusin, että nelikymppisenä se elämä oikeastaan vasta alkoi!

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29022836:
Keskiarvoistahan tässä on pakko puhua, koska kenenkään asianomaisen kuvaa ei nyt ole tässä arvioitavana. Eli keskimäärin nuorempi nainen voittaa tietysti vanhemman ulkonäössä, mutta ei muuten. Eihän se suhde pelkän ulkonäön varaan voi rakentua. Itseäni en näin 40+ ikäisenä pysty oikein kuvittelemaan alle kolmivitosen naisen kanssa. Mutta tiedän toki, että moni muu pystyy ja oikein hyvin vieläpä.
Sama vika Rahikaisella.

Itseäni en pystyisi edes kuvittelemaan suhteeseen naisen kanssa, jolla biologinen kello vielä ehkä tikittää. Rujosta ulkomuodostani huolimatta olen tässä parin sinkkuvuoteni aikana joutunut jopa torjumaan muutaman liian nuoren naisen lähestymisyritykset, toivottavasti en kuitenkaan tylysti.

Ikäiseni naiset taas ovat hirmuisen hankalasti lähestyttäviä. Takana kenties liikaa pettymyksiä tai sitten vaan ihan tervettä järkeä ja varovaisuutta.

Sinänsä kummallista, että kaltaiseni keski- ikäisen kaljamahan olis huomattavasti helpompaa heittää pyyhe kehään ja ryhtyä pokailemaan parikymppisiä, kuin odottaa, että kohdalle sattuisi oikea aikuinen ihminen.

Naiset tylsistyvät ikääntyessään. Noin kolmekymppiset osaavat vielä pukeutua kivasti ja olla sellaisia herttaisia höpönassuja.

Moni 35+ "laatunaine" on yleensä luoja paratkoon tylsä. Sellainen siisti asiallinen "hankimpa tällaiset käytännölliset kävelykengät" "nämä bisneslook silmälasit ovatkin stylet" "tällainen asiallinen takki onkin hieno" "suorat housut ovat tyylikkäät" look on tappotylsä. luotaan työntävä.

Jotenkin olen asiasta täysin eri mieltä. Höpönassuutta lukuunottamatta.

Milloin sisäinen Vaahteramäen Eemelini minut jättää, niin peli on kannaltani menetetty. Toivottavasti minussa on hieman pikkupoikaa tallella vielä monttua kaivettaessa.

Mutta epätoivoinen nuoruudessa roikkuminen on asia joka näyttää lähinnä naurettavalta tai säälittävältä.

Se voi olla että jos ja kun sinä olet ns. ikäiseksesi hyvin säilynyt ja vieläpä timmi, kokevat miehet sen uhaksi, tai ehkä he eivät halua tajuta sitä että ovat sen ikäisiä kuin ovat, vaan haluavat olla charmantteja ja ihania niille nuoremmille, koska ne nuoremmat ovat mitä ovat mutta saman ikäinen timmi ja kaunis nainen saa heidät vain muistamaan sen että kessi kasvaa ellei mitään tee, ja jos he olisivat suhtessa sinun kanssasi, kokisivat he sen painostavaksi, eli heidänkin täytyisi "olla jotain" jotta olisivat kanssasi samalla viivalla. Nuorempien kanssa ei niin väliä kun se liikunta saattaa olla vain jotain pusipusi-kävelyä.

Tai sitten oot tavannut vaan kusipäitä.

Olisi mielenkiintoista tietää, millainen +35v. nainen sinusta sitten on kiinnostava. Siis tyyliltään.

Vastaukseni ap:n kysymykseen on, että ei voita. Sillä itse en lähtisi vertaamaan tuolla tavoin.

24-vuotias
Minkä tahansa ikäinen nainen voi olla kaunis, mutta
kai se biologia ohjaa miehiä ottamaan sen naisen kolmenkympin alapuolelta:
38-vuotias voi saada vielä lapsia, mutta todennäköisempää kuitenkin on että alle 30-vuotias niitä rupeaa tekemään.
Mut ite kyllä ihmettelen noita nuoria naisia, jotka huolivat noinkin vanhoja miehiä...
tsemppiä ap, kyllä se fiksu ja filmaattinen ikäisesi mies vielä löytyy, pysyy ja jää!

Se voi olla että jos ja kun sinä olet ns. ikäiseksesi hyvin säilynyt ja vieläpä timmi, kokevat miehet sen uhaksi, tai ehkä he eivät halua tajuta sitä että ovat sen ikäisiä kuin ovat, vaan haluavat olla charmantteja ja ihania niille nuoremmille, koska ne nuoremmat ovat mitä ovat mutta saman ikäinen timmi ja kaunis nainen saa heidät vain muistamaan sen että kessi kasvaa ellei mitään tee, ja jos he olisivat suhtessa sinun kanssasi, kokisivat he sen painostavaksi, eli heidänkin täytyisi "olla jotain" jotta olisivat kanssasi samalla viivalla. Nuorempien kanssa ei niin väliä kun se liikunta saattaa olla vain jotain pusipusi-kävelyä.

Tai sitten oot tavannut vaan kusipäitä.
Vahvin veikkaukseni on jälkimmäisen kappaleen puolella. Tosin kusipäisyys ei ikää katso.

"vieras"
En jaksa koko ketjua lukea. Minun mieheni 30v. pitää viehättävinä n. 40v. naisia, jotka ovat itsestään huolehtineet ja pukeutuvat nuorekkaasti. Parikymppisistä hän ei välitä, kun ovat useimmiten vielä niin lapsellisia sekä ulkonäöllisesti että käyttäytymiseltään. Itse olen taas mieheni ikäinen ja onpa hän näköjään minut sitten 30-sarjasta kelpuuttanut ;)

näinpä näin
[QUOTE="vieras";29022973]Miksi naiset olettaa että taas on kyse ulkonäöstä eikä elämänasenteesta?
Oman "laadukkuuden" korostaminen ei herätä kenessäkään haluja lähempään olemiseen ja vaikka sitä ei ääneen sanoiskaan niin kyllä se näkyy olemuksessa[/QUOTE]

Näin. Juuri näin.

Saatikka kun lisätään vielä "olet sen arvoinen"-fraasi.

muuan mies
[QUOTE="milla";29023007]Miksi se sua noin paljon vaivaa vai oletko aikeissa vaihtaa miestä?[/QUOTE]Peyotella on tapana jeesustella kaikissa ulkonäkökeskusteluissa, lähinnä varmaan siksi että on niitä harvoja hyvännäköisiä tällä palstalla ja hyvin tietää sen. Jostain syystä se on hänelle joku moraalinen oikeutus ottaa kantaa kaikkiin ulkonäkökysymyksiin kun on itse päässyt helpolla pelkän geeniperimän ansiosta.

Olen siis mies, en mikään kateellinen nainen enkä ihastunut kyseiseen henkilöön, päinvastoin.

30+ mies
Se "timmiys" vanhemmissa naisissa näyttäytyy usein sellaisena kuivana olemuksena jonka jänteet pullistelevat kaulasta ja käsivarsista. Eli pullea nuorikko mielestäni tässä asiassa kauniimpi, kuitenkin tunnen vetoa n. 10 vuotta vanhempiin naisiin ja ihan muista syistä kuin ulkonäöstä. Se on sitten varmaan se elämänasenne, ellei sitten ole hapantunut pilalle. Liika itsensä korostaminenkin rumentaa.

kukittaa
Jaa-a en kyllä ole tuollaista huomannut mutta sen kyllä, että vanhempana edelleenkin ne nuoremmatkin miehet huomaa. Joku puhui kukkeuden menettämisestä. Kai sen nyt jokainen järkevä tajuaa, että se on ainan persoonakohtaista milloin se kukkeus on mennyttä. Ihan varmasti olen ollut kukkeampi 39 vuotiaana kuin moni 30 vuotias.

"huoh"
[QUOTE="vieras";29022805]No kun ei sitä ole... :D

Oman miehesi silmissä pysyt suloisena, kunhan muistat aika ajoin olla aivan avuton (mutta ei siis liian avuton ;)) ja palvoa miestäsi maailmasi valtijaana. Näin siis mikäli miehelläsi on heikko miehinen itsetunto.

Ja toisaalta, vaikka itsetunto olisi kohdallaan, kaikkihan me kehumisesta pidämme. :)[/QUOTE]

Valtijaana?
Ja 30-kymppinen tai 50-kymppinen? Voi ...

Missä marttakerhoissa sä pyörit, ykskään mun tuttavapiirin 35+ naisista ei käytä mitään käytännöllisiä kävelykenkiä tai suoria housuja :D
Kyllä heillä on yleensä tyköistuvat farkut ja saappaat/korkokengät.

Ja nämä esittämäsi yleistyksetkö ei sitten sovi 40+ pömppövatsaisiin, silmäpusseilla varustettuihin miehiin? Aika tylsiä ja ennalta arvattavia on kyllä monet 40+ ikämiehet.

"uskaltaa olla höpönassuja", LMFAO hommaa kiinanpalatsikoira, jos höpönassua kaipaat :)

rehellinen mies
Suora vastuas aloittajan kysymykseen: Kyllä se nuorempi yleensä on parempi.

En osaa selittää miksi, veikkaan että ihan biologisista syistä. Sitähän se parinmuodostus kuitenkin pohjimmiltaan on, biologiaa.

Yhteistyössä