The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vielä sen verran Ruutikselle, että totta kai liikkeenjohdossa jonkin verran numeroista pitää ymmärtää, että osaa reagoida tulevaan, kuten esim. tilikauden lopussa tulkita liikkeenvaihdon mahdollinen muutos-%, tilikauden tulos ja mistä sen mahdollinen tappio on tullut ja sitten korjata ja paikkailla seuraavalla tilikaudella ja alustava kirjanpito on osattava, mutta esim. niin pitkälle menevästi ei ainakaan mun ole tarvinnut osata, että koko kirjanpidon suoraan tilintarkastajalle olisin omin käsin iskenyt.
Sen verran on ymmärrettävä, että tulkita osaa tulevaa ja kehitystä, mutta ihan kaikkia tangentteja ei hyvään liikkeenjohtoon tarvitse osta.

Nyt nukkumaan. Palaan mielelläni aiheeseen huomenna.
 
Nii minäkin.

Jos en ole väärin ymmärtäny, ni jossain Nääsvillen nurkilla nuo ovat?

Matka ei ole mahdoton, vaan huomattavasti helpompi kuin Frank:ien matka Eiraan.
Jos olen oikein ymmärtänyt niin Nääsvillessä taitaa Pitkäkaula asustella. Minulla alkaakin sopivasti ensi vuoden puolella n. kerran kuussa muutenkin käynnit sinnepäin. Sitten vain odotellaan kutsua kylään :saint:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29021845:
Jos olen oikein ymmärtänyt niin Nääsvillessä taitaa Pitkäkaula asustella. Minulla alkaakin sopivasti ensi vuoden puolella n. kerran kuussa muutenkin käynnit sinnepäin. Sitten vain odotellaan kutsua kylään :saint:.
Lähdemme vissiin suurinpiirtein samalta hehtaarilta, joten ei muuta kuin jäämme odottamaan pitkäkaulan kutsua.

Mut pian, koska kisut eivät ole kauaa pieniä ja söpöjä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä