The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Nirsoudesta tuli mieleen, et mä olin kersana nirso. Olisin eläny pelkillä herkuilla, kasviksia vihasin kaikessa muodossa. Raaka porkkana, tomaatti, paprika, kukkakaali ja kurkku maistu, muut oli nounou. Muistan elävästi kun istuin kerran 3 tuntia ruokapöydän ääressä kun en suostunu syömään kasviksia.
Parsakaalia ja kesäkurpitsaa vihasin ja inhosin yli kaiken, taisin olla jo täysikänen ennen kun ne alko maistumaan. Tää jälkimmäinen vasta parikymppisenä.
 
mutta porkkanat ja sen sellaset lämpimänä on vaan niin :x musta keitossa parasta on se liemi,sitä mulla on lautanen aina puolillaan:D


ja tiedän,mä olen vähän tällänen ruokavammanen:ashamed:
Kuulehan neitoseni.

Jos, tai siis kun joskus maistat meikäläisen keittämää soppaa, niin porkkana menee siin sivussa huomaamatta.
En ole palstan noitien kaltainen liemivelho, mut kul mä sopan osaan keittää.

Ja mä laitan porkkanaa vaikka pitsaan, jos se mua huvittaa ja joskus huvittaa.

Mut olipas tänään ihana päivä.
 
Oot outo nirsoilija :D Onneks pp ei oo, syötiin tänään linssejä ja parsakaalia ja opetin sille että parsakaali on nam nam ja äitin lemppari. On se siis ennenkin syöny, mut tänään halusin opettaa sille nimenkin.
Se on meinaan alkanu nyt sanomaan pitkiäkin sanoja kokonaan, kuten kuorma-auto, villasukka, dinosaurus, parsakaali :) Ennen on tullu vaan kuo(r)ma, villa, dino, kaali. Iiih, oon ylpeä :heart:
Minua ei voi sanoa nirsoksi edes pahin vihamies, mutta raaka kaali on kaikissa muodoissa jotain sellaista, mitä en voi syödä. Kaalilaatikko - ja kääryleet on hyviä, mutta kaalikeitto taasen on kamalaa. :D
 
Älähän sitten kauaksi karkaa.

Tämä päivä on ollut syksyinen ja sateinen, mutta juuri sain postia joka poistaa syksyt ja sateet. Silloin päivä on aurinkoinen.

Koitahan varoiksi kehitellä strategiaa miten markkinoida yli- ikäistä, huonoa ja loppuunkulunutta tuotetta.

Mut tämä päivä on mitä kaunein.
Saisinpa minäkin joskus tuollaista postia, enkä vaan Eteralta tai Lindroffilta. Älä vaan yrittäjäksi rupea, meidät ajetaan päivä päivältä ahtaamalle.
En karkaa, jos vaan hengissä pysyn. :D
Yli-ikäinen, loppuunkulunut ja huono? Tuommosiahan kaikki mun asiakkaani ovat, harvemmin mitään helmiä ja ihan uutta & helposti markkinoitavaa tuotetta syliin tipahtaa.

Ihan ensin lähden siitä, että tutustun siihen, miten kilpailijat tuotetta markkinoi ja yritän löytää aina jonkun heikon kohdan, mistä saa väännettyä vaikka väkisin sitten asiakkaalle suunnitelman. Sitten vasta mietitään kohderyhmää sun muuta. Mutta kaikkia kikkojani en lähde julkisesti tänne paljastamaan...
 
Minua ei voi sanoa nirsoksi edes pahin vihamies, mutta raaka kaali on kaikissa muodoissa jotain sellaista, mitä en voi syödä. Kaalilaatikko - ja kääryleet on hyviä, mutta kaalikeitto taasen on kamalaa. :D
Näin me vain erillaisia ollaan. Minä en oikein tykkää kaalikääryleistä. Kauhea kammo jäi ala-asteelta kun istuin koulun käytävällä kääryleiden äärellä ja yritin oksentamatta saada alas ruokaa. Nykyään pystyn syömään lähinnä pakon edessä kohteliaisuudesta. Sitä vastoin raaka kaali on ihan parasta herkkua :p.
 
kahvikirahvi
Minua ei voi sanoa nirsoksi edes pahin vihamies, mutta raaka kaali on kaikissa muodoissa jotain sellaista, mitä en voi syödä. Kaalilaatikko - ja kääryleet on hyviä, mutta kaalikeitto taasen on kamalaa. :D
Mä en oo enää nirso, vapaaehtoisesti ruokarajoitteinen vaan :D Tosin pari inhokkia löytyy, ja yks on munakoiso. Ja oliivit. Niitä en voi sietää. Hillosipuli on kans vähän kiikun kaakun, vaikka muistan kyllä joskus pitäneeni siitä..
 
mun täytyy tunnustaa että en ymmärrä markkinoinnista yhtikäs mitään

varmaan pitäis :ashamed:
On sentään yksi asia, missä mä olen miltei expertti ja mistä sä et ymmärrä mitään.
Minä en kyllä sitten ymmärrä hevonpaskaakaan mistään vähänkin matemaattisesta, markkinointi ja liikkeenjohto on ne mun juttuni.

Markkinointi ei ole mitenkään ylitsepääsemättömän haastavaa, mutta se vaatii semmosen omanlaisen silmänsä, mikä kehittyy vaan tekemällä sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29021706:
Hyvää yötä ja toivottavasti huominen menee osaltasi sukkelaan niin sitten ollaankin jo toivomassasi keskiviikossa :kiss:
Niinpä...huominen voi olla todella pitkä päivä tai sitten hyvinkin lyhyt,näkee sitten:)
sitä odotellessa...nyt nukkumaan.
 
Viimeksi muokattu:
mun täytyy tunnustaa että en ymmärrä markkinoinnista yhtikäs mitään

varmaan pitäis :ashamed:
Tossa olis pikkukaupunkilaiselle markkinarakoa.

Ihan oikeesti. Yrityksen ensimmäinen murhe on löytää pääomaa tai rahoitusta. Toinen murhe on osata myydä, eikä siin auta olla hyvä idea/tuote tms, milloin pitää osata myydä.

Aikanaan telkkarissa oli supersoppamainos. Sil mainostettiin telkkarimainonnan voimaa. Se poiki hemmetisti tiedusteluja, et mistä sitä supersoppaa saa ostaa.

Ja tänään täällä paistaa aurinko.
 
Tossa olis pikkukaupunkilaiselle markkinarakoa.

Ihan oikeesti. Yrityksen ensimmäinen murhe on löytää pääomaa tai rahoitusta. Toinen murhe on osata myydä, eikä siin auta olla hyvä idea/tuote tms, milloin pitää osata myydä.

Aikanaan telkkarissa oli supersoppamainos. Sil mainostettiin telkkarimainonnan voimaa. Se poiki hemmetisti tiedusteluja, et mistä sitä supersoppaa saa ostaa.

Ja tänään täällä paistaa aurinko.
Jos idea on Finnveran mielestä hyvä, niin rahoitustakin järjestyy, jos ei, niin kyllähän pankkikin myöntää, mutta toki sitten vakuussoppaan menee oma ja varastettu omaisuus.

Tuo on se, mihin törmään ihan koko ajan. Monella on helvetin hyvä tuote, mutta kun ei ole mitään käsitystä, miten ja millaiselle ryhmälle sitä pitäisi myydä, missä ja kuinka markkinoida ja sitten kun istutaan tumput suorina pelkästään uskoen siihen tuotteeseen, niin ei se markkinoinatta mihinkään itseään myy. Toinen on se, että kun esim. mä alan tekemään markkinointisuunnitelmaa ja konsultoin markkinointia, oletetaan sitten, että myyvässä päässä ei tarvitse tehdä mitään, markkinointi hoitaa kaiken. Markkinointi on erittäin oleellinen osa myyntiprosessia, mutta pakko myyntipäänkin on olla tietoinen ja valmiina toimimaan.
 
Nyt mä menen tupakalle Asiankannattajan seuraksi ja sitten nukkumaan. Keskustelu alkoi käydä erittäin mielenkiintoiseksi, toivottavasti aiheisiin palataan vielä jonain päivänä, kun nyt on pakko kallistaa pää pielukseen.

Hyvät yöt kaikille !
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä