verenimijä :wave::vampire:
verenimijä :wave::vampire:
mulla on joku juttu tossakin etten voi syödä muuten...no joo, porkkanakakussa menee keitoissa välttelen niiden ottamista tai jos niitä tulee niin muussaan ne sinne liemeen niin ei haittaa sitten.Porkkanahan on hyvää ja sopii lähes kaikkeen.
Muistan kun kersana piti kans haarukalla pilkkoa porkkanat keittoon, mutten ei kelvannu.mulla on joku juttu tossakin etten voi syödä muuten...no joo, porkkanakakussa menee keitoissa välttelen niiden ottamista tai jos niitä tulee niin muussaan ne sinne liemeen niin ei haittaa sitten.
Ei kumpaakaan. Tai ehkä. Asia on ittestäni kiinni. Jos osaan.saitko rakkauskirjeen? vai joko olet löytänyt uuden tönön kun edellinen meni ohi suun?
Porkkanakakkumulla on joku juttu tossakin etten voi syödä muuten...no joo, porkkanakakussa menee keitoissa välttelen niiden ottamista tai jos niitä tulee niin muussaan ne sinne liemeen niin ei haittaa sitten.
mä taidan olla vielä vähän kersa...:ashamed: en mä pysty keitoissa niitä syömään sellasenaan oli ne sitten pussista tai tuoreita.Muistan kun kersana piti kans haarukalla pilkkoa porkkanat keittoon, mutten ei kelvannu.
Mutta keittoon kuuluukin vaan tuoreet porkkanat, eikä mitään pakastevihannessekotuksporkkanoita.
Hmm..miten salaperäistä....veikkaan kuitenkin sitä rakkauskirjettä:heart:Ei kumpaakaan. Tai ehkä. Asia on ittestäni kiinni. Jos osaan.
Voi miten toivoisin osaavani. Mut toisaalta, olemalla oma ittensä ei ole mahdollista möhliä.
Maistuuko ne sit pahalta vai mikä niissä mättää?mä taidan olla vielä vähän kersa...:ashamed: en mä pysty keitoissa niitä syömään sellasenaan oli ne sitten pussista tai tuoreita.
Ex- rouvani teki mitä mainiointa porkkanapiirakkaa. Vei kielen mennessään ja jos ei olis sanonu, et se on porkkanaa, niin asiaa ei olis uskonut. Oli siin vissiin porkkanan lisäksi muitakin aineita, mut silti. Nam.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29021466:Porkkanakakku
ne on lämpimiä ja pehmeitä:xMaistuuko ne sit pahalta vai mikä niissä mättää?
En tajua nirsoja aikuisia
Pahasta ruuasta tuli mieleen, että tänään koin varmaan elämäni hirveimmän makukokemuksen. Koulussa oli salaattilinjastossa omenalohkoja, päällä oli jotain maustetta. Näytti hyvältä, otin muutaman lohkon lautaselle. Maistoin, HYI SAAKELI. Ne oli uitettu etikassa, sen etikan maun alta ei edes erottunut mikä mauste siinä oli päällä :x Sen etikkatempun lisäks sitä oli vissiin pakastettu, kun se oli melkein jäinen sisukseltaan. Yök, yök.
:xMaistuuko ne sit pahalta vai mikä niissä mättää?
En tajua nirsoja aikuisia
Pahasta ruuasta tuli mieleen, että tänään koin varmaan elämäni hirveimmän makukokemuksen. Koulussa oli salaattilinjastossa omenalohkoja, päällä oli jotain maustetta. Näytti hyvältä, otin muutaman lohkon lautaselle. Maistoin, HYI SAAKELI. Ne oli uitettu etikassa, sen etikan maun alta ei edes erottunut mikä mauste siinä oli päällä :x Sen etikkatempun lisäks sitä oli vissiin pakastettu, kun se oli melkein jäinen sisukseltaan. Yök, yök.
Keitossa kaikki on lämmintä je pehmeetäne on lämpimiä ja pehmeitä:x
Mie leivoin harvoin, koska tulee sitten syötyä ihan liikaa tällaisia nameja. Hyvästä porkkanakakusta ei uskoisi millään, mitä yhtenä pääraaka-aineena sisältääkään.Ex- rouvani teki mitä mainiointa porkkanapiirakkaa. Vei kielen mennessään ja jos ei olis sanonu, et se on porkkanaa, niin asiaa ei olis uskonut. Oli siin vissiin porkkanan lisäksi muitakin aineita, mut silti. Nam.
Banshee oli tosi hyvä, millon tullenee S2Ah, Banshee alkaa olemaan lopussa, ainaki eka tuotantokausi. Pah. Onneksi noi sarjat alakaa ens kuun alusta
mutta porkkanat ja sen sellaset lämpimänä on vaan niin :x musta keitossa parasta on se liemi,sitä mulla on lautanen aina puolillaanKeitossa kaikki on lämmintä je pehmeetä
millä sä elät kun oot nuin nirso?mutta porkkanat ja sen sellaset lämpimänä on vaan niin :x musta keitossa parasta on se liemi,sitä mulla on lautanen aina puolillaan
ja tiedän,mä olen vähän tällänen ruokavammanen:ashamed:
Sinulla on hyvät hoksottimet ja naisen vaisto.Hmm..miten salaperäistä....veikkaan kuitenkin sitä rakkauskirjettä:heart:
Maista porkkanakakkua mahdollisimman pikaisesti . Pukille toive laitettiin listalle ja mulle voisit neuloa myös lapasetPorkkanat menee miten päin vaan Keitossa tai ilman...en tosin muista oonko ees maistanut porkkanakakkua..
Kattelin tuossa uusimman Huippumalli haussa:n ja nyt sitten nukkumaan. Vuorokaudessa ei oo tarpeeks tunteja, ne ei vaan riitä...mie haluan pukilta lisää tunteja lahjaks |O
Että öitä vaan!
Veljellekin pitäis kuulemma lapaset neuloa...:kieh:ei siinä muuten mutkun on 10 muutakin hommaa kesken.
pyhällä hengellä vissiinmillä sä elät kun oot nuin nirso?
no niimpä tietysti :stick:...mie haluan pukilta lisää ....