The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
mulla on joku juttu tossakin etten voi syödä muuten...no joo, porkkanakakussa menee:p keitoissa välttelen niiden ottamista tai jos niitä tulee niin muussaan ne sinne liemeen niin ei haittaa sitten.
Muistan kun kersana piti kans haarukalla pilkkoa porkkanat keittoon, mutten ei kelvannu.

Mutta keittoon kuuluukin vaan tuoreet porkkanat, eikä mitään pakastevihannessekotuksporkkanoita.
 
kahvikirahvi
mä taidan olla vielä vähän kersa...:ashamed: en mä pysty keitoissa niitä syömään sellasenaan oli ne sitten pussista tai tuoreita.
Maistuuko ne sit pahalta vai mikä niissä mättää?
En tajua nirsoja aikuisia :D


Pahasta ruuasta tuli mieleen, että tänään koin varmaan elämäni hirveimmän makukokemuksen. Koulussa oli salaattilinjastossa omenalohkoja, päällä oli jotain maustetta. Näytti hyvältä, otin muutaman lohkon lautaselle. Maistoin, HYI SAAKELI. Ne oli uitettu etikassa, sen etikan maun alta ei edes erottunut mikä mauste siinä oli päällä :x Sen etikkatempun lisäks sitä oli vissiin pakastettu, kun se oli melkein jäinen sisukseltaan. Yök, yök.
 
Maistuuko ne sit pahalta vai mikä niissä mättää?
En tajua nirsoja aikuisia :D


Pahasta ruuasta tuli mieleen, että tänään koin varmaan elämäni hirveimmän makukokemuksen. Koulussa oli salaattilinjastossa omenalohkoja, päällä oli jotain maustetta. Näytti hyvältä, otin muutaman lohkon lautaselle. Maistoin, HYI SAAKELI. Ne oli uitettu etikassa, sen etikan maun alta ei edes erottunut mikä mauste siinä oli päällä :x Sen etikkatempun lisäks sitä oli vissiin pakastettu, kun se oli melkein jäinen sisukseltaan. Yök, yök.
ne on lämpimiä ja pehmeitä:x
 
Maistuuko ne sit pahalta vai mikä niissä mättää?
En tajua nirsoja aikuisia :D


Pahasta ruuasta tuli mieleen, että tänään koin varmaan elämäni hirveimmän makukokemuksen. Koulussa oli salaattilinjastossa omenalohkoja, päällä oli jotain maustetta. Näytti hyvältä, otin muutaman lohkon lautaselle. Maistoin, HYI SAAKELI. Ne oli uitettu etikassa, sen etikan maun alta ei edes erottunut mikä mauste siinä oli päällä :x Sen etikkatempun lisäks sitä oli vissiin pakastettu, kun se oli melkein jäinen sisukseltaan. Yök, yök.
:x
 
Ex- rouvani teki mitä mainiointa porkkanapiirakkaa. Vei kielen mennessään ja jos ei olis sanonu, et se on porkkanaa, niin asiaa ei olis uskonut. Oli siin vissiin porkkanan lisäksi muitakin aineita, mut silti. Nam.
Mie leivoin harvoin, koska tulee sitten syötyä ihan liikaa tällaisia nameja. Hyvästä porkkanakakusta ei uskoisi millään, mitä yhtenä pääraaka-aineena sisältääkään.
 
IhanaValo
Porkkanat menee miten päin vaan :p Keitossa tai ilman...en tosin muista oonko ees maistanut porkkanakakkua..:confused:

Kattelin tuossa uusimman Huippumalli haussa:n ja nyt sitten nukkumaan. Vuorokaudessa ei oo tarpeeks tunteja, ne ei vaan riitä...mie haluan pukilta lisää tunteja lahjaks |O
Että öitä vaan!

Veljellekin pitäis kuulemma lapaset neuloa...:kieh:ei siinä muuten mutkun on 10 muutakin hommaa kesken.
 
kahvikirahvi
Oot outo nirsoilija :D Onneks pp ei oo, syötiin tänään linssejä ja parsakaalia ja opetin sille että parsakaali on nam nam ja äitin lemppari. On se siis ennenkin syöny, mut tänään halusin opettaa sille nimenkin.
Se on meinaan alkanu nyt sanomaan pitkiäkin sanoja kokonaan, kuten kuorma-auto, villasukka, dinosaurus, parsakaali :) Ennen on tullu vaan kuo(r)ma, villa, dino, kaali. Iiih, oon ylpeä :heart:
 
Porkkanat menee miten päin vaan :p Keitossa tai ilman...en tosin muista oonko ees maistanut porkkanakakkua..:confused:

Kattelin tuossa uusimman Huippumalli haussa:n ja nyt sitten nukkumaan. Vuorokaudessa ei oo tarpeeks tunteja, ne ei vaan riitä...mie haluan pukilta lisää tunteja lahjaks |O
Että öitä vaan!

Veljellekin pitäis kuulemma lapaset neuloa...:kieh:ei siinä muuten mutkun on 10 muutakin hommaa kesken.
Maista porkkanakakkua mahdollisimman pikaisesti :p. Pukille toive laitettiin listalle ja mulle voisit neuloa myös lapaset :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä