The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Voi perseensuti!!!!!!!!!!! TAJUSIN NUT VASTA, ETTÄ KELLO ON NOIN PALJON!

Ei kai täs auta ku sit valvoo ja alkaa työstää niit koulujuttuja... Voi luoja en jotenkaan ollenkaan tajunnut ajankulua, työttömänä kun ne rutiinit on tätä..
 
Lady Gardenea
Kulumat ja rappeumat ei parane, mut nuo muut on asia, joka ei kipupillereillä poistu. Ne täytyy saada kuntoon, koska jos jatkuu, niin hyvin äkkiä et kykene muuhun kuin makaamaan selälläsi lattialla.
Niin pitäis selkä on pahasti jumissa. Tätä on ollut jo vuosikausia. Alaselän takia en pysty kauaa makaamaan lattialla. Sirdaluid on lihaksia rentouttuva lääke.
 
Professional Griefer
Ei ole. Sitä ei ole koskaan epäilty.
Okei. No tiedätkö mikä sulla on?

Mä oon syntynyt lonkka irti, ja mulla on siis elinikäiset lonkkaongelmat tässä kannettavana. Yksi on toi, etten voi esim. maata lattialla suoraan koska alkaa koskemaan. En myöskään pysty seisoskelemaan paikallani kauaan, esim jonossa. Enkä pysty istumaan millään pehmeällä, hakeudun aina lattialle tai kovalle penkille istumaan..

Meidän suvussa on reumaa, mutta multa ollaan suljettu ne pois..
 
Lady Gardenea
Okei. No tiedätkö mikä sulla on?

Mä oon syntynyt lonkka irti, ja mulla on siis elinikäiset lonkkaongelmat tässä kannettavana. Yksi on toi, etten voi esim. maata lattialla suoraan koska alkaa koskemaan. En myöskään pysty seisoskelemaan paikallani kauaan, esim jonossa. Enkä pysty istumaan millään pehmeällä, hakeudun aina lattialle tai kovalle penkille istumaan..

Meidän suvussa on reumaa, mutta multa ollaan suljettu ne pois..
Lihakset yksinkertaisesti pahasti jumissa. Olen tehnyt samaa työtä 24v. ajan.
 
IhanaValo
Huomenta!

LG:lle iso :hug:, kipuilut ei oo ikinä kivoja...

Kuopus pääsee/joutuu tänään pesuhommiin, oli kaverinsa kanssa sotkenut katuliiduilla vähän muutakin kuin pelkkiä laattoja niin sovittiin että menevät yhdessä pesemään sotkunsa.

Ja miun pitää aloittaa se lapanen uudelleen...taas. Pikkuisen vatuttaa mut haluan että ne on sit sopivat ja käyttäjä on (ja mie itse olen) tyytyväinen.
 
Lady Gardenea
Huomenta :wave:

Selän oikea puoli on taas kipiä. Ja tietysti alaselkä on jäykkä ja kipeä. On aina aamuisin.
Muuta jäykkää mie en näekään täällä. :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä