Punainen tukka puuttuu?Ei ole. En kylläkään mittarilla ole kokeillut, mutta ei ole.
Punainen tukka puuttuu?Ei ole. En kylläkään mittarilla ole kokeillut, mutta ei ole.
Kun työsi tuntuu raskaalta ja tylsältä, ja olet juuri vaipumassa"Hei Penelope, hauska tavata! Mulla ois tässä tää lämpömittari niin jos mää vähän..."
"Mitä?! Miten niin poliisit??"
Sekin, mut aivan liian nuori myös.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29014555:Punainen tukka puuttuu?
Nauruterapiaa????Iltaa ! Nauruterapiaa tämä ilta, auttoi.
:O 39-vuotias eli hiukan vajaa neljäkymmentä :xmas:Sekin, mut aivan liian nuori myös.
No aika nuorihan hän on. 40 is the new 210Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29014587::O 39-vuotias eli hiukan vajaa neljäkymmentä :xmas:
No voi perse, siis 20No aika nuorihan hän on. 40 is the new 210
Leffatähtösiin ei päde samat säännöt. Duuninsa on näyttää nuorelta niin pitkään kuin voi. Ei kannata liikaa niitä noitavoiteita käyttää. Pedofiilimainen olo ei ole lainkaan mukava.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29014587::O 39-vuotias eli hiukan vajaa neljäkymmentä :xmas:
Oletko sinä kännissä vai minä tyhmä? Nyt nimittäin meni pointti ohi...Nauruterapiaa????
Ei sitten missään vaiheessa juolahtanut mieleesi tulla avuksi tai edes aseenkantajaksi???
Saakeli soikoon, seuraavan kerran kun tulen pikkukaupungissa käymään, niin mä kyllä poltan kirjanpitosi ja vielä sinun saunasi pesässä.
Toivottavasti ei ole lakossa. Olen aina pitänyt Masaa mukavana miehenä ja jos se nyt osoittautuu kommariksi, niin...Voihan arse, nukkumassa on joko lakossa tai eksynyt
Mää alan epäillä että masa lukee näitä meidän hölötyksiä ja nauraa partaansaVoihan arse, nukkumassa on joko lakossa tai eksynyt
:O voisiko tosiaan olla noinMää alan epäillä että masa lukee näitä meidän hölötyksiä ja nauraa partaansa
En parista sihijuomasta miksikään muutu, mutta sinun hoksottimesi ovat ny jo ensi keskiviikon paperisodassa jos olet ketjua seurannut huomaamatta, että meikäläisen piipahdus lähikauppaan aiheutti urosotusten karkaamistunnetta. Ja sen jälkeen olen yksin puolustanut linnaketta urhoollisesti ja vähin miestappioin savuverhoa hyväksikäyttäen. Apuja olis tarvinnu.Oletko sinä kännissä vai minä tyhmä? Nyt nimittäin meni pointti ohi...
niin sit on uuden Masan rekrytoinnin aikaToivottavasti ei ole lakossa. Olen aina pitänyt Masaa mukavana miehenä ja jos se nyt osoittautuu kommariksi, niin...
Öitä. Olisin vielä yhteen hitaaseen toki pyytänyt, mutta milloin pitää mennä, niin pitää mennä. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29014619:
Kyöpeli lähtee myös etsimään Masaa. Makoisia unia kaikille niille joiden hyppysiin Masa on tänä yönä joutunut :kiss:
Olisko se niin juoni tyyppi? Kuitenkin oletettavasti miespuolinen? Luultavasti se on eksyny eikä kehtaa kysyä neuvoja keneltäkäänMää alan epäillä että masa lukee näitä meidän hölötyksiä ja nauraa partaansa
Väsynyt tradenomi yrittää ymmärtää ja tiivistää; täällä on käyty jonkinmoista tyynysota -tms. mittelöä ja olet ainoa miessukupuolen edustaja ollut?En parista sihijuomasta miksikään muutu, mutta sinun hoksottimesi ovat ny jo ensi keskiviikon paperisodassa jos olet ketjua seurannut huomaamatta, että meikäläisen piipahdus lähikauppaan aiheutti urosotusten karkaamistunnetta. Ja sen jälkeen olen yksin puolustanut linnaketta urhoollisesti ja vähin miestappioin savuverhoa hyväksikäyttäen. Apuja olis tarvinnu.
Ei kirjanpitoa saa polttaa, ainakaan tahallaan, tai kirjottaa noin rumia Minervan nähdenJa saisit kyllä tulla polttamaan sen kirjanpidon.
Kerta kiellon päälle (tai kaks. Tai kolme...)Vielä yksi mojito vai ei enää mojitoja?
Älähän yllytä. Kaada semmoinen muslimimaantapainen, mut älä kerro kellekään.Vielä yksi mojito vai ei enää mojitoja?