The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"Hei Penelope, hauska tavata! Mulla ois tässä tää lämpömittari niin jos mää vähän..."

"Mitä?! Miten niin poliisit??"
Kun työsi tuntuu raskaalta ja tylsältä, ja olet juuri vaipumassa
masennukseen, eikä mikään suju niin kuin pitäisi, tee näin:

Kun lähdet töistä, käy ostamassa apteekista Johnson & Johnson-merkkinen
peräaukkokuumemittari. Avaa pakkaus ja lue käyttöohje.

Sieltä löydät lauseen "...jokainen kuumemittari on henkilökohtaisesti
testattu tehtaallamme" ("...varje termometer har testats personligen i
vår fabrik").

Sulje nyt silmäsi ja toista ääneen vähintään viisi kertaa: "olen onnellinen,
että en työskentele Johnson & Johnson:in tehtaalla laadunvalvontaosastolla,
olen onnellinen, että en työskentele Johnson & Johnson:in
tehtaalla laadunvalvontaosastolla..."

Hymyile ja muista, että aina on olemassa töitä, jotka ovat huonompia
kuin omasi!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Oletko sinä kännissä vai minä tyhmä? Nyt nimittäin meni pointti ohi...
En parista sihijuomasta miksikään muutu, mutta sinun hoksottimesi ovat ny jo ensi keskiviikon paperisodassa jos olet ketjua seurannut huomaamatta, että meikäläisen piipahdus lähikauppaan aiheutti urosotusten karkaamistunnetta. Ja sen jälkeen olen yksin puolustanut linnaketta urhoollisesti ja vähin miestappioin savuverhoa hyväksikäyttäen. Apuja olis tarvinnu.
 
En parista sihijuomasta miksikään muutu, mutta sinun hoksottimesi ovat ny jo ensi keskiviikon paperisodassa jos olet ketjua seurannut huomaamatta, että meikäläisen piipahdus lähikauppaan aiheutti urosotusten karkaamistunnetta. Ja sen jälkeen olen yksin puolustanut linnaketta urhoollisesti ja vähin miestappioin savuverhoa hyväksikäyttäen. Apuja olis tarvinnu.
Väsynyt tradenomi yrittää ymmärtää ja tiivistää; täällä on käyty jonkinmoista tyynysota -tms. mittelöä ja olet ainoa miessukupuolen edustaja ollut?
Voi olla, että ymmärsin väärin, mutta tällä koulutuksella ja väsymyksellä tekee tiukkaa.

Ja saisit kyllä tulla polttamaan sen kirjanpidon. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä