The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Minerva";29014631]Olisko se niin juoni tyyppi? Kuitenkin oletettavasti miespuolinen? Luultavasti se on eksyny eikä kehtaa kysyä neuvoja keneltäkään[/QUOTE]

Nimestään saattaa sukupuolensa päätellä. Ei kysy neuvoa, eikä lue käyttöohjeita.
 
Väsynyt tradenomi yrittää ymmärtää ja tiivistää; täällä on käyty jonkinmoista tyynysota -tms. mittelöä ja olet ainoa miessukupuolen edustaja ollut?
Voi olla, että ymmärsin väärin, mutta tällä koulutuksella ja väsymyksellä tekee tiukkaa.

Ja saisit kyllä tulla polttamaan sen kirjanpidon. :D
No ny meni perille. Olisit minulta kans sen kirjanpitosi suhteen kaikenlaista apua saanut, mutta puolustustaistelu kertakaikkiaan vei kaikki voimat.
 
Professional Griefer
[QUOTE="Minerva";29014655]Se käy hyvin kunhan et pyydä mua sit paikkaamaan niitä :D[/QUOTE]

Niin joo tosiaan, ei ois mitenkään mahdollista, että osaisit jotenkin erityisen sujuvasti tuota B2 ruotsia? :D
 
[QUOTE="Minerva";29014645]Ei kirjanpitoa saa polttaa, ainakaan tahallaan, tai kirjottaa noin rumia Minervan nähden[/QUOTE]

Ei tietenkään saa. Toisaalta kirjanpidon kaivaminen toimitusjohtajan kesämökin kompostista on ikävää touhua. Saunanpesästä voi siististi todeta vilkaisulla, että siellä on vain tuhkaa. Ja mistäs satunnainen saunanlämmittäjä voi tietää mikä oli tarkoitettu sytykkeeksi ja mikä ei.
 
Professional Griefer
Ny ku ollaan jo yötämyöte, niin mun on pakko todeta että luen aina Asiankannattajan nimimerkin "Aisankannattaja". Ja tulee mielikuviin vaan ukko kannattelemassa hervotonta mulukkua :D
 
Ny ku ollaan jo yötämyöte, niin mun on pakko todeta että luen aina Asiankannattajan nimimerkin "Aisankannattaja". Ja tulee mielikuviin vaan ukko kannattelemassa hervotonta mulukkua :D
Ihan tosta vaan heurekekkasin nimimerkin, koska en o koskaan mitään lukenu, paitti TexWillereitä:

http://www.kysy.fi/kysymys/mista-jountuu-sanonta-aisankannattaja-joka-tarkoittanee-miesta-jonka-vaimolla

Mut stadissa lukihäiriösi ei hirveesti häiritse.
 
Professional Griefer
[QUOTE="Minerva";29014670]Sujuva ruotsi ja Minerva ei oikein kuulu samaan lauseeseen. Virkamiesruotsi meni hyvin rima väpättäen läpi. (Mitä ei kyllä uskois jos sattuis ajokortissa olevaa nimeä katsomaan)[/QUOTE]

Joo no tentti ois sitten tossa lokakuun 7. jos sinne menisit paikalle?

Kiitos.
T: mojitoavio
 
[QUOTE="Minerva";29014670]Sujuva ruotsi ja Minerva ei oikein kuulu samaan lauseeseen. Virkamiesruotsi meni hyvin rima väpättäen läpi. (Mitä ei kyllä uskois jos sattuis ajokortissa olevaa nimeä katsomaan)[/QUOTE]

Viitisentoista vuotta sitten meikäläinen jonkun tittelin vuoksi joutui tuon "pienen kielikokeen" suorittamaan. Minulla oli "hyvät taidot".
Nillä hyvillä taidoilla vaan kun ei Malmössä meinannu kyetä tilaamaan kahvikuppia ja sämpylää. Tai ymmärtämään kassakonetta vilkaisematta, että mitä ne maksoivat.
 
Professional Griefer
Viitisentoista vuotta sitten meikäläinen jonkun tittelin vuoksi joutui tuon "pienen kielikokeen" suorittamaan. Minulla oli "hyvät taidot".
Nillä hyvillä taidoilla vaan kun ei Malmössä meinannu kyetä tilaamaan kahvikuppia ja sämpylää. Tai ymmärtämään kassakonetta vilkaisematta, että mitä ne maksoivat.
Tollastahan se on. Ihan sama kuin hyvin koulussa mitäkin kieltä opetetaan, ei se valmenna millään tasolla siihen käyttökieleen.

Ainoita poikkeuksia on ne Suomen "eliittikoululistalla" keikkuvat lukiot, esim Suomalainen Yhteiskoulu. Se on kielilukio ja mun mies on valmistunut sieltä paperein 8 L:ää. Esim. Ranskaan, Espanjaan ja Englantiin tekivät kielimatkoja koulun puolesta, jotka toki harjaannuttivat kielitaitoa sillä, verrattuna ihan peruslukioihin, joissa istutaan tunnilla ja kuunnellaan. Ja toki ihan huvikseen kävivät myös Turkissakin.
 
Professional Griefer
Varmaan työstä johtuvaa kipuilua. Hierojalle ei ole varaa. Saadakseni selän "kuntoon" pitäis käydä hierojalla monta kertaa. Ja alaselässä on kulumia ja välilevyn rappeumia.
Mut eiks toi oo jo jonkun fysioterapeutin hommia, eikä pelkän hierojan? Pyydä jostain teveyskeskuksesta fyssarin käyntejä, niin kelakorvaus vie ainakin puolet hinnasta?

Voi sua :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä