The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Meniköhän mulla mojiton rommin ja soodan suhteet vähän sekaisin, kun yllättävän nousukas oli :whistle:

Sekä jostain syystä jäin miettimään meisselin käsittelyä.
 
Meniköhän mulla mojiton rommin ja soodan suhteet vähän sekaisin, kun yllättävän nousukas oli :whistle:

Sekä jostain syystä jäin miettimään meisselin käsittelyä.
:D - no nyt ei kun lennokkaasti sen ruotsin tehtävän kimppuun, niin voipi tulla sangen ylevää tekstiä :p...

Mojitot :p...tässähän rupes ihan napsaamaan...

Meisselin käsittelyistä en puhukaan sitten mitn.....:rolleyes:
 
Professional Griefer
:D - no nyt ei kun lennokkaasti sen ruotsin tehtävän kimppuun, niin voipi tulla sangen ylevää tekstiä :p...

Mojitot :p...tässähän rupes ihan napsaamaan...

Meisselin käsittelyistä en puhukaan sitten mitn.....:rolleyes:
Ku ei niin huvita.. pakko se on tässä sivussa vääntää :D

Aika yllättävän helppo oli tääkin drinksu tehdä:
Puolikkaasta limetistä pari siivua ja loput lohkoiksi, n. ruokalusikallinen sokeria ja 4-6 mintunlehteä, ne survotaan lasin pohjalla vähän muussiksi, jäämurskaa päälle ja 4cl valkoista rommia ja jatketaan soodavedellä. Tosin mä taisin laittaa 4cl soodavettä ja jatkaa rommilla :whistle:
 
Lady Gardenea
Ku ei niin huvita.. pakko se on tässä sivussa vääntää :D

Aika yllättävän helppo oli tääkin drinksu tehdä:
Puolikkaasta limetistä pari siivua ja loput lohkoiksi, n. ruokalusikallinen sokeria ja 4-6 mintunlehteä, ne survotaan lasin pohjalla vähän muussiksi, jäämurskaa päälle ja 4cl valkoista rommia ja jatketaan soodavedellä. Tosin mä taisin laittaa 4cl soodavettä ja jatkaa rommilla :whistle:
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013167:
:whistle: Saatto olla, että tuohon uuteen reseptiin meni vähän uusia ainesosia. Toimii näköjään :xmas:
Sinun piti vaan hypätä luudalle ja hakea takki ja tennarit. Kävit sitten kumminkin rohdoskaupassa. Hyvin tiedät, että rohdoskaupan Myrtti on likinäköinen ja että jauhettuna ilovirnake ja ukonjuuri ovat kovin samannäköistä. Varmistas ny kumpi purnukka onkaan kyseessä, ennenkuin keittelet tuota ainetta lisää.
 
IhanaValo
Emmie nyt semmoisista meisseleistä puhunut...senkin pervot :saint::rolleyes:


Pitänee tänään kuhan saan noi ipanat nukkumaan käydä suihkussa pesemässä ja puunaamassa joka kohta...eiks se ollu että lauantai-iltana pitää olla pimeessä peiton alla? :D
 
Ku ei niin huvita.. pakko se on tässä sivussa vääntää :D

Aika yllättävän helppo oli tääkin drinksu tehdä:
Puolikkaasta limetistä pari siivua ja loput lohkoiksi, n. ruokalusikallinen sokeria ja 4-6 mintunlehteä, ne survotaan lasin pohjalla vähän muussiksi, jäämurskaa päälle ja 4cl valkoista rommia ja jatketaan soodavedellä. Tosin mä taisin laittaa 4cl soodavettä ja jatkaa rommilla :whistle:
Oi oi, nyt tiedän kenen puoleen käännyn jos alkaa tehhä mojitoa mieli :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä