The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noita pohjia on 8 mutta tuskin mä kaikkia teeen tai edes täytteet riittäis kaikkiin. en vaan tiedä mitkä sopis keskenään yhteen.
Sinänsä se ja sama, koska pitsan alkuperäinen ideahan on se, et tehdään pohja, jonka päälle lätkäistään mitä kaapista sattuu löytymään.
Jostain syystä en kumminkaan hirveesti lämpene liha-kalapitsalle.
Tee ny vaik jauheliha-metukkapitsa, kanapitsa ja kalapitsa ja ripottele ananakset ja tomaatit riittävyytensä mukaan mihin vaan.
 
IhanaValo
Kais:lle myös :hug: huonojen uutisten johdosta!


Mie oon tässä nyt lähinnä vaan pyöriny ja koittanu päättää mitä alkais tekemään..Kahvit sitten keitin, mietinpähän juodessa lisää :)
 
Sinänsä se ja sama, koska pitsan alkuperäinen ideahan on se, et tehdään pohja, jonka päälle lätkäistään mitä kaapista sattuu löytymään.
Jostain syystä en kumminkaan hirveesti lämpene liha-kalapitsalle.
Tee ny vaik jauheliha-metukkapitsa, kanapitsa ja kalapitsa ja ripottele ananakset ja tomaatit riittävyytensä mukaan mihin vaan.
Taidan vaan koittaa lätkiä jotakin johonkin,kai niistä ihan syötäviä tulee.Täytyy myöhemmin tehdä sitten kun on käyty ton "lapsen" kanssa ilta pissillä.
 
kahvikirahvi
[QUOTE="ruutis";29009280]mun pitäis väsätä meidän joka perjantainen ruoka eli kanaa kermakastikkeessa ja perunaa

muksujen lempiruoka, ittellä alkaa jo kyllästyttää[/QUOTE]

Ootko oikea ruutis?
 
IhanaValo
Tulipa tässä eräs päivä taas mieleen, että mitenhän sitä selviää jos menee kuulo? Vaikka moni selviääkin ja pystyy melkein normaalia elämääkin kai elämään..
Ja sitten sekin, kun miulla molemmat korvat tinnittää niin auttaako joku kuulolaite ees vai voimistaako vain sen tinnityksen?
En älynny kysellä sen tarkemmin kun jo aikaa sitten lääkärissä kävin...
 
Tulipa tässä eräs päivä taas mieleen, että mitenhän sitä selviää jos menee kuulo? Vaikka moni selviääkin ja pystyy melkein normaalia elämääkin kai elämään..
Ja sitten sekin, kun miulla molemmat korvat tinnittää niin auttaako joku kuulolaite ees vai voimistaako vain sen tinnityksen?
En älynny kysellä sen tarkemmin kun jo aikaa sitten lääkärissä kävin...
Mä luulen, että varmaan ihan hyvin kuitenkin. Voihan se ens alkuun olla aikamoinen muutos ja shokkikin, mutta olettaisin että siihen sopeutuisi nopeammin kuin esim. sokeuteen. Ja - viittomakieli on aika helppo oppia :) vrt pistekirjoitus.
 
Tulipa tässä eräs päivä taas mieleen, että mitenhän sitä selviää jos menee kuulo? Vaikka moni selviääkin ja pystyy melkein normaalia elämääkin kai elämään..
Ja sitten sekin, kun miulla molemmat korvat tinnittää niin auttaako joku kuulolaite ees vai voimistaako vain sen tinnityksen?
En älynny kysellä sen tarkemmin kun jo aikaa sitten lääkärissä kävin...
Kriisi se varmasti olisi joka täytyy käsitellä. Miksi korvasi tinnittävät?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä