Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun mies on usein ollut läsnä näissä keskusteluissa.
Täytyy sanoa, että en kyllä tuollaista ymmärrä, ehkä sitten olen estoinen ihminen. Mieheni koko ja sänkytaidot eivät kuulu muille sen enempää kuin minun rintojeni koko seksitaitoni miehen tai minun kavereillekaan. Seksi on minulle sen verran yksityinen asia, että todellakin haittaisi, jos mies kertoisi minusta sänkyjuttuja kavereilleen. Nimetön nettifoorumi on toki ihan eri asia..
 
"vieras"
[QUOTE="pilvi";24258356]Kirjoitinhan jo aiemmin, että mun nyksällä on ollut aiemmin ongelmia, kun on pitänyt varoa työntöjä. Nykyään ei ole. ;) [/QUOTE]

Aivan, eli sinun anatomiasi on erilainen kuin monella muulla. Hyvä, että olet löytänyt tarpeeksi ison itsellesi. :)
 
LLM
[QUOTE="vieras";24258091]Khyl, khyl, kaikki mikä on internetissä on totta. Vielä ei ole tainnut yksikään palstalainen ilmoittaa edes keskimittaista tai alle, mutta netissä myös kaikilla on palkkakin yli keskiarvon. :LOL:[/QUOTE]

Mun palkka on pieni ja miehen palkka on pienempi kuin mulla. Mun ei tarvitse puhua paskaa edes netissä.
 
"pilvi"
[QUOTE="vieras";24258367]Aivan, eli sinun anatomiasi on erilainen kuin monella muulla. Hyvä, että olet löytänyt tarpeeksi ison itsellesi. :)[/QUOTE]

En mä ehkä ihan sanois, että mun anatomia on erilainen kuin monella muulla. Kirjoitin jo aiemmin, että olen myös harrastanut nautinnollista, tyydyttävää seksiä huomattavasti pienempien miesten kanssa. Ei vehkeen tarvitse olla iso, vaikka isompi onkin parempi. ;)
 
[QUOTE="vieras";24258357]Täytyy sanoa, että en kyllä tuollaista ymmärrä, ehkä sitten olen estoinen ihminen. Mieheni koko ja sänkytaidot eivät kuulu muille sen enempää kuin minun rintojeni koko seksitaitoni miehen tai minun kavereillekaan. Seksi on minulle sen verran yksityinen asia, että todellakin haittaisi, jos mies kertoisi minusta sänkyjuttuja kavereilleen. Nimetön nettifoorumi on toki ihan eri asia..[/QUOTE]

Niin, asioista voi keskustella avoimesti, ilman että tarvitsee kaikkea kertoa.
Jos keskustelen tuttavieni kesken vaikka anaaliseksistä, ei siinä puhuta siitä kenen kanssa sitä on tehnyt ja koska ja miten päin, vaan mikä on oma mielipide siihen, hyvät ja huonot kokemukset niin antavana kuin ottavana jne.

Ja ei, me emme myöskään vertaile sitä kenen miehellä on pisin tai onko jollain kaverilla isompi kuin omalla miehellä vaikka voimmekin keskustella siitä, mikä on itselle se sopiva koko ja minkälaisia on tullut vastaan...

Seksin ei tarvitse olla tabu, muttei tarvitse myöskään paljastaa kaikkea puhuakseen siitä.
Enhän ole tässäkään ketjussa sanonut mieheni koosta muuta kuin, että on enemmän kuin 135mm, jättää paljon vaihtoehtoja auki :)
 
Isomuna15cm
Kyllä on hevosen vehkeet muka monen siipalla:) Väitän, että olette vain niin tyhmiä ettette tajua, että se luulemanne 23cmon vain 13cm oikeasti. 23cn on hei 0.7L viinipullon korkeus!
Onko oikeasti noin tyhmiä ihmisiä olemassa, että luulevat liikoja tai netissä esittävät?
En tiedä yhtään miestä kenellä on päälle 17cm.
 
"laala"
Entisellä miehellä oli varmaan keskiarvon luokkaa, nykyisellä yli 20 senttinen ja se on kyllä joskus vähän turhankin iso. Tuolla pituudella ja avioerolla ei ollut kylläkään mitään tekemistä toistensa kanssa vaan ero johtui aivan muista asioista :)

...kuukausipalkka ei ole kuitenkaan yli 5000 euroa, ei ole bemaria eikä muuten c-kuppiakaan. Tiedoksi vain tuolle yhdelle kirjoittajalle :D
 
1
No tuota...ikää on liki 40 ja empiiristä kokemusta 25 vuotta...ja aika monta seksikumppania on mahtunut tuohon väliin. Yli 20-senttisiä on sattunut ehkä 2 maks 3. Muutama yli sen 15 cm ja loput 6-15 cm. Eli ihan höpönhöpöä että niitä yli 15 cm löytyisi ihan joka nurkalta. Ja en ole mitannut, mutta sen verran monta k***pää nähnyt, että osaan kyllä arvioida. Eikä sillä ole parisuhteessa merkitystä...ainoastaan seksisuhteissa ko asialla on mulle merkitystä. Mutta olen saanut loistavaa seksiä myös keskivertoa pienemmältä mieheltä...joskus se vaan osuu oikeaan kohtaan; oli se sitten pieni tai sio :)
 
"Vieras"
Mitenpä naisen kiihottuminen emättimeen vaikuttaa? Se se sitä suurentaa, niin onko se miehen vika että nainen muuttuu hehtovituksi kiihottuessaan? Olkoot nainen kunnon tiukkapillu niin ei tarvitse miestä syyttää omista ongelmista.

Kauhean agressiivisesti suhtaudut.

Niasen syvyys vaihtelee kiihottumisen ym. mukaan, luotettavaa tulosta tuskin sais koskaan. Jostain luin, että yleinen syvyys ois about 8-10cm.

Miehen peniksen pituus on sama juttu kuin naisten rintojen koko, ei sen vakavempaa.

Ja onhan sillä nyt eroa onko erektiossa 10cm vai 15cm, vaikuttaa käytännössäkin. Haittaako sua asia jotenkin? Toiset tykkää pienemmästä ja toiset isommasta, sama kuin naisten rintojen, pepun ym. kohdalla.
 
Tyttö19v
Mun miehen kalun pituus on levossa 16,5cm ja paksuus 4,5 cm. Mitattu päältä häpyluun alaosasta terskan kärkeen ja paksuus keskeltä kalua. Just sopiva, että mahtuu suuhun eikä satu, vaikka mulla on tiukka pillu ja perse.
 
penaitse
Miehenä olen ihmetellyt näitä nettikeskusteluja liittyen peniksen pituuteen. Muutenkin asiaan liittyy outoja myyttejä. Kun puhutaan erektiossa olevan peniksen pituudesta, on selvää, että monella on 10cm ja toisaalta monella 20cm pitkä. Tutkimuksia myös suomalaismiesten varustuksista on tehty ja linkitetty paljon. Niissä puhutaan aina jostain 13-15 sentin keskiarvosta. Kuulostaa uskottavalta.

Kenenkään "pienimunaisen" ei kannata menettää malttiaan, vaikka olisi siunaantunut hieman pienempi. Vekottimen koolla ei nimittäin ole mitään tekemistä naisten saannin kannalta. Eri asia jos ei osaa hommiaan makkarissa. Minä en ole koskaan saanut naista helpolla mistään, varsinkaan niitä halutuimpia yksilöitä. Nyt kun asiaa miettii, muistan tosiaan, että normaalit kondomimerkit ovat juuri ja juuri riittävän kokoisia tavaralleni. Näkki taisi olla sellainen merkki, jonka rullaus loppui kesken.

Taisi siinä olla jotain perää, kun exä aina leikkisästi kertoi seksikkäille ystävättärilleen minun olevan isomunainen. Ei sellainen ainakaan meikäläisen itsetuntoa hivellyt. Koskaan en ole tosiaan naista saanut veitikan pituuden perusteella ja harvoin niitä täydessä mitassa esim. kuntosalilla vertaillaan. Koko keskustelu pysyy vuosisatoja yllä sen tähden, että ne joilla on itsetunto-ongelmia asian vuoksi, pitävät asiasta meteliä.
 
virvatuli
Minun miehelläni on 22 cm ja olen erittäin, erittäin tyytyväinen. Hyvää seksiä olen saanut keskikoolla varustetuilta miehiltäkin, mutta liian pienivehkeisiltä en ikinä. Iso nyt vaan on enemmän minun mieleeni. Näyttää kiihottavammalta, tuntuu paremmalta kädessä ja suussa, ja etenkin sisälläni. Nautin rajusta seksistä ja pienestä kivustakin. Minä nyt vaan satun saamaan lisäkicksejä siitä että työnnöt tosiaan tuntuvat syvällä ja aiheuttavat sellaista ihanaa ns. "makeaa" kipua.
 
En ole mittanauhan kanssa mitannut mutta kaksi minun kättäni mahtuu yhtä aikaa sitä hyväilemään ja yli jää vielä hieman. Iso on, sen tiedän. On noita tullut nähtyä ja kokeiltua ja yksi isoimmista on joka tapauksessa.
Mutta riittäisi pienempikin, se käyttö ja oheistoiminta se merkkaa eniten, ei suinkaan sentit.
Valitettavasti aivan pienet on kyllä kantajalleen taakka, se on tosi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukas se täällä kehuskelee...;29005066:
No eipä ollut vaikea arvata. :LOL: Vaimo-rakas tekee jo parodiaa itsestään. :D
Kuule sinä reppana. Teetkö sellaisen ketjun tuohon etusivulle niistä ketjuista joihin saan vastata ja mitä saan vastata?
Vituttaako että minä saan isoa kyrpää rakastavalta mieheltä niin paljon kuin haluan? Ajattele, tämä elämä jota sinä pidät parodiana ja keksittynä on ihan totista totta! Se sitä sinun surkeaa ja epätyydyttävää paskaelämääsi häiritsee kun joka helvetin ketjussa kyyläät mitä minä sanon.
 
virvatuli
Alkuperäinen kirjoittaja kukas se täällä kehuskelee...;29005066:
No eipä ollut vaikea arvata. :LOL: Vaimo-rakas tekee jo parodiaa itsestään. :D
En minä näe tässä mitään parodiaa, sillä aivan sama juttu on meilläkin. Kahdella kädellä kun hyväilee, niin vähän jää vielä yli.
 
En minä näe tässä mitään parodiaa, sillä aivan sama juttu on meilläkin. Kahdella kädellä kun hyväilee, niin vähän jää vielä yli.
Tuolla harmaalla nyt on vain joku helvetin suuri ongelma minusta. Mitä tahansa positiivikseksi luettavaa sanon, niin se on väärin/keksittyä/esitettyä/parodiaa.

Tämä olisi muuten kiva palsta kirjoitella mutta tuon urpon takia ei kohta viitsi enää. Olisi tosin kiva että hän voisi kommentoida myös niitä ketjuja joissa kerron jostain negatiivisesta. Vaikka tuossa toisessa ketjussa tänään ilmoittauduin paska-mutsiksi. Mutta ne viestit ohitetaan sievästi, siihen asti että sanon jonkun asian joka kolahtaa tämän elämäänsä tympääntyneen ressukan otsalohkoon ja sydänkäpyseen.

Mutta joo, nautitaan me niistä isoista kulleistamme <3
 
virvatuli
Tuolla harmaalla nyt on vain joku helvetin suuri ongelma minusta. Mitä tahansa positiivikseksi luettavaa sanon, niin se on väärin/keksittyä/esitettyä/parodiaa.

Tämä olisi muuten kiva palsta kirjoitella mutta tuon urpon takia ei kohta viitsi enää. Olisi tosin kiva että hän voisi kommentoida myös niitä ketjuja joissa kerron jostain negatiivisesta. Vaikka tuossa toisessa ketjussa tänään ilmoittauduin paska-mutsiksi. Mutta ne viestit ohitetaan sievästi, siihen asti että sanon jonkun asian joka kolahtaa tämän elämäänsä tympääntyneen ressukan otsalohkoon ja sydänkäpyseen.

Mutta joo, nautitaan me niistä isoista kulleistamme <3
Kyllä on tullut huomattua, että toiset palstalaiset ovat joutuneet ikävällä tavalla joidenkin silmätikuiksi. Jos joku ärsyttää, niin miksei voi vain ignoorata.

Mutta juu, nautitaan! :) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
76
Kertokaa minulle miten oikeaoppinen mittaus tehdään? Tästäkin kun kuulee niin monenlaisia tapoja. Siksi olisi mielenkiintoista kuulla miten ja millä tavoin noita mittoja on saatu.
 

Yhteistyössä