Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"pilvi"
[QUOTE="vieras";24258023]Suurin osa kaupoissa myytävistä kondomeista on silti liian pitkiä, sillä kondomien keskipituus on yli 18 cm.[/QUOTE]

Siis suurimmalle osalle liian pitkiä, palstalaisista suurimmalle osalle liian lyhyitä. Jos penis on 20 cm, 18 cm pitkä kondomi on liian lyhyt. ;)
 
"vieras"
Ja onhan sillä nyt eroa onko erektiossa 10cm vai 15cm, vaikuttaa käytännössäkin. Haittaako sua asia jotenkin? Toiset tykkää pienemmästä ja toiset isommasta, sama kuin naisten rintojen, pepun ym. kohdalla.
Miten niin sillä on eroa, jos ovat samanpaksuiset? Jos emätin on maks. 10 cm pitkä, niin silloin 10 senttisellä peniksellä pääsee pohjaan asti.

Oman mieheni vehjettä en ole mitannut, en ole kokenut tarpeelliseksi. Riittää, että tiedän itse, että meillä on erinomaista seksiä, ja sekä paksuutta että pituutta on minulle riittävästi.

Mielestäni olisi myös vähän loukkaavaa mennä vaatimaan mittausta nauhan kanssa. Ei miehenikään tule mittailemaan rinnanympärystäni tms.
 
"vieras"
[QUOTE="pilvi";24258067]Siis suurimmalle osalle liian pitkiä, palstalaisista suurimmalle osalle liian lyhyitä. Jos penis on 20 cm, 18 cm pitkä kondomi on liian lyhyt. ;)[/QUOTE]
Khyl, khyl, kaikki mikä on internetissä on totta. Vielä ei ole tainnut yksikään palstalainen ilmoittaa edes keskimittaista tai alle, mutta netissä myös kaikilla on palkkakin yli keskiarvon. :LOL:
 
"pilvi"
[QUOTE="vieras";24258071]Miten niin sillä on eroa, jos ovat samanpaksuiset? Jos emätin on maks. 10 cm pitkä, niin silloin 10 senttisellä peniksellä pääsee pohjaan asti.
[/QUOTE]

No, siten niin, kun emätin laajenee kaikkiin suuntiin, kun nainen kiihottuu (tai synnyttää ;)).

[QUOTE="vieras";24258071]
Oman mieheni vehjettä en ole mitannut, en ole kokenut tarpeelliseksi. Riittää, että tiedän itse, että meillä on erinomaista seksiä, ja sekä paksuutta että pituutta on minulle riittävästi.[/QUOTE]

Tämähän se toki tärkeintä on! Ei kai sitä kukaan kiistä. Silti on ihmisiä, joita kiinnostaa kokeilla erilaisia juttuja ja tietää hassuja mittoja. Se on sellaista leikittelyä makuuhuoneessa ollut ainakin mun tapauksissa se mittailu, eikä mitään hampaat irvessä, nyt selvitetään todelliset mittasi-touhua. :D
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
en oo mitannu miehen penistä, eikä oo tarvetta. eiköhän se ole keskimittainen. tuokin jo onnistuu joskus joissain asennoissa osumaan ikävästi liian pohjalle, joten ei kiitos missään tapauksessa isompaa penistä! exällä oli vähän isompi ja meidän seksielämästä ei tullut yhtään mitään. mie kun en saa mitään kiksejä siitä, että peniksellä tökitään kohdunsuuta...
Peesi. Luulisin myös, että keskimittainen on, tai sentin yli, ja tosiaan välillä tökkäisee ikävästi kohdunsuuhun. Eli en haluaisi yhtään pidempää. :) Tämä on täydellinen.
 
"pilvi"
[QUOTE="vieras";24258091]Khyl, khyl, kaikki mikä on internetissä on totta. Vielä ei ole tainnut yksikään palstalainen ilmoittaa edes keskimittaista tai alle, mutta netissä myös kaikilla on palkkakin yli keskiarvon. :LOL:[/QUOTE]

Hupsis, unohtui hymiö siitä perästä. ;) Tosin internetissä usein käy myös niin, että vain tietyt ihmiset vastaavat tiettyihin topiceihin, eli voihan tässäkin ketjussa ihmiset puhua täyttä totta, mutta vastanneet ovat vain ne, joilla on kunnon vastaus annettavana.

Toisaalta onhan moni kertonut, että on törmännyt niihin, joilla on ollut pieni. Oma kokoelmani on pari kymmensenttistä, pari isoa ja loput sitä keskikokoa. Empiirinen kokemus on myös osoittanut, että lepoasennosta ei voi päätellä kokoa juhlakunnossa. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="pilvi";24258112]No, siten niin, kun emätin laajenee kaikkiin suuntiin, kun nainen kiihottuu (tai synnyttää ;)).
[/QUOTE]

Jaa, minulla emätin kyllä puristaa sitä penistä sillä tavalla mukavasti, niin että mies huokailee onnesta sen tiukkuutta. Eli se ei todellakaan laajene miksikään hehtaarihalliksi, johon yhtäkkiä pystyisi tunkemaan 20 cm penistä, kun kiihotun.
 
[QUOTE="pilvi";24257774]Oikeastiko kuvitellaan, että emättimeen menee keskimäärin 8-10 cm kikkeliä?

Voi toki olla, että mun anatomia ja fysiologia on juuri sellainen, että parhaat kiksit saan siitä, kun hyvin varustettu mies lykkii kunnolla syvälle. Tai siis, niin on. Saan parhaat ja helpoimmat orgasmit ratsastamalla niin, että mies on todella syvällä. Jos mitattuna vehje on 20 cm ja paksuuttakin on ihanasti (mun pitkät sormet eivät mene kokonaan ympäri), kyllähän se emätin siis laajenee, koska suurinpiirtein koko vehjehän siinä on sisällä, kun sen päällä istuu, ja olemme siis molemmat normaalivartaloisia/hoikkia.

En ihan vertais vehkeen pituutta tissien kokoon. Tissit kuitenkin on "vain" visuaalinen kiihoke, kun taas vehkeen koko vaikuttaa nautinnon määrään muutenkin. Toisaalta ehkä vielä kokoa tärkeämpää on kyllä se, miten sitä vehjettä osaa käyttää. ;)

Joo, olen myös harrastanut tyydyttävää seksiä miesten kanssa, joilla silmämääräisesti arvioiden oli keskikokoinen ja eksän kanssa, jolla mitattuna oli 15 cm. Valitettavasti mulla on kokemusta myös kahdesta erittäin pitkästä miehestä (melkein 2m), joilla oli todella pieni eli luokkaa mun keskisormi. Olihan se joo ihan kivaa, mutta pidemmälle ei tuttavuus edennyt. En mä varmastikaan ketään dumppais peniksen koon vuoksi, jos suhde olisi alkanut muulla tutustumisella ja muuten tykkäisin. Voi kai siis sanoa, että kävi hyvä mäihä, kun poikaystävässä on niin moni asia just kohdillaan. ;)

PS. Römpsäketjun aikoihin muropaketissa jotkut kertoivat dumppaavansa naisia, jos näiltä löytyy liikaa karvoitusta. Onhan se nyt vielä aika paljon heppoisempi peruste kuin se, ettei kullia erota sormesta. ;)[/QUOTE]

Niin, onhan niitäkin jotka tunkevat päätään naisen sisään. Venyvää tavaraa olemme.
 
"pilvi"
[QUOTE="vieras";24258167]Jaa, minulla emätin kyllä puristaa sitä penistä sillä tavalla mukavasti, niin että mies huokailee onnesta sen tiukkuutta. Eli se ei todellakaan laajene miksikään hehtaarihalliksi, johon yhtäkkiä pystyisi tunkemaan 20 cm penistä, kun kiihotun.[/QUOTE]

Sun kroppa toimii siis eri tavalla kuin normaali-ihmisen? ;) Tarviiko sulle tarkemmin kertoa, miten ihmisen anatomia ja fysiologia toimii? Eipä se emätin hehtaarihalliksi laajene, vaan joustaa sen mukaan, mitä sinne ollaan työntämässä (penis, dildo, käsi, sormi jne.) tai ulos punkemassa (vauva). ;)
 
[QUOTE="vieras";24257805]Vieläkin naurattaa, kun tutkittu keskipituus on vähän alle 14 cm ja koko ajan vain tulee viestejä, joissa parikymppiä menee helposti rikki. :LOL:[/QUOTE]

Mä varmaan luen valikoidusti kun en ole huomannut, että kokoajan tulis. Kovin moni ei taida edes olla ilmoittanut muuta kuin, että on enemmän kuin 13,5cm jota topicissa kysyttiin.
 
[QUOTE="pilvi";24258220]Jos joku siitä nauttii, niin antaa mennä vaan. :D Oma rajani tulee kyllä huomattavasti aiemmin vastaan. ;)[/QUOTE]

Joo, niin mullakin :D Joskus erehdyin katsomaan videopätkän joka kiersi ircissä. Ei kovin kaunista katseltavaa, mut ilmeisesti molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä :p
 
[QUOTE="vieras";24258091]Khyl, khyl, kaikki mikä on internetissä on totta. Vielä ei ole tainnut yksikään palstalainen ilmoittaa edes keskimittaista tai alle, mutta netissä myös kaikilla on palkkakin yli keskiarvon. :LOL:[/QUOTE]

On mun silmiin osunut ainakin yksi joka kertoi hänen miehellään olevan 12cm
 
[QUOTE="vieras";24258071]Miten niin sillä on eroa, jos ovat samanpaksuiset? Jos emätin on maks. 10 cm pitkä, niin silloin 10 senttisellä peniksellä pääsee pohjaan asti.

Oman mieheni vehjettä en ole mitannut, en ole kokenut tarpeelliseksi. Riittää, että tiedän itse, että meillä on erinomaista seksiä, ja sekä paksuutta että pituutta on minulle riittävästi.

Mielestäni olisi myös vähän loukkaavaa mennä vaatimaan mittausta nauhan kanssa. Ei miehenikään tule mittailemaan rinnanympärystäni tms.[/QUOTE]

Mun mies on mitannut mun rinnanympärykseni, joskin pyynnöstäni ;) Eikä häntä haitannut kun mittasimme hänet, mielenkiinnolla kuuli itsekin tuloksen. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti!

Joistakin on mukavaa kun miehellä ei just lopu pituus siihen oletettuun syvyyteen vaan sitä riittää enemmän. Näin kerran videopätkän jossa naisen sisään tungettiin joku järkyttävän pitkä ja paksu dildo. Meni sinne kokonaan. Luulen, ettei se 10cm olisi antanut ihan samaa fiilistä ;)
 
"vieras"
[QUOTE="pilvi";24258206]Sun kroppa toimii siis eri tavalla kuin normaali-ihmisen? ;) Tarviiko sulle tarkemmin kertoa, miten ihmisen anatomia ja fysiologia toimii? Eipä se emätin hehtaarihalliksi laajene, vaan joustaa sen mukaan, mitä sinne ollaan työntämässä (penis, dildo, käsi, sormi jne.) tai ulos punkemassa (vauva). ;)[/QUOTE]

Joustaa nimenomaan leveyssuunnassa, ja ei todellakaan laajene tuolla tavalla, että sinne 20 cm menisi. Minusta on kummallista, että sinne voisi mahtua 20 cm pohjaan asti...
 
[QUOTE="vieras";24258071]Miten niin sillä on eroa, jos ovat samanpaksuiset? Jos emätin on maks. 10 cm pitkä, niin silloin 10 senttisellä peniksellä pääsee pohjaan asti.

Oman mieheni vehjettä en ole mitannut, en ole kokenut tarpeelliseksi. Riittää, että tiedän itse, että meillä on erinomaista seksiä, ja sekä paksuutta että pituutta on minulle riittävästi.

Mielestäni olisi myös vähän loukkaavaa mennä vaatimaan mittausta nauhan kanssa. Ei miehenikään tule mittailemaan rinnanympärystäni tms.[/QUOTE]

Ja toisaalta, jos asento on vähänkään erikoisempi, on lisäpituudesta hyötyä :)
 
"vieras"
Mun mies on mitannut mun rinnanympärykseni, joskin pyynnöstäni ;) Eikä häntä haitannut kun mittasimme hänet, mielenkiinnolla kuuli itsekin tuloksen. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti!
Juu, ei tarvitse ottaa vakavasti, mutta tuntuisiko sinusta kivalta, jos miehesi tulisi mittanauhan kanssa luoksesi ja haluaisi mitata vyötärösi, rintasi ja reitesi? Jos tuntuisi, niin ymmärtänet, että monesta muusta ei tuntuisi. Ja miksi sama ei pätisi miehiinkin. Eivät miehet ole mitään tunteettomia seksikoneita, joita voi esineellistää.
 
"vieras"
Ja varmasti onkin :)
Miten tämä on joillekkin niin arka aihe, tai tuomittava, olen kai outo kun tuttavapiirissäni seksistä keskustellaan ihan avoimesti, peniksen pituutta myöten. Vertaillaan kokemuksia jne. Siis niin miesten kuin naistenkin kesken.
Oudolta kyllä kuulostaa. Vertaileeko teidän miehet myös keskenään teidän naisten painoa, reisien paksuutta, selluliittia perseessä ja emättimen löysyyttä?
 
ehkä keskiverto
Exällä oli varmasti sen 20cm ja oli mulle aivan liian iso. 7 vuoden aikana seksi sattui jollain tavalla melkein joka kerta, limakalvot oli ihan koetuksella.
Ja juu, nyksällä on just ehkä nippanappa toi 13,5, voi olla pienempikin, en mene kiistämään. Mutta seksi on aivan loistavaa! Ei satu, ei oo paikat karrella sen jälkeen. Nyksä satsaa muhun ihan kympillä, sorminäppäryys on ihan huipussaan. Molemmat ollaan niin tyytyväisiä meidän seksiin, et mulle on ihan sama, vaikka sen vehje olis 2 senttiä ;). Niin, ja kultainen mies tuo on muutenkin, joten ei vois peniksen pituus (lyhyys) juuri meidän suhteeseen vaikuttaa.
 
[QUOTE="vieras";24258283]Juu, ei tarvitse ottaa vakavasti, mutta tuntuisiko sinusta kivalta, jos miehesi tulisi mittanauhan kanssa luoksesi ja haluaisi mitata vyötärösi, rintasi ja reitesi? Jos tuntuisi, niin ymmärtänet, että monesta muusta ei tuntuisi. Ja miksi sama ei pätisi miehiinkin. Eivät miehet ole mitään tunteettomia seksikoneita, joita voi esineellistää.[/QUOTE]

Varmasti on herkkänahkaisia miehiä, oudolta tuntuu ajatus siitä, että joku nainen mittaisi miehensä pituuden vastoin tahtoa. Voin kuvitella jonkun naisen hullunkiilto silmissä mittaamassa miestään ja raivostunut ilme kun pituus ei ole sitä mitä halusi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="vieras";24258290]Oudolta kyllä kuulostaa. Vertaileeko teidän miehet myös keskenään teidän naisten painoa, reisien paksuutta, selluliittia perseessä ja emättimen löysyyttä?[/QUOTE]

Mun mies on usein ollut läsnä näissä keskusteluissa.
Jos mun mies kävisi jossain foorumilla, hän varmaan voisi osallistua siellä johonkin keskusteluun koskien vaikkapa sitä, minkä kokoiset rinnat vaimolla on. Eikä se mua haittaisi, miksi haittaisi?
 
"pilvi"
[QUOTE="vieras";24258268]Joustaa nimenomaan leveyssuunnassa, ja ei todellakaan laajene tuolla tavalla, että sinne 20 cm menisi. Minusta on kummallista, että sinne voisi mahtua 20 cm pohjaan asti...[/QUOTE]

"Emätin on noin 8-10 cm pitkä normaalitilassa, mutta joustaa huomattavasti yhdynnän ja synnytyksen yhteydessä."

Lainaus ihan wikipediasta. :)

Joo, kaikki eivät ole samankokoisia, ja siksi onkin hyvä, että ihmiset ovat löytäneet kumppanin, jonka kanssa heillä on kivaa. Kirjoitinhan jo aiemmin, että mun nyksällä on ollut aiemmin ongelmia, kun on pitänyt varoa työntöjä. Nykyään ei ole. ;) Nyksä väittää mua välillä liian tiukaksi hyvässä mielessä, mutta mulla on se hyvä, joskus tosin kiusallinenkin, puoli, että mä kiihotun hyvin helposti ja tulen todella liukkaaksi... ;)
 

Yhteistyössä