V
"vieras"
Vieras
Suurin osa kaupoissa myytävistä kondomeista on silti liian pitkiä, sillä kondomien keskipituus on yli 18 cm.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja onhan sillä nyt eroa onko erektiossa 10cm vai 15cm, vaikuttaa käytännössäkin. Haittaako sua asia jotenkin? Toiset tykkää pienemmästä ja toiset isommasta, sama kuin naisten rintojen, pepun ym. kohdalla.
en oo mitannu miehen penistä, eikä oo tarvetta. eiköhän se ole keskimittainen. tuokin jo onnistuu joskus joissain asennoissa osumaan ikävästi liian pohjalle, joten ei kiitos missään tapauksessa isompaa penistä! exällä oli vähän isompi ja meidän seksielämästä ei tullut yhtään mitään. mie kun en saa mitään kiksejä siitä, että peniksellä tökitään kohdunsuuta...
Niin voiLähinnä tarkoitinkin sitä kun täällä hehkutellaan mitoilla..mut mites olis jos miehet retostelis/nöyryyttäs meitä naisia kaikenmaailman mitoilla
![]()
Niin, onhan niitäkin jotka tunkevat päätään naisen sisään. Venyvää tavaraa olemme.
Joillain toisilla palstoilla asia voi ollakin niin![]()
Mun mies on mitannut mun rinnanympärykseni, joskin pyynnöstäniEikä häntä haitannut kun mittasimme hänet, mielenkiinnolla kuuli itsekin tuloksen. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti!
Ja varmasti onkin
Miten tämä on joillekkin niin arka aihe, tai tuomittava, olen kai outo kun tuttavapiirissäni seksistä keskustellaan ihan avoimesti, peniksen pituutta myöten. Vertaillaan kokemuksia jne. Siis niin miesten kuin naistenkin kesken.