The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
[QUOTE="vieras";29004494]Meneekö bensakin polttoaineena ihan yhtä lailla firman kuluista vähennettävänä,,,? kun kaikilla yrittäjillä tuntuu olevan diisselit.[/QUOTE]

oho mun piti tehdä aloitus no hupsista miten se nyt tänne tuli... olen käynyt liikaa kytsimässä teitä täällä.

tää ketju on kyllä hanurista !
 
Moikka!

Se on syksy :( mii not laik!

Kotiin tullessa näin erään kuspään,ittu se ees vilkassu päin mutta ei se mitään,mä en enää välitä! Se on mulle ihan ilmaa ja leikin etten ole koskaan siihen edes tutustunut.Harmittaa vaan että tuhlasin aikaani siihen.Ja pointti tässä oli...no eikai tässä sellasta sen kummemmin ollu,oli vaan "kiva" huomata että se oli ihan yks ja sama mulle vaikka vastaan tuli niinkuin ei tuntiskaan. Eli its oolrait!
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";29004498]oho mun piti tehdä aloitus no hupsista miten se nyt tänne tuli... olen käynyt liikaa kytsimässä teitä täällä.

tää ketju on kyllä hanurista ![/QUOTE]

Mä olen ollut yrittäjänä kauan ja osaisin vastata kysymykseesi, mutta taidan jättää vastaamasta. Ensinnäkin asenteesi ja huippuketjun pilkkaaminen ja toiseksi; olet kuitenkin vaan joku pahanilmanlintu, joka haluaa vain aiheuttaa palstariitaa myöskin tänne palstarauhan tyyssijaan. Ja kolmanneksi, tuo kysymys on muotoiltu nimenomaan niin, että pääset jotenkin mulle veetuilemaan.

Joten kiitos ja ei kiitos, harmaat pois tai ainakin sitten asiallista kommentointia. :)
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
T.I.N.K.U.L.I.I.N.I.: Tiukka ja Ihanteellinen Naimakone joka Kisailee Upean Lempeästi, Itkee, Ilakoi Nihkeästi ja Innoittaa


Ahhahaa:LOL: :LOL: Aika nappiin etten sanois:D Tota ilakoi nihkeesti en nyt ihan menis allekirjoittamaan.
Aika naseva alku, etten sanoisi :LOL:

Kauhean itkuista porukkaa kyllä täällä, paitsi pikkukoo teki vain iloluontoisia asioita :D
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä