Nälkä...
Siun pitää kokata jotain
Nälkä...
Siun pitää kokata jotain
Nääh, ei se oo niin nuukaano ei ihan taida olla mut haittakse?
No mut nehän meni teillä jo aikaa sitten...nahka kuullostaa ehdottomasti paremmalta...
Jos totta puhutaan (saako puhua?), niin pelottavimmat möröt joita olen nähny/tavannu eivät istu kellareissa, eivätkä logo selässä Harlikan satulassa, eivätkä ainakaan heimopuku päällä.Tällä porukalla ei kyllä oo kaikki möröt kellarissa
Miltä ne sitten näytti :OJos totta puhutaan (saako puhua?), niin pelottavimmat möröt joita olen nähny/tavannu eivät istu kellareissa, eivätkä logo selässä Harlikan satulassa, eivätkä ainakaan heimopuku päällä.
Mimmossii ne oli, kerrokerro? Etteivät vaan naarasmörköjä olleet...Jos totta puhutaan (saako puhua?), niin pelottavimmat möröt joita olen nähny/tavannu eivät istu kellareissa, eivätkä logo selässä Harlikan satulassa, eivätkä ainakaan heimopuku päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985235:Kattelen mitä kaapista löytyy.Nälkä...
Siun pitää kokata jotain
Ei tartte paljoa löytyä, koska söpössä masussani on tikuliinisen... eiku tinkimisen varaa.
korjasin vähänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985235:Kattelen mitä kaapista löytyy.
Ei tartte paljoa löytyä, koska söpössä masussani on tinkuliinisen... eiku tinkimisen varaa.
Jos mahasi pieni söpö kumpu voit huoletta syödäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985235:Kattelen mitä kaapista löytyy.
Ei tartte paljoa löytyä, koska söpössä masussani on tikuliinisen... eiku tinkimisen varaa.
Kun sekä Mythago, että ihana kihlattuni tahtovat tietää, niin voin valottaa, että nuo kulkevat puvuissa kravatti kaulassa ihan kirkkaassa päivänvalossa.Mimmossii ne oli, kerrokerro? Etteivät vaan naarasmörköjä olleet...
:O :O :OKun sekä Mythago, että ihana kihlattuni tahtovat tietää, niin voin valottaa, että nuo kulkevat puvuissa kravatti kaulassa ihan kirkkaassa päivänvalossa.
Krjotsusvihreiden krojaaminen on aina salittu. :kiss:korjasin vähän
voi sun kihlattuparkaa kun olit ladyn luona yötä:'(Kun sekä Mythago, että ihana kihlattuni tahtovat tietää, niin voin valottaa, että nuo kulkevat puvuissa kravatti kaulassa ihan kirkkaassa päivänvalossa.
aina avuliasKrjotsusvihreiden krojaaminen on aina salittu. :kiss:
Käytinkö jompaakumpaa nimimerkkiä väärin kysyttäessä pelkäämieni mörköjen olemusta?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985255::O :O :O
:snotty:voi sun kihlattuparkaa kun olit ladyn luona yötä:'(
En mie sitä, mutta kuvaamiasi otuksia on liikkeellä siis aivan laumoittain |OKäytinkö jompaakumpaa nimimerkkiä väärin kysyttäessä pelkäämieni mörköjen olemusta?
Varo ettet saa nappia otsaan :kieh:Mut nyt käyn parvekkeella.
Huhuilijoita ei näy, eikä kuulu, joten uskallan mennä.
: / mitäs myö tähän hätään nyt keksittäis?mistä mä nyt repäsen unikaverin kun teillä kaikilla on se unihäriö...eiku häiriö. kaikki unikaverit on jossain muilla mailla vierahilla
:| yksin se on kai mentävä,kylmään petiin*nyyh*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985276:: / mitäs myö tähän hätään nyt keksittäis?
Kaksin ois kyllä paljon kivempaa : /. Onneksi mulla on tuo katti. Se kömpii tuohon tyynyn viereen.:| yksin se on kai mentävä,kylmään petiin*nyyh*
nii oiskii. mutta ei se auta,menen sitten yksin kun en jaksa enää oikeen valvoakaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985281:Kaksin ois kyllä paljon kivempaa : /. Onneksi mulla on tuo katti. Se kömpii tuohon tyynyn viereen.
Elämäni ensimmäistä kolmea ja toistaiseksi viimeistä kahta vuotta lukuunottamatta mulla on aina ollut kissa. Kyl ne saa koulutettua siten, et viihtyvät jalkopäänkin puolella.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985281:Kaksin ois kyllä paljon kivempaa : /. Onneksi mulla on tuo katti. Se kömpii tuohon tyynyn viereen.