The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oliko siinä joku sellanenkin...
Itse asiassa oli. Noinkin valovoimainen tähtönen pystyy halutessaan olemaan kuin kukavaan.

Jatkoa... kuinka kauan itte jaksaisit kattella kansikuvaa?

Jostain syystä luoja on luonu asiat silviisiä, et ulkonäköpaineet on yksinomaan naarasotuksilla.

Me urosotukset taas saadaan olla ihan reilusti rumia.

Urosotukselle kaunistautumiseen riittää, jos käy kakilla, suihkussa ja vetää puhtaat vaatteet päälleen, niin sit on just niin söpö tai komea kuin olla voi. Dödö ja partavesi on ei- niin- välttämättömiä makuasioita.

Naarasotukset taas viettää noiden jälkeen parikin tuntia tupsuttelemassa ja töpsöttelemässä peilin äärellä ihmetellen, et mahdanko olla jo Lumikki.

Eläköön se pieni ero, mut pitkän päälle jokainen kuorsaa, piereskelee ja on kaikkea muuta kuin kansikuva.
 
IhanaValo
Naarasotukset taas viettää noiden jälkeen parikin tuntia tupsuttelemassa ja töpsöttelemässä peilin äärellä ihmetellen, et mahdanko olla jo Lumikki.
Pakko vielä sanoa, että äläpä yleistä.
Tiedän jo tähän ikään mennessä ainakin sen, ettei tätä naamaa ihan niin vaan kaunistetakaan...en siis jaksa ees yrittää.

Miun kans liikkeelle lähdettäessä menee pisimpään siihen että yritän etsiä vaatteita joissa näyttäisin ees suht ihmiseltä...ettei miehen tarvis niin paljoa hävetä.

Nyt meen nukkuu :)
 
Hyvät yöt!

Tänä iltana olin reipas ja stepperöin 1000 askelta...tosin siitäkin eestä sitten mässytin myös suklaata. No, maanantaina sitten taas jos yrittäs jatkaa kevennystä..huomenna mennään miun vanhemmille, siel ois puusavottaa.
Ei millään pahalla, mut tuhat askelta stepperillä on suurinpiirtein kävely korttelin ympäri. Kandee mieleummin kävellä korttelin ympäsi, koska siin sentään näkee maisemia.
 
kahvikirahvi
Iih kissoja kissoja kissoja!!!!111 En kestä. Pakko men nukkumaan nyt. Huomenna tuun hehkuttamaan taas :D

Hei muuten, huomenna on sunnuntai. Ei mitään suunnitelmia. Ei mitään! Miten luksusta, koko päivän saa hengata kiireettä pp.n ja kissojen kanssa :)

Hyvää yötä kaikille, erityisesti tinkulle :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Iih kissoja kissoja kissoja!!!!111 En kestä. Pakko men nukkumaan nyt. Huomenna tuun hehkuttamaan taas :D

Hei muuten, huomenna on sunnuntai. Ei mitään suunnitelmia. Ei mitään! Miten luksusta, koko päivän saa hengata kiireettä pp.n ja kissojen kanssa :)

Hyvää yötä kaikille, erityisesti tinkulle :kiss:
Kuulostaa niin hyvältä suunnitelmalta sun huominen,ihanaa riläksinkiä!
Kissamaisia unikuvia :kiss:
 
Mää oon kyllä ihan täysin. Jotain. :whistle:
Mistähän tää nelikymppisyys tulee?

Itte toki tykkään, mut se johtuneepi siitä, et olen niin perverssi, et tykkään suurinpiirtein itteni ikäisistä naaraista.

Esikoislikkani ikäisiä mä en edes osaa katsoa "sillä silmällä", vaik olisivat kuinka nuoria ja nättejä. Vältän kuin ruttoa ihanjokanaarasta, jolla on yksikin lapsi tekemättä.

Hankalaksi on miehen elämä tehty.
 
Mistähän tää nelikymppisyys tulee?

Itte toki tykkään, mut se johtuneepi siitä, et olen niin perverssi, et tykkään suurinpiirtein itteni ikäisistä naaraista.

Esikoislikkani ikäisiä mä en edes osaa katsoa "sillä silmällä", vaik olisivat kuinka nuoria ja nättejä. Vältän kuin ruttoa ihanjokanaarasta, jolla on yksikin lapsi tekemättä.

Hankalaksi on miehen elämä tehty.
no kiitti vaan,kiitän kaikkien lapsettomien naaraiden puolesta.
 
no kiitti vaan,kiitän kaikkien lapsettomien naaraiden puolesta.
Voi Tinkuliini. Asiassa ei ole mitään pahansuopaa.

Kenenkään toisen onni ei ole koskaan ollut minulta pois, joten suon tuon onnen ihan jokaiselle, joka sitä kaipaa.

Mut minä olen lapseni tehnyt. Hyvät olenkin.

Se on ihan pomminvarmaa, että jos joskus ryhdyn suhteeseen, niin sen suhteen yhteenlaskettu lapsilukumäärä on täysi, ilman yhteisiä.
 
Tosiaan, iltaa vaan, onko täällä enää ketään?
Illan riennoista kotiuduttu 5 min sitten (tällä kertaa tosin ilman alkomahoolia) ja nyt sitten vaan rentoutumista.
Pakkohan se on relata, kun olin tänään niin esimerkillinen yh-isä; tyhjäsin katolta havunneulaset yms roskat korkeanpaikankammosta huolimatta ja pesin ikkunat. Nyt saa ainakin viikon laiskotella! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Tosiaan, iltaa vaan, onko täällä enää ketään?
Illan riennoista kotiuduttu 5 min sitten (tällä kertaa tosin ilman alkomahoolia) ja nyt sitten vaan rentoutumista.
Pakkohan se on relata, kun olin tänään niin esimerkillinen yh-isä; tyhjäsin katolta havunneulaset yms roskat korkeanpaikankammosta huolimatta ja pesin ikkunat. Nyt saa ainakin viikon laiskotella! ;)
Iltaa :wave: juuri itsekkin tupsahdin tänne. Olet kyllä ollut reipas, joten nyt vain istut ja huokaiset.
 
Voi Tinkuliini. Asiassa ei ole mitään pahansuopaa.

Kenenkään toisen onni ei ole koskaan ollut minulta pois, joten suon tuon onnen ihan jokaiselle, joka sitä kaipaa.

Mut minä olen lapseni tehnyt. Hyvät olenkin.

Se on ihan pomminvarmaa, että jos joskus ryhdyn suhteeseen, niin sen suhteen yhteenlaskettu lapsilukumäärä on täysi, ilman yhteisiä.
Jeps,niinpä. Onhan noita yli 4kymppisiikin joilla ei jälkikasvua vielä ole ja sitä haluisivat mutta yksin on vaikea lisääntyä ja sit jos vastaan
tulee miehiä jotka ajattelee noin niin ei siinä paljon asialle mitään voi ellei halua ryhtyä yksinhuoltajaksi. Mut eipä sitä voi toista pakottaa tekee lapsia jos on lapset ja päätöksensä tehnyt.
 
Tosiaan, iltaa vaan, onko täällä enää ketään?
Illan riennoista kotiuduttu 5 min sitten (tällä kertaa tosin ilman alkomahoolia) ja nyt sitten vaan rentoutumista.
Pakkohan se on relata, kun olin tänään niin esimerkillinen yh-isä; tyhjäsin katolta havunneulaset yms roskat korkeanpaikankammosta huolimatta ja pesin ikkunat. Nyt saa ainakin viikon laiskotella! ;)
Iltayötä mhdm!

mä vielä olen täällä,ainakin hetken.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä