Pöh...:snotty:elä yritä,en laita.
Pöh...:snotty:elä yritä,en laita.
Tos kandee muistaa, et foto on vain ja ainoastaan yksi pysäytetty kuva hetkestä.No ei ole,oon nytkin ottanu varmaan 10 kuvaa ja niistä ollu kaksi sellasta semi hyvää mutta niitäkin piti muokata enkä siltikään ole tyytyväinen.En vaan ole kuvauksellienen yläpäästä.
Juurikin näin.Tos kandee muistaa, et foto on vain ja ainoastaan yksi pysäytetty kuva hetkestä.
Ihminen on kovasti muutakin kuin yksi hetkeen pysäytetty kuva.
Jaa, sanoinkin että jos ajattelee vain ulkonäköä. Jäi näkemättä.Jos nuorta odottaa, niin sit ei edes ehdottele tapaamista nelikutoselle kalkkikselle.
Pärstäkertoimeni ny on aina ollu kirveellä sinnepäin veistetty. Hiukset harvenee. Sikspäkkiä ei löydy kuin kaupasta kantamalla, mut kaljamasuni on silti toistaiseksi luokkaa "söpö". Et sitä kyllä nähnyt, koska sammutit valot, ennenko riisuin edes pikkutakkini.
Juu, kilometrit näkyy. Kyl ne myös tuntuu. Entäs sit?
Oksennan kohta sateenkaaria. En kestä. Noi kissat on ihan liian ihania että mun söpöyskiintiö käy jo ylikierroksilla
;________________________________________________________________;
Ai nii. Tähän piti vastaamani.Mää oon aina miettiny että eikö tuo muka muodostu ongelmaksi! Sitäpaitsi mullakin on aina aamulla jumalaton hätä. Enkä tykkää pussailla ennenku hampaat on pesty. Molemmilla. Nii meneekö aamuromantiikka pilalle jos ensin on huoltokeikka.
Voiko muuten pissalla käydä samalla kun on erektio, vai pääseekö se ollenkaan ulos
oikeessahan sää olet mutta mää tarttisin nyt yhen superhyvin onnistuneen kuvan mutta ei. toisaalta ei tästä väsyneestä naamasta nyt saa muokkaamallakaan minkäänmoista.Tos kandee muistaa, et foto on vain ja ainoastaan yksi pysäytetty kuva hetkestä.
Ihminen on kovasti muutakin kuin yksi hetkeen pysäytetty kuva.
Mihin sä tarttet yhden superonnistuneen kuvan?oikeessahan sää olet mutta mää tarttisin nyt yhen superhyvin onnistuneen kuvan mutta ei. toisaalta ei tästä väsyneestä naamasta nyt saa muokkaamallakaan minkäänmoista.
Liian nopeasti nämä menee, nytkin jo lauantai-ilta.*syvä huokaus*
miksi viikonloppu menee niin hitaasti,kysynpähän vaan.
Tarttenpahan vaanMihin sä tarttet yhden superonnistuneen kuvan?
Marilynillä oli semmoinen taito, et halutessaan pystyi kadulla kulkemaan NormaJeanina kuin kuka tahansa "tavis". Mut milloin näki kameran, niin siin kuvaajallakin alkoi kuola valumaan suusta. Sen vuoksi häntä kutsutaan filmitähdeksi tai seksipommiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori
Oli nuo tärkeimmät tuolla joskus aikaisemmin, mutta hiukan vajaa nelikymppinen yhden lapsen eronnut nainen ja uusimaa
No mää en esim oo eronnut ja nää et oo nelikymppinen nii ei voi tuollai yleistää :xmas::tirsk:
Eiköhän me kaikki olla.
Missasit pointin.Tarttenpahan vaan
ja mä en ole todellakaan mikään marilynin veroinen,ei voi ees samas lausees mainita.
Oliko siinä joku sellanenkin...Missasit pointin.
Mun fiiliksiä just ny kuvastanee tää AlankoBros feat Jaakko Teppo:...Ja Ismo Alanko-kirjan. Siinä on kaikki ismon biisien sanat. Kaikki. Ismo on huippu! ...
Muakin nukuttas mutta en malta mennä vielä.Hyvät yöt!
Tänä iltana olin reipas ja stepperöin 1000 askelta...tosin siitäkin eestä sitten mässytin myös suklaata. No, maanantaina sitten taas jos yrittäs jatkaa kevennystä..huomenna mennään miun vanhemmille, siel ois puusavottaa.