The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ei ole,oon nytkin ottanu varmaan 10 kuvaa ja niistä ollu kaksi sellasta semi hyvää mutta niitäkin piti muokata enkä siltikään ole tyytyväinen.En vaan ole kuvauksellienen yläpäästä.
Tos kandee muistaa, et foto on vain ja ainoastaan yksi pysäytetty kuva hetkestä.
Ihminen on kovasti muutakin kuin yksi hetkeen pysäytetty kuva.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Lady Gardenea
Jos nuorta odottaa, niin sit ei edes ehdottele tapaamista nelikutoselle kalkkikselle.

Pärstäkertoimeni ny on aina ollu kirveellä sinnepäin veistetty. Hiukset harvenee. Sikspäkkiä ei löydy kuin kaupasta kantamalla, mut kaljamasuni on silti toistaiseksi luokkaa "söpö". Et sitä kyllä nähnyt, koska sammutit valot, ennenko riisuin edes pikkutakkini.

Juu, kilometrit näkyy. Kyl ne myös tuntuu. Entäs sit?
Jaa, sanoinkin että jos ajattelee vain ulkonäköä. Jäi näkemättä.

Mulla taas on läski kroppa ja paikat roikkuu. Ja harmaita hiuksia.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Oksennan kohta sateenkaaria. En kestä. Noi kissat on ihan liian ihania että mun söpöyskiintiö käy jo ylikierroksilla
;________________________________________________________________;
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mää oon aina miettiny että eikö tuo muka muodostu ongelmaksi! Sitäpaitsi mullakin on aina aamulla jumalaton hätä. Enkä tykkää pussailla ennenku hampaat on pesty. Molemmilla. Nii meneekö aamuromantiikka pilalle jos ensin on huoltokeikka.

Voiko muuten pissalla käydä samalla kun on erektio, vai pääseekö se ollenkaan ulos :confused:
Ai nii. Tähän piti vastaamani.

Se vähä, mitä asiasta tiedän sanoo, et aamuromantiikka ei mene pilalle.
Hätätarpeet on hoidettava ensin ja sit voi jatkaa eteenpäin vaikka yhteisellä suihkulla.

Pisulla on urosotuksen mahdollista käydä, vaik olis mimmoinen aamujölläri päällä, tosin se hieman vaikeuttaa tähtäämistä. Ei viitti seinille kuseksia, joten neiti-, eli istumapisut auttaa asiaan.

Kaikki ei osaa oli jölläri päällä tai ei. Niinpä viime yönäkin, vai oliko se aamulla? tuol nuorisobaarissa miestenhuoneen lattia suorastaan lainehti. Paikalla vissiin liikaa heitä, joilla ei seiso, vaan roikkuu suoraan kohti lattiaa, eikä pikkupili yletä rännille.

Ai nii. Ilmainen vinkki naisille. Miettikää hetken, ennenkuin tartutte urosotuksen käteen baarissa tai jossain muualla. Viimeöinen ja empiirinen elämänkokemukseni sanoo, et noin 90% urosotuksista ei pese käsiään käärmenäyttelyn jälkeen. Äidit ei o opettanu. Opettakaahan poikanne paremmin.
 
oikeessahan sää olet mutta mää tarttisin nyt yhen superhyvin onnistuneen kuvan mutta ei. toisaalta ei tästä väsyneestä naamasta nyt saa muokkaamallakaan minkäänmoista.
Mihin sä tarttet yhden superonnistuneen kuvan?

Marilynillä oli semmoinen taito, et halutessaan pystyi kadulla kulkemaan NormaJeanina kuin kuka tahansa "tavis". Mut milloin näki kameran, niin siin kuvaajallakin alkoi kuola valumaan suusta. Sen vuoksi häntä kutsutaan filmitähdeksi tai seksipommiksi.
 
kahvikirahvi
Kissit leikkii. Niilo meinaa vähän isotella ja Nyyrikki on vähän ujomman sorttinen. Mutta reippaita poikia molemmat, aivan ihania :heart: Varokaa että jatkossa puhun vaan niistä :D

Nyt vähän Addamssia, ja odottelen mp.tä reissultaan. ->
 
kahvikirahvi
Hei, ostin muuten tänään yhden Torey Haydenin kirjan. Ja Ismo Alanko-kirjan. Siinä on kaikki ismon biisien sanat. Kaikki. Ismo on huippu!

Mun viikonloppu muuten on kolmipäiväinen, maanantaina on se raja-ajo semmoseen aikaan ettei ehdi mennä kouluun ennen sitä eikä sen jälkeenkään.
 
Mihin sä tarttet yhden superonnistuneen kuvan?

Marilynillä oli semmoinen taito, et halutessaan pystyi kadulla kulkemaan NormaJeanina kuin kuka tahansa "tavis". Mut milloin näki kameran, niin siin kuvaajallakin alkoi kuola valumaan suusta. Sen vuoksi häntä kutsutaan filmitähdeksi tai seksipommiksi.
Tarttenpahan vaan:rolleyes:



ja mä en ole todellakaan mikään marilynin veroinen,ei voi ees samas lausees mainita.
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Hyvät yöt!

Tänä iltana olin reipas ja stepperöin 1000 askelta...tosin siitäkin eestä sitten mässytin myös suklaata. No, maanantaina sitten taas jos yrittäs jatkaa kevennystä..huomenna mennään miun vanhemmille, siel ois puusavottaa.
 
Hyvät yöt!

Tänä iltana olin reipas ja stepperöin 1000 askelta...tosin siitäkin eestä sitten mässytin myös suklaata. No, maanantaina sitten taas jos yrittäs jatkaa kevennystä..huomenna mennään miun vanhemmille, siel ois puusavottaa.
Muakin nukuttas mutta en malta mennä vielä.

eiköhän ne suklaat kulu siellä puusavotassa:) Mä olen saanut namit vähentymään aika kivasti,pari kertaa viikolla sorruin kyläs ottamaan keksin tai vastaavan mutta töissä en syö enää mitään ja kotiin en osta.kauheen tuntusta muutama päivä mutta nyt jo menee ihan kivasti,mässytän omenoita ja nektariineja ja porkkanaraastetta. tää on lähinnä paluu vanhaan et näin olen elänyt ennenkin mutta viimesen vuoden nyt sit mässytellyt ja nyt riitti!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä