The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28977613:
Mie tykkään tietokoneista niin kauan kun ne tekee mitä mie haluun : /
Sama täällä. Ei vaan yleensä kauheen pitkälle riitä niitten suopeutta/mun rakkautta. Koitahan selviytyä, mun pitää nyt lähtee petiin. HY, ja Asialle kans :hug:
 
IhanaValo
Huomenta!

Meillä tuli ikävänpuoleinen nettikatko illalla, en tiä mitä tapahtui mut ip-osoitetta ei löytänyt millään (tjsp)
No, mut kyllähän muutakin hommaa keksitään jos ei netti pelaa...sainpahan illalla nukkuseuraa ihan ihmisten aikaan, kun ei mies jääny koneelle kiinni :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Nyyrikki on kotiutunut. Se uskalsi mp.täkin häiritä eilen ja meni syliinkin! Illalla se alko sitten riehumaan ja kävi nukkumaan käymässä olleen kissanvihaajan (mp.n) jalkaan kiinni :LOL: Kerättiin kilisevät lelut yöksi pois, enkä mä ainakan heärnny sen touhuiluun. SE tuli kyllä vielä sänkyyn meidän väliin ja tuli kerjäämään rapsutuksia ja kehräs mokoma :heart:

Vaan nyt puemme ja lähemmä kohti koulua ja tarhaa. Heippa kaikille ja hauskaa päivää :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Hyvää aurinkoista iltapäivää kaikille :wave: Täällä on vietetty lomapäivää ja silti on hommaa ollut vaikka muille jakaa heti aamusta asti. Meinaa vain hiukan väsyttää kun tuli kukuttua aivan liian myöhään. No, itseppähän kärsin :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Nyyrikki on kotiutunut. Se uskalsi mp.täkin häiritä eilen ja meni syliinkin! Illalla se alko sitten riehumaan ja kävi nukkumaan käymässä olleen kissanvihaajan (mp.n) jalkaan kiinni :LOL: Kerättiin kilisevät lelut yöksi pois, enkä mä ainakan heärnny sen touhuiluun. SE tuli kyllä vielä sänkyyn meidän väliin ja tuli kerjäämään rapsutuksia ja kehräs mokoma :heart:

Vaan nyt puemme ja lähemmä kohti koulua ja tarhaa. Heippa kaikille ja hauskaa päivää :wave:
Sie et Pitkäkaula ollenkaan helpota miun "haluan toisen kissan" kuumetta :kieh: :heart:. Itseasiassa se toinen kisu olisi jo valmiiksi katsottunakin :whistle: Nykyinen on valkoinen mustalla hännällä ja se haavekisu olisi ihan musta.
 
Hopsaa!

mitäpä tänne? ootte kirjoteleeet taas monta sivua kun en ole ollut paikalla*höh* sitten kun olen niin täällä on ihan kuollutta: /

no enivei,nyt sitten notkunkin täällä syystä että...no enpä kerro mutta joo,viikonlopun nukkumisia tässä odotellen,on taas viikon väsymykset niskassa joten lepoa lepoa lepoa.
 
Hopsaa!

mitäpä tänne? ootte kirjoteleeet taas monta sivua kun en ole ollut paikalla*höh* sitten kun olen niin täällä on ihan kuollutta: /

no enivei,nyt sitten notkunkin täällä syystä että...no enpä kerro mutta joo,viikonlopun nukkumisia tässä odotellen,on taas viikon väsymykset niskassa joten lepoa lepoa lepoa.
:wave: Justiinsa joudun tästä kohta taas poistumaan. Mutta annas kun arvaan miksi olet väsynyt? Olet kenties "järjestellyt" korujasi niin paljon, että ihan jo uuvuttaa :p
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä