Eli et yleensä kauaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28977613:Mie tykkään tietokoneista niin kauan kun ne tekee mitä mie haluun : /
Eli et yleensä kauaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28977613:Mie tykkään tietokoneista niin kauan kun ne tekee mitä mie haluun : /
Sama täällä. Ei vaan yleensä kauheen pitkälle riitä niitten suopeutta/mun rakkautta. Koitahan selviytyä, mun pitää nyt lähtee petiin. HY, ja Asialle kans :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28977613:Mie tykkään tietokoneista niin kauan kun ne tekee mitä mie haluun : /
Kaksi tuntia taistelua tietokoneen kanssa on miun mielestä aika kauan. Tai ainakin miulle :ashamed:Eli et yleensä kauaa
Hyvää yötä Mythis :kiss: :hug:Sama täällä. Ei vaan yleensä kauheen pitkälle riitä niitten suopeutta/mun rakkautta. Koitahan selviytyä, mun pitää nyt lähtee petiin. HY, ja Asialle kans :hug:
Pakkohan se joskus on. Mut ei siit tykätä tartte.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28977623:Kaksi tuntia taistelua tietokoneen kanssa on miun mielestä aika kauan. Tai ainakin miulle :ashamed:
Mennään. Sitten käyn kattomassa josko Masaa näkyis.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28977640:Mennäänkö parvekkeelle?
Nii onki. Ei Masaa naäkyny, eikä viitti tyhjänpanttina maata. Puolen tiiman päästä uus yritys.:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28977647:Käyty :wave:
Mie taisin suututtaa Masan :ashamed:Nii onki. Ei Masaa naäkyny, eikä viitti tyhjänpanttina maata. Puolen tiiman päästä uus yritys.:headwall:
Ei tuo ole tykänny minusta moneen vuoteen, että älä huoli.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28977657:Mie taisin suututtaa Masan :ashamed:
Huh.. selvisin nippa nappa. Piti katin kuljetusboksi käväistä hakemassa.Ei tuo ole tykänny minusta moneen vuoteen, että älä huoli.
Selvisit kellarista möröiltä?
Ei ollut sen miehenkään hakemaHakemani työpaikka ei ollut penisalalla
Sie et Pitkäkaula ollenkaan helpota miun "haluan toisen kissan" kuumetta :kieh: :heart:. Itseasiassa se toinen kisu olisi jo valmiiksi katsottunakin Nykyinen on valkoinen mustalla hännällä ja se haavekisu olisi ihan musta.Nyyrikki on kotiutunut. Se uskalsi mp.täkin häiritä eilen ja meni syliinkin! Illalla se alko sitten riehumaan ja kävi nukkumaan käymässä olleen kissanvihaajan (mp.n) jalkaan kiinni Kerättiin kilisevät lelut yöksi pois, enkä mä ainakan heärnny sen touhuiluun. SE tuli kyllä vielä sänkyyn meidän väliin ja tuli kerjäämään rapsutuksia ja kehräs mokoma :heart:
Vaan nyt puemme ja lähemmä kohti koulua ja tarhaa. Heippa kaikille ja hauskaa päivää :wave:
mut mää on täällä,jutskaile mun kanssa kaikkee härs....eiku hauskaapitäsköhän aisiksen ja kyöpiksen laittaa oma huone kun näyttävät keskustelevan yksinomaan keskenään
:wave: Justiinsa joudun tästä kohta taas poistumaan. Mutta annas kun arvaan miksi olet väsynyt? Olet kenties "järjestellyt" korujasi niin paljon, että ihan jo uuvuttaaHopsaa!
mitäpä tänne? ootte kirjoteleeet taas monta sivua kun en ole ollut paikalla*höh* sitten kun olen niin täällä on ihan kuollutta: /
no enivei,nyt sitten notkunkin täällä syystä että...no enpä kerro mutta joo,viikonlopun nukkumisia tässä odotellen,on taas viikon väsymykset niskassa joten lepoa lepoa lepoa.
En mie sinnuu täällä nää...Ääh, eihän tässä pitäis olla vaan työn tai siis opiskelun toimessa |O