tisseistä oli ajatuksena pitää kiinni ja antaa samalla henkistä tukeaMjaa.. pitele vaikka minusta kii niin en kuukahda kumoon väsymyksestä.
käviskö näin?
tisseistä oli ajatuksena pitää kiinni ja antaa samalla henkistä tukeaMjaa.. pitele vaikka minusta kii niin en kuukahda kumoon väsymyksestä.
Jahas. Ruutis on aloittanut jahdin. Mut tipumettälle sun piti mennäkin.tisseistä oli ajatuksena pitää kiinni ja antaa samalla henkistä tukea
käviskö näin?
koppelonpyyntiinhän tässä...Jahas. Ruutis on aloittanut jahdin. Mut tipumettälle sun piti mennäkin.
Mitäs Kyöpelinvuoren kellareissa on pelottavaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28976864:Jaahas, kerta täällä on tarjolla lähimmäisenrakkautta lähtisikö joku mun turvaksi käymään kellarissa :xmas:
Jos siellä on vaikka mörköjä : /Mitäs Kyöpelinvuoren kellareissa on pelottavaa?
minä kans hain tässä yks päivä moposta palanutta sulakettaIltaapi ! Kosahti sitten autosta sulake, täytyy vaihtaa huomenna ennen töihin menoa...
Mystinen oli fillis, kun hain kaverin kyytiin ja ensin tuli moottorinvikavalo, sit lähti mittaristosta yms. Valot ja tuli valaistus notta nyt meni sulake.
kas kun mä olin hengessä mukanaPyykit on laitettu. Jaahas, mun rintsikat on auki.
Hyi sua..kas kun mä olin hengessä mukana
No, jos mä tuun, niin sit siellä on ainakin yksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28976912:Jos siellä on vaikka mörköjä : /
:ashamed: muttaku isot tissit on niin :heart:Hyi sua..
:ashamed: muttaku isot tissit on niin :heart:
Juu, onneksi sulake ei ole iso kuluerä, että sinänsä turha sulakeostos ei juuri veetuta...minä kans hain tässä yks päivä moposta palanutta sulaketta
turhaan hain, joku oli kääntänyt tappokatkasijan offille...
Eiks jahtipullo kuulu avata vasta ampumaharjoitusten jälkeen???:ashamed: muttaku isot tissit on niin :heart:
No, tuu tuu... toivottavasti olet isompi ja hurjempi mörkö kuin ne muut. Peloissaan juoksevat sua karkuun.No, jos mä tuun, niin sit siellä on ainakin yksi.
Tottamunassa. Parvekkeen ovi aukenee ... nyt...Mä menen nukkuu, aikainen herätys. öitä :kiss:
Tuleeko AK seuraksi vetää henkoset?
Hyvää yötä :kiss:Mä menen nukkuu, aikainen herätys. öitä :kiss:
Tuleeko AK seuraksi vetää henkoset?
meeppä tiiä, me on ruukattu ottaa "parit" savusaunakaljat vaikkei ois ammuttu metsässä yhtään laakiaEiks jahtipullo kuulu avata vasta ampumaharjoitusten jälkeen???
Mulla olis suunnitelmissa mennä huomenna ottamaan kuppia kaverille hyvässä seurassa.meeppä tiiä, me on ruukattu ottaa "parit" savusaunakaljat vaikkei ois ammuttu metsässä yhtään laakia
Mun parvekkeellani on kolme jakkaraa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28976975:Hyvää yötä :kiss:
Miekin voisin ängetä mukaan henkosille...
Älä ota kirjanpitoa mukaan.Mulla olis suunnitelmissa mennä huomenna ottamaan kuppia kaverille hyvässä seurassa.
0,5 leijona ja lonkeropäkki ostettuna + talon antimet. Korttipeliä, saunomista ja syvällistä keskustelua.
meillä serkkupojan kanssa sama suunnitelma paitsi että me ollaan keskikaljan litkijöitäMulla olis suunnitelmissa mennä huomenna ottamaan kuppia kaverille hyvässä seurassa.
0,5 leijona ja lonkeropäkki ostettuna + talon antimet. Korttipeliä, saunomista ja syvällistä keskustelua.