vieras yökyöpeli
Hyvää yötä. Ole reipas luennollaKyöpsis :wave:
Mutta nukkumaan pitäis mennä, aamulla odottaa luento |O
Hyvää yötä. Ole reipas luennollaKyöpsis :wave:
Mutta nukkumaan pitäis mennä, aamulla odottaa luento |O
No ei tää mun elämäni just ny tunnu muutenkaan etenevän. Paitti alamäkeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973700::hug:
Vai on siskosi keksinyt sulle taas menoja :kieh: Kyllä mun täytyy nää suunnitelmat sille pian paljastaa. Eihän tää homma etene kun keksii sulle aina menoja
Kuinkas noin matalalentoinen fiilis on?No ei tää mun elämäni just ny tunnu muutenkaan etenevän. Paitti alamäkeen.
No ei täs ny muutamaan vuoteen ole ollu varsinaista syytä juhlaan. On asioita, joita ei palstalla parane ruotia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973714:Kuinkas noin matalalentoinen fiilis on?
No, ei tietty tosiaan ehkä kannata. Helpottaisiko yhtään tällainen :hug:No ei täs ny muutamaan vuoteen ole ollu varsinaista syytä juhlaan. On asioita, joita ei palstalla parane ruotia.
Kiitos. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973719:No, ei tietty tosiaan ehkä kannata. Helpottaisiko yhtään tällainen :hug:
:kiss:Kiitos. :kiss:
No niin... Tulihan sieltä eloaJa ai niin miten muka asiat ei etene??? Johan me ollaan halailu- ja pussailuvaiheessa.
No siin mielessä, että rekkaamattomana kuka tahansa voi käyttää mitä tahansa nikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973730:Jäi tuo kyöpeli pois. Pitäisiköhän ihan rekisteröityä vallan jossain vaiheessa?
:O ja joku tulisi vielä ryöstämään mun kihlattuni... Hmmmm... *harkitsee vakavasti rekisteröitymistä*No siin mielessä, että rekkaamattomana kuka tahansa voi käyttää mitä tahansa nikkiä.
Katsoin sinulle kyöpelinvuoriavatarin valmiiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973737::O ja joku tulisi vielä ryöstämään mun kihlattuni... Hmmmm... *harkitsee vakavasti rekisteröitymistä*
No miten olis tuo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973747:Kuvittelet mut kerrassaan söpöksi :kieh:
Vaikea sinua on miellyttää...Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973753:Jotakin välimaastosta kenties?
Et tietenkään. Mutta siltikin naarasotus, jolle vasta kolmas kerta on tarpeeksi saattaa toisinaan ottaa voimille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28973755:En mie nyt sentään kovin vaikeasti miellytettävä ole
Mulla on paha tapa olla aina oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28973760:Aika oikeaan saatoit osua
Sitten sun täytyy aina ajatella samoin kuin minä, koska minä olen aina oikeassaMulla on paha tapa olla aina oikeassa.
No mut sithän elo on yhtä ruusuilla tanssimista. Näkkileivän voipuoli ei ole kynnyskysymys.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28973763:Sitten sun täytyy aina ajatella samoin kuin minä, koska minä olen aina oikeassa
Ei ole. SivuseikkaNo mut sithän elo on yhtä ruusuilla tanssimista. Näkkileivän voipuoli ei ole kynnyskysymys.
Näin juuri. Aloitin juuri opinnot.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28973766:Ei ole. Sivuseikka