The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Varmasti :D Mietin että jos toi kisu on häiritsevän levoton öisin, niin varmaan siirrän sänkyni pp.n kamariin. Mutta tuskinpa se mitään hirveen äänekästä keksii yöllä, en onneks oo kovian herkkäuninen.

Vaan nyt sänkyyn, nappaan kissan kainaloon vaikka väkisin. Hyvää yötä kaikille :kiss:
Saattaa jossain vaiheessa kun kasvaa alkaa leikkiin vaikka leluillaan yöllä :)
 
vieras yökyöpeli
Miusta on tosi kiva olla himoittu ja haluttu, mutta mutta.... jos vasta puoli on nelijalkainen karvaotus niin tässä on jotain pielessä :O

Pallit onneksi lähtee ihan just näillä näppäimillä tuolta kisulta :kieh: Yrittää reppana astua mun kättä :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973288:
Miusta on tosi kiva olla himoittu ja haluttu, mutta mutta.... jos vasta puoli on nelijalkainen karvaotus niin tässä on jotain pielessä :O

Pallit onneksi lähtee ihan just näillä näppäimillä tuolta kisulta :kieh: Yrittää reppana astua mun kättä :O
Se on joidenkin kollien kohdalla harhaluulo, että pikkunipsaisusta jotenkin rauhoittuisivat. Kyl ne edelleen kulkee kyliä ja kujia mouruamassa. Konsultoimassa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28973340:
:( Siun pitää ottaa ihan oma :heart:
ei tänne pysty ja ei olisi aikaa tai siis olisi aikaa mutta joutuisi olee pitkän päivän yksin ja sitten mun pitäs herätä jo 4aikaa aamulla että veis pissille joten nyt ei vaan pysty mutta onneksi on edes laina"lapsi".

Kait se ny lähti, kun et antanut sen maistaa hampparia.
Ota hali. :hug:
kiitos halista. saan kyllä täystuhon lainaan taas joskus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä