Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Hernepurkkiteoria on toistaiseksi parasta mitä tieteellä on asiaan tarjota. Se on testattu ja toistettu miljoonia kertoja ympäri maailmaa ja lopputulos on aina ollu sama.
mä alkeellisen tieteellisen koulutuksen saaneena myönnän että teoria on erinomainen mutta palstalaisena en sitä osta koska yksilöllinen kokemus väittää vastaan

palstalla oma kokemus pesee yleisen teorian 100-0

Ja mitä siihen "eiks olis kiva antaa rakkauden kehittyy ja pidättäytyy vaiks haluis ja sit olis niinku perhosii mahassa, ja et lopulta se seksi olis niinku tosi taivaallist ku sitä olis oottanu pitkään <3 <3 <3" niin ei, ei olis kiva. Paaaljon parempi näin kuin meni :)
Aivan, et ole sellaista kokenut. ;) Tuohon kokemus-sanaan kun on niin kiva vedota. Mitä sä sönkötät kun kerran olet kokenut sen rakastumisen ennen sänkyyn hyppäämistä ja näin ollen sen ihanan alkuhuumankin rakastuneena?

[QUOTE="noo";28969185]Siinä menettää puolestaan sen villin alkuhuuman ja sen, millaista seksi olisi ollut siinä. Aina menettää jotain... Jos tekee yhdellä tavalla, ei voi enää valita sen yhden tavan poissulkeneita vaihtoehtoja.[/QUOTE]

Silloinhan ei menetä seksin alkuhuumaa, jos suhteen alkuhuumassa ja _rakastuneena/voimakkaan ihastuneena_ sen kokee? Sitähän mä olen koko ajan selittänyt. Kuulostaa tylsältä ensin kokea se seksin alku ja vasta sitten vahvemmin ihastua/rakastua, eli alkuhuuma seksin suhteen on jo mennyttä siinä vaiheessa kun vahvat tunteet astuu peliin. Se alkuhuuma on varmasti seksin suhteen aina villi, jos vähänkään tunteita on. Ihan sama, tapahtuuko se kuukauden vai useamman päästä.

Silloinhan ei menetä seksin alkuhuumaa, jos suhteen alkuhuumassa ja _rakastuneena/voimakkaan ihastuneena_ sen kokee? Sitähän mä olen koko ajan selittänyt. Kuulostaa tylsältä ensin kokea se seksin alku ja vasta sitten vahvemmin ihastua/rakastua, eli alkuhuuma seksin suhteen on jo mennyttä siinä vaiheessa kun vahvat tunteet astuu peliin. Se alkuhuuma on varmasti seksin suhteen aina villi, jos vähänkään tunteita on. Ihan sama, tapahtuuko se kuukauden vai useamman päästä.
Mitä sä koko asiasta edes ymmärrät?

astalea
Aivan, et ole sellaista kokenut. ;) Tuohon kokemus-sanaan kun on niin kiva vedota. Mitä sä sönkötät kun kerran olet kokenut sen rakastumisen ennen sänkyyn hyppäämistä ja näin ollen sen ihanan alkuhuumankin rakastuneena?
En mä ollut rakastunut ennen sänkyyn hyppäämistä, mitä itse sönkötät. Mutta ei, ei se olis kiva, että vaan kuukausikaupalla kävisi kahvilla, pitäis vähän kädestä, pieni pusu ja bussilla kotiin. Tylsäksihän tuollainen kävisi, suhteen pitää antaa edetä kun kerran siltä tuntuu.

"noo"
Ei se oo ihan sama, kyllä se on erilaista. Se on villimpää, kun on vasta kohdattu. Tunteet on suuria, mutta tyyppi on vieras.
Molemmat tavat on omalla tavallaan kauniita, mutta ei ne samanlaisia ole.

Sulla on tuossa ihastumisessa/rakastumisessa selvästi aivan eri rytmi. Ehkä et sen takia voikaan ymmärtää, mitä astalean kanssa tässä koetamme kertoa. Jos tapaan miehen, jonka kanssa päädyn harrastamaan seksiä lyhyen ajan sisällä tapaamisesta, on mies todella todella erityinen ja olen jo tuossa vaiheessa vahvasti ihastunut/rakastunut. Voi kuulostaa uskomattomalta, siltä se myös tuntuu. Mutta eipä tuollaista mitenkään jatkuvasti käykään, mulle on käynyt tuolla tahdilla tasan kerran. Muilla tahdeilla sitten muutaman lisää.

onkohan mahdollista ventata seksin kanssa liian kauan?

ajatellaampa että pari alkaa tapailla ja seukkailee pari kolme kolme kuukautta ja kokee sinä aikana voimakkaan rakastumisen tunteen mutta kuvittelevat että ollaan vasta aivan alkumetreillä ja lykkäävät seksiä sanotaanko vaikka vuoden

voiko alkukiihko mennä ikäänkuin ohi?

En mä ollut rakastunut ennen sänkyyn hyppäämistä, mitä itse sönkötät. Mutta ei, ei se olis kiva, että vaan kuukausikaupalla kävisi kahvilla, pitäis vähän kädestä, pieni pusu ja bussilla kotiin. Tylsäksihän tuollainen kävisi, suhteen pitää antaa edetä kun kerran siltä tuntuu.
Kuukausikaupalla? Ellei ihan heti harrasta seksiä niin kuukausikaupalla ollaan ilman? Käsittääkseni rakastuit jo heti seksin jälkeen, eli aika vahvasti olit jo ihastunut ennen sitä seksiäkin? Mä ainakin olen kokenut tapailun alkuvaiheessa niin vahvaa huumaa, että kaikki keskustelut, suuteleminen, vierekkäin nukkuminen, silmiin tuijottelu, mikä vain tuntui ihan taivaalliselta. Ei siitä sähköä puuttunut vaikkei seksiin edennyt. Oli rakastumista, vahvoja tunteita ja jännitystä.

Sä et muuten voi tietää, miltä se alkuhuuma seksissä tuntuisi kun olisi jo vahvasti rakastunut ja jonkin aikaa kellunut niissä tunteissa. En sano, että pitäisi, mutta et 100% varmasti voi tietää, oletko jäänyt mistään kivasta paitsi kun et ole kokenut kaikkea romanttisesti hitaamman kaavan mukaan ja niin, että nälkä on kasvanut.

astalea
No eka kerta ei ihan aina ole huippu, oli sitten rakastunut tai ei. Taidat mielessäsi kuvitella enkelien laulua ja kellojen soittoa. Mut jos ei ollut huippu, niin uusiksi vaan.
Ja toiseksi, taidat käsittää seksin alkuhuuman joksikin viikon pätkäksi, ja rakkauden heräämisen joksikin hyvin hitaaksi prosessiksi. Näin siis oletat, että kun rakkaus on herännyt, seksin alkuhuuma on jo ohi. Meillä se alkuhuuma kesti noin 5 vuotta...

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
"noo"

ajatellaampa että pari alkaa tapailla ja seukkailee pari kolme kolme kuukautta ja kokee sinä aikana voimakkaan rakastumisen tunteen mutta kuvittelevat että ollaan vasta aivan alkumetreillä ja lykkäävät seksiä sanotaanko vaikka vuoden

Mun mielestä voi. Ei tietenkään kokonaan, ainahan se seksi on siinä uutta. Mutta ei se yhtä villiä ole, koska tuntee sen toisen jo paremmin. Ja se ei välttämättä pääse olemaan yhtä vapaata ja luovaa, koska muut suhteessa jo olevat asiat ovat siinä mukana.

Seksi sen vuoden päästä olisi varmasti mukavaa ja kaunista, mutta enpä usko, että se jättäisi yhtä vahvoja tunnemuistoja kuin mitä nopeammasta etenemisestä jää. Ja ne tunnemuistot ovat yksi parisuhteen liima (ei tietenkään ainoa, mutta yksi, ja mulle itselleni aika tärkeä).

[QUOTE="noo";28969243]Ei se oo ihan sama, kyllä se on erilaista. Se on villimpää, kun on vasta kohdattu. Tunteet on suuria, mutta tyyppi on vieras.
Molemmat tavat on omalla tavallaan kauniita, mutta ei ne samanlaisia ole.

Sulla on tuossa ihastumisessa/rakastumisessa selvästi aivan eri rytmi. Ehkä et sen takia voikaan ymmärtää, mitä astalean kanssa tässä koetamme kertoa. Jos tapaan miehen, jonka kanssa päädyn harrastamaan seksiä lyhyen ajan sisällä tapaamisesta, on mies todella todella erityinen ja olen jo tuossa vaiheessa vahvasti ihastunut/rakastunut. Voi kuulostaa uskomattomalta, siltä se myös tuntuu. Mutta eipä tuollaista mitenkään jatkuvasti käykään, mulle on käynyt tuolla tahdilla tasan kerran. Muilla tahdeilla sitten muutaman lisää.[/QUOTE]

Villimpää varmasti, mutta onhan ihan tunteettoman kanssa koetut irtosuhteetkin monesti eri tavalla villejä ja jännittäviä kuin seksi seurustelusuhteessa. Kuulostaa tosiaan uskomattomalta, koska en ole ainakaan itse ensi silmäyksellä rakastunut.

Mitä sä sönkötät seksistä, parisuhteesta jne. ku sulla ei oo niistä mitää kokemusta?

"noo"
Kuukausikaupalla? Ellei ihan heti harrasta seksiä niin kuukausikaupalla ollaan ilman? Käsittääkseni rakastuit jo heti seksin jälkeen, eli aika vahvasti olit jo ihastunut ennen sitä seksiäkin? Mä ainakin olen kokenut tapailun alkuvaiheessa niin vahvaa huumaa, että kaikki keskustelut, suuteleminen, vierekkäin nukkuminen, silmiin tuijottelu, mikä vain tuntui ihan taivaalliselta. Ei siitä sähköä puuttunut vaikkei seksiin edennyt. Oli rakastumista, vahvoja tunteita ja jännitystä.

Sä et muuten voi tietää, miltä se alkuhuuma seksissä tuntuisi kun olisi jo vahvasti rakastunut ja jonkin aikaa kellunut niissä tunteissa. En sano, että pitäisi, mutta et 100% varmasti voi tietää, oletko jäänyt mistään kivasta paitsi kun et ole kokenut kaikkea romanttisesti hitaamman kaavan mukaan ja niin, että nälkä on kasvanut.
1) Mä muistin tän lukiessani, että olet seksin saralla ilmeisesti aika kokematon. Sitten en ihmettele mielipidettäsi yhtään. Sehän on hyväkin edetä ajan kanssa. Mä oon yli kolmekymppinen ja seksielämää on takana nelisentoista vuotta. Sitä suhtautuu ehkä vähän eri tavalla.

2) Mä muuten tiedän, miltä myös tuo odottaminen ja sen jälkeinen seksi tuntuu ;) Joten voinpa puhua kokemuksesta molemmilta osilta. Ja tiedän, mikä itselleni sopii. Sinulle voi sopia jokin ihan muu.

astalea

Ja edelleen, mistäs sä tiedät varmaksi että se olisi hienompaa? Mulla on oma kokemus, sulla ei ole mun kokemusta (tai muutakaan).
Mä en kyllä usko että asiat olisi menneet yhtään sen hienommin. Päinvastoin, epäilen.

"noo"
Villimpää varmasti, mutta onhan ihan tunteettoman kanssa koetut irtosuhteetkin monesti eri tavalla villejä ja jännittäviä kuin seksi seurustelusuhteessa. Kuulostaa tosiaan uskomattomalta, koska en ole ainakaan itse ensi silmäyksellä rakastunut.
Menikö sulla ohi se kohta, että kun tunteet on suuria? Se on aika lailla eri tavalla villiä, kuin yhden yön suhteen seksi. Tai mitäpä mä siitä tietty tietäisin ;)

astalea

Kyllä varmasti voi. Voihan tunteet loppua muissakin tilanteissa, eikä tuo varmasti auta, että läheisyyttä vältellään.

Yhteistyössä