Niin, entäs ne miehet? Onko ne jakorasioita?
No daa. Mutta mitä jos tietää yksinkertaisesti samantien, että se ihminen on itselle erityinen ja todella kiinnostava? Eikä vain himojen kohde.Tarkoitan sillä ihastumisella sitä, että se ihminen on jo jotenkin erityinen eikä vain himojen kohde.
sikäli kun käsitän miehen luontoa niin moni mies hakee yhden illan juttuja saalistuksen takiaVikaan kappaleeseen: seksin takia? Vai mihin ajattelit yhden illan juttujen tai vakipanojen perustuvan? En ole ainakaan kuullut ennen, että joku harrastaisi irtosuhteita ihastumiset mielessä. Yleensä siinä ihan himoa ja seksiä haetaan.
Entä jos nainen haluaakin ratsastusasennon? Tai vaikka takaapäin?Jos ette muista niin alunperin ketjun aihe oli, että mitä miehestä joka ei halua heti seksiä. Ei teidän suhde ollut tapetilla.
_Yllättävän_ moni nainen oli sitä mieltä, että "en katselis moista äijää", "ei varmaan tulis jatkossakaan paljon seksiä", "jotain vikaa miehessä on jos halua panna" jne jne.
Tuo kertoo monen ahdasmielisyydestä. Itse en pidä ollenkaan outona jos ihminen haluaa ensin kokea syvän yhteyden ja luottamuksen kumppaniin jotta haluaa harrastaa miehen ja naisen välisen kontaktin korkeinta muotoa. Se on aikalailla vastakohta sille kun kellistytään parin tunnin tutustumisen jälkeen selälleen miehen pantavaksi. Ehkä sellaisille seksi on vain huvia, ei sitä samaa henkistä arvoa kuin vähän vakavemmille. Ehkä korkean käyttöasteen henkilöt eivät tosiaankaan tiedä mitä menettävät kun suhtautuvat seksiin mutkattomasti, vieraidenkin kanssa laitetaan kusivehkeet yhteen tuosta vaan ei siinä mitään mutta aika umpimielistä teilata vakavammin asian ottavat haluttomiksi aseksuaaleiksi.
Ex- rouvani kanssa meillä tais mennä melkein neljä tuntia tapaamisesta kun oltiin vällyjen välissä. Eikä sieltä ihan hetkeen poistuttu. Seurauksena neljännesvuosisata kimpassa, 17v kestänyt avioliitto, neljä lasta jne.No siis lähteehän esim. jotkut suhteet käyntiin ihan puhtaasti yhden illan jutusta. Silloin saattaa pohjalla olla vain himo, ei heti mitään ihastumista.
Sulla ei nyt tää päättely pelaa.Jos ette muista niin alunperin ketjun aihe oli, että mitä miehestä joka ei halua heti seksiä. Ei teidän suhde ollut tapetilla.
_Yllättävän_ moni nainen oli sitä mieltä, että "en katselis moista äijää", "ei varmaan tulis jatkossakaan paljon seksiä", "jotain vikaa miehessä on jos halua panna" jne jne.
Tuo kertoo monen ahdasmielisyydestä. Itse en pidä ollenkaan outona jos ihminen haluaa ensin kokea syvän yhteyden ja luottamuksen kumppaniin jotta haluaa harrastaa miehen ja naisen välisen kontaktin korkeinta muotoa. Se on aikalailla vastakohta sille kun kellistytään parin tunnin tutustumisen jälkeen selälleen miehen pantavaksi. Ehkä sellaisille seksi on vain huvia, ei sitä samaa henkistä arvoa kuin vähän vakavemmille. Ehkä korkean käyttöasteen henkilöt eivät tosiaankaan tiedä mitä menettävät kun suhtautuvat seksiin mutkattomasti, vieraidenkin kanssa laitetaan kusivehkeet yhteen tuosta vaan ei siinä mitään mutta aika umpimielistä teilata vakavammin asian ottavat haluttomiksi aseksuaaleiksi.
En minä kyllä koskaan ole yhdenillanjuttuja harrastanut ilman ihastumista. Edes sen toisen ulkonäköön ja hauskoihin juttuihin. Eli en ymmärrä, mitä sä tarkoitat.Vikaan kappaleeseen: seksin takia? Vai mihin ajattelit yhden illan juttujen tai vakipanojen perustuvan? En ole ainakaan kuullut ennen, että joku harrastaisi irtosuhteita ihastumiset mielessä. Yleensä siinä ihan himoa ja seksiä haetaan.
Niin ja moni ei harrasta seksiä ekoilla treffeillä! Ja monilla taas ON ihastusta ekoilla treffeillä. Ja "kaikki eivät usko" - aha? Eli mitä horiset?Mitä olen ymmärtänyt niin aika monella on vasta vetoa ja kiinnostumista ihan ekoilla treffeillä. Kaikkihan eivät usko, että rakastuminen on kovin mahdollistakaan lyhyen tuttavuuden jälkeen. On sitä varmaan siinä vaiheessa jo aika vahvasti ihastunut kun pakkien saaminen alkaisi tuntumaan joltain. Jos toinen ei tahtoisi enää seuraaville treffeille eikä se tuntuisi missään, sitten ei ehkä olisi juurikaan ehtinyt ihastumaan? Tarkoitan sillä ihastumisella sitä, että se ihminen on jo jotenkin erityinen eikä vain himojen kohde.
Likaisia ja ällöttäviä samalla laillaNiin, entäs ne miehet? Onko ne jakorasioita?
Niin katsos, mä en ole harrastanut noita. Edelleen kuvittelet, että jos on eri mieltä kanssasi, harrastaa irtosuhteita. Ja että jos on edennyt seksiin nopeasti, seksi on tullut ennen tunteita, ihastusta ja rakastumista. Ja että mitään alkuhuumaa ei olla koettu, kun sä olet jostain kuullut tai keksinyt, että ihastumiseen menee kolme viikkoa ja rakastumiseen seitsemän viikkoa!Vikaan kappaleeseen: seksin takia? Vai mihin ajattelit yhden illan juttujen tai vakipanojen perustuvan? En ole ainakaan kuullut ennen, että joku harrastaisi irtosuhteita ihastumiset mielessä. Yleensä siinä ihan himoa ja seksiä haetaan.
Jos usein harrastaa seksiä ekoilla treffeillä niin on suuri todennäköisyys, että harrastaa "irtosuhteita", koska se tapailu tuskin joka kerta jatkuu sen kerran jälkeen. Eikö muuten kaikki seurustelun ulkopuolelle jäävät suhteet ole "irtosuhteita"?Niin katsos, mä en ole harrastanut noita. Edelleen kuvittelet, että jos on eri mieltä kanssasi, harrastaa irtosuhteita. Ja että jos on edennyt seksiin nopeasti, seksi on tullut ennen tunteita, ihastusta ja rakastumista. Ja että mitään alkuhuumaa ei olla koettu, kun sä olet jostain kuullut tai keksinyt, että ihastumiseen menee kolme viikkoa ja rakastumiseen seitsemän viikkoa!
tarkoitatko semmosta syvällistä ihastumista kuin esim. että työmaalle saapuu sopuisan näköinen (luultavasti varattu) lukkoseppä jonka haluais lukita vartiksi kopiokonehuoneeseen?No sä taidat tarkoittaa ihastumisella jotain paljon pinnallisempaa kuin minä? Vai miksi joku haluaisi sitten vaan yhden illan tavata jotain, johon on ihastunut? Kiinnostumisesta mä puhun, jos lähinnä ulkonäkö kiinnostaa ja haluaa vain seksiä toisen kanssa. Eikös ihastuessa tähdätä johonkin muuhun kuin pelkkään seksiin?
Miten tuo vika kappale liittyy tähän? Onhan sitä himoa varmasti useimmissa niissäkin suhteissa missä ei heti sänkyyn hypätä. Eikä tuokaan pidä paikkaansa, ettei sitä olisi myöhemminkään. Joillain ihmisillä himot kasvavat sen mukaan, mitä voimakkaammin rakastuvat.Ex- rouvani kanssa meillä tais mennä melkein neljä tuntia tapaamisesta kun oltiin vällyjen välissä. Eikä sieltä ihan hetkeen poistuttu. Seurauksena neljännesvuosisata kimpassa, 17v kestänyt avioliitto, neljä lasta jne.
Hengittämisen ja syömisen jälkeen seksi on maailman luonnollisi ja hyvin kaunis asia, jota ei pidä häpeillä. Eikä järvi soutamisesta kulu.
Mut jos suhteen alussa ei ole "himoa", niin ei sitä ole myöhemminkään. Hernepurkkiteoria sanoo, että suhteen alkaessa joka kerta kun, niin laittaa vuoden ajan herneen purkkiin. Vuoden jälkeen joka kerta kun, niin alkaa ottamaan herneitä purkista ja niitä riittää siellä loppuiäksi.
Huoh. Ei oo tytsi, ei oo. Koska jos ei harrasta irtosuhteita, harrastaa sitä seksiä ekoilla treffeillä vaan jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa tuntee suurta molemmin puolista ihastusta tai rakastumista. Ja silloin se tapailu jatkuu aivan takuuvarmasti sen ensimmäisen seksikerran jälkeenkin.Jos usein harrastaa seksiä ekoilla treffeillä niin on suuri todennäköisyys, että harrastaa "irtosuhteita", koska se tapailu tuskin joka kerta jatkuu sen kerran jälkeen. Eikö muuten kaikki seurustelun ulkopuolelle jäävät suhteet ole "irtosuhteita"?
Minä tarkoitan sitä, että se mies kiehtoo mua niin paljon, että haluan sen sänkyyn. Olen ihastunut ulkonäköön, varmasti myös juttuihin ja muutenkin, mutta jokin siinä kuitenkin hiertää niin että tiedän ettei meistä pidemmän päälle voi tulla mitään. Eli olen ihastunut, mutten halua viedä ihastustani pidemmälle kuin sänkyyn yhdeksi, joskus jopa pariksi yöksi. Minä puhun ihastumisesta, en kiinnostumisesta. Kiinnostuminen taas mun mielestä tarkoittaa sitä, että kiinnostaa tutustua syvemminkin.No sä taidat tarkoittaa ihastumisella jotain paljon pinnallisempaa kuin minä? Vai miksi joku haluaisi sitten vaan yhden illan tavata jotain, johon on ihastunut? Kiinnostumisesta mä puhun, jos lähinnä ulkonäkö kiinnostaa ja haluaa vain seksiä toisen kanssa. Eikös ihastuessa tähdätä johonkin muuhun kuin pelkkään seksiin?
Hernepurkkiteoria on toistaiseksi parasta mitä tieteellä on asiaan tarjota. Se on testattu ja toistettu miljoonia kertoja ympäri maailmaa ja lopputulos on aina ollu sama.oiskohan tuossa hernepurkkiteoriassa mitään tolkkua
haluttais tahtoa heivuita
Puhutko sä nyt minusta vai mitä horiset? Mä en harrasta usein seksiä ekoilla treffeillä, ja mun viimeiset ekat treffit on olleet 12 vuotta sitten! Ja sillon seksiä oli tokalla tai kolmannella tapaamisella, en enää muista. Yhdessä ollaan edelleen. Ihastuin mieheeni kun hänet ensimmäisen kerran tapasin.Jos usein harrastaa seksiä ekoilla treffeillä niin on suuri todennäköisyys, että harrastaa "irtosuhteita", koska se tapailu tuskin joka kerta jatkuu sen kerran jälkeen. Eikö muuten kaikki seurustelun ulkopuolelle jäävät suhteet ole "irtosuhteita"?
No jos hyppää sinne sänkyyn jokaisen kiinnostuneen kanssa, niin näin voi olla. Mutta kun on tosiaan myös meitä, miesten kanssa varsin valikoivia tyyppejä, jotka ei harrasta yhden yön juttuja. Ja silti oikean tyypin kohdatessaan voi olla vaikka heti valmis seksiin. Jos siltä tuntuu.Yhden tapaamisen perusteella ei tunne vielä toista ollenkaan eikä voi tietää, miten vakavissaan se toinen on. Erittäin suuri todennäköisyys siis, ettei joka tapailusta kehkeydy seurustelua. Näitä näkee paljon.
Siinä menettää puolestaan sen villin alkuhuuman ja sen, millaista seksi olisi ollut siinä. Aina menettää jotain... Jos tekee yhdellä tavalla, ei voi enää valita sen yhden tavan poissulkeneita vaihtoehtoja.Ja mitä siihen "eiks olis kiva antaa rakkauden kehittyy ja pidättäytyy vaiks haluis ja sit olis niinku perhosii mahassa, ja et lopulta se seksi olis niinku tosi taivaallist ku sitä olis oottanu pitkään <3 <3 <3" niin ei, ei olis kiva. Paaaljon parempi näin kuin meni