Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
LG
[QUOTE="vieras";28968711]Oletpa huonon miehen valinnut jos hän saa olosi tuntemaan epävarmaksi. Kaikilla ei käy tuuri ikävä kyllä.[/QUOTE]

Ai tuon perusteella sanot huonoksi? :D
Mun kokemattomuus ei johtunut miehestä.

miksi pitäis edes arvottaa paremmuus järjestykseen noi kaksi eri asiaa ; eli seksi ekoilla treffeillä vai seksi vasta rakastumisen jälkeen ?
kumpikin ajaa asiansa tilanteessa jos sitä yhdessä halutaan ;)
Mutta parempihan se on alussa sekstailla. Siinä alkuhuumassa se on uutta ja ihanaa. Sitten kun ollaan ihan sydänjuuria myöten in lööv, tietää mistä toinen pitää ja voi kaikella taidolla ja tuntemisellaan rakastella kumppaninsa kanssa. Win-win!

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28968795:
Mutta parempihan se on alussa sekstailla. Siinä alkuhuumassa se on uutta ja ihanaa. Sitten kun ollaan ihan sydänjuuria myöten in lööv, tietää mistä toinen pitää ja voi kaikella taidolla ja tuntemisellaan rakastella kumppaninsa kanssa. Win-win!
Miten voi olla alkuhuumaa ilman rakastumista tai vahvaa ihastumista? :D Onhan se seksi parin välillä joka tapauksessa uutta, oli sitä sitten ensitreffeillä tai parin kuukauden päästä. Eikö se ole sitten esim. kahden viikon tapailun jälkeen enää uutta ja ihanaa, jos siinä vaiheessa on ehtinyt rakastumaan ja aloittaa seksin? Mun pointti on tässä se vahva ihastuminen tai jopa rakastuminen, oli sitä sitten kolmansilla treffeillä tai muutaman viikon kuluessa. Ensimmäisellä tapaamisella ei välttämättä ole ehtinyt edes ihastumaan.

Viimeksi muokattu:
Miten voi olla alkuhuumaa ilman rakastumista tai vahvaa ihastumista? :D Onhan se seksi parin välillä joka tapauksessa uutta, oli sitä sitten ensitreffeillä tai parin kuukauden päästä. Eikö se ole sitten esim. kahden viikon tapailun jälkeen enää uutta ja ihanaa, jos siinä vaiheessa on ehtinyt rakastumaan ja aloittaa seksin? Mun pointti on tässä se vahva ihastuminen tai jopa rakastuminen, oli sitä sitten kolmansilla treffeillä tai muutaman viikon kuluessa. Ensimmäisellä tapaamisella ei välttämättä ole ehtinyt edes ihastumaan.
Aa, no tää oli uutta mulle. Meneekö jotkut treffeille ilman minkään sortin ihastumista? Poislukien nyt leffojen joukkosokkotreffit.

"vaimo"
[QUOTE="vieras";28968558]Miten se elämä olisi sitten parempaa, jos olisi saanut sen tietää? Miten ylipäänsä voi kokea jäävänsä jostain paitsi, jos ei sellaisesta edes tiedä? Mitä se edes tarkoittaa; koetko sinä, että olet jäänyt paitsi esimerkiksi jonkun afrikkalaisen pikkukylän rituaaleja, joista sinä et tiedä tällä hetkellä yhtään mitään? Minä kun en koe. Minä teen ne asiat, mitkä haluan tehdä NYT. En mieti, maistuisiko tuo makkaranpalanen huomenna vielä paremmalta, jos haluan syödä sen nyt. Enkä koe jääväni paitsi yhtään mistään, päinvastoin, saan heti mahantäydeltä ja makkara maistuu kun sen nälkään syö.[/QUOTE]

Vastaappa Tytsi vielä tähän!

"noo"
Miten niin ei?
En mä ainakaan harrasta seksiä ilman huumaa ja ihastumista/rakastumista. Joskus se iskee samalla silmänräpäyksellä kun toisen tapaa, joskus vähän hitaammin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28968894:
Aa, no tää oli uutta mulle. Meneekö jotkut treffeille ilman minkään sortin ihastumista? Poislukien nyt leffojen joukkosokkotreffit.
No siis lähteehän esim. jotkut suhteet käyntiin ihan puhtaasti yhden illan jutusta. Silloin saattaa pohjalla olla vain himo, ei heti mitään ihastumista.

Tuli muuten eilen tää ketju mieleen kun nuori ja komea lukkoseppä kävi työpaikalla ja teki mieli lukittautua sen kanssa johonkin koppiin. :xmas: En ookaan vähään aikaan nähny yhtä komeaa urosta!

astalea
Sä sekoilet jo tosi pahasti... Nyt kolmannet treffit onkin jo yhtäkkiä ihan ok sulle :D :D :D Siis jees, jutut muuttuu ihan koko ajan.

Mä olen monesti ihastunut nopeasti, sä ilmeisesti ihastut yhtä tulisesti kuin puupölkky. Miksi edes tapaisin miestä uudelleen, jos en ole tippaakaan ihastunut. Lompakon tai ulkonäön takia?

j00
[QUOTE="vieras";28968859]Ei, tai ehkä yhden viestin että seuraa tilannetta ja että ihmettelee että pitäisi heti olla seksiä tms.[/QUOTE]

Luulen että noin kahden ekan sivun jälkeen tästä ketjusta ei juuri ole hänelle apua. Tai kenellekään muullekaan sen puoleen.

No siis lähteehän esim. jotkut suhteet käyntiin ihan puhtaasti yhden illan jutusta. Silloin saattaa pohjalla olla vain himo, ei heti mitään ihastumista.

Tuli muuten eilen tää ketju mieleen kun nuori ja komea lukkoseppä kävi työpaikalla ja teki mieli lukittautua sen kanssa johonkin koppiin. :xmas: En ookaan vähään aikaan nähny yhtä komeaa urosta!
Yleensä se yhdenillan hoito kuitenkin viehättää mistä ei ole pitkä matka ihastumiseen. Totta sie sille koiraalle annoit numeros?

Sä sekoilet jo tosi pahasti... Nyt kolmannet treffit onkin jo yhtäkkiä ihan ok sulle :D :D :D Siis jees, jutut muuttuu ihan koko ajan.

Mä olen monesti ihastunut nopeasti, sä ilmeisesti ihastut yhtä tulisesti kuin puupölkky. Miksi edes tapaisin miestä uudelleen, jos en ole tippaakaan ihastunut. Lompakon tai ulkonäön takia?
Mitä olen ymmärtänyt niin aika monella on vasta vetoa ja kiinnostumista ihan ekoilla treffeillä. Kaikkihan eivät usko, että rakastuminen on kovin mahdollistakaan lyhyen tuttavuuden jälkeen. On sitä varmaan siinä vaiheessa jo aika vahvasti ihastunut kun pakkien saaminen alkaisi tuntumaan joltain. Jos toinen ei tahtoisi enää seuraaville treffeille eikä se tuntuisi missään, sitten ei ehkä olisi juurikaan ehtinyt ihastumaan? Tarkoitan sillä ihastumisella sitä, että se ihminen on jo jotenkin erityinen eikä vain himojen kohde.

Vierasmies
Jos ette muista niin alunperin ketjun aihe oli, että mitä miehestä joka ei halua heti seksiä. Ei teidän suhde ollut tapetilla.

_Yllättävän_ moni nainen oli sitä mieltä, että "en katselis moista äijää", "ei varmaan tulis jatkossakaan paljon seksiä", "jotain vikaa miehessä on jos halua panna" jne jne.
Tuo kertoo monen ahdasmielisyydestä. Itse en pidä ollenkaan outona jos ihminen haluaa ensin kokea syvän yhteyden ja luottamuksen kumppaniin jotta haluaa harrastaa miehen ja naisen välisen kontaktin korkeinta muotoa. Se on aikalailla vastakohta sille kun kellistytään parin tunnin tutustumisen jälkeen selälleen miehen pantavaksi. Ehkä sellaisille seksi on vain huvia, ei sitä samaa henkistä arvoa kuin vähän vakavemmille. Ehkä korkean käyttöasteen henkilöt eivät tosiaankaan tiedä mitä menettävät kun suhtautuvat seksiin mutkattomasti, vieraidenkin kanssa laitetaan kusivehkeet yhteen tuosta vaan :) ei siinä mitään mutta aika umpimielistä teilata vakavammin asian ottavat haluttomiksi aseksuaaleiksi.

Entä mies, joka harrastaa seksiä nopeasti. Onko hän jakorasia? Tytsi ainakin voisi vastata tähän.

Itseä alkaa kyllä oikeasti naurattaa tämä. Minä, vaimo-rakas ja kai Tir na nogi olemme päätyneet naimisiin niiden intohimojemme kohteen kanssa. Onko sekin väärin?

Ja miksi Tytsin ja puutemiehen mielestä joko harrastetaan seksiä tai tutustutaan toiseen? Mitä jos puutemies tapaa ihgun naisen, ja tutustelee muutaman kuukauden, kunnes juuri sinä iltana kun puutemies on päättänyt antaa naiselle kunnon kyydit, selviää että aikaisemmin tämä nainen on harrastanut seksiä ekoilla treffeillä ja yhden illan juttuja? Onko se sitten niin kuin siinä, ja eikun alusta? :D

Vikaan kappaleeseen: seksin takia? Vai mihin ajattelit yhden illan juttujen tai vakipanojen perustuvan? En ole ainakaan kuullut ennen, että joku harrastaisi irtosuhteita ihastumiset mielessä. Yleensä siinä ihan himoa ja seksiä haetaan.

Yhteistyössä