Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28968271]No itselleni ei ole kyllä tullut mieleenkään verrata tuollaista asiaa. Mutta näin äkkiseltään jos miettii niin eihän niitä alkuaikojen "vaatteet pois ja het" -kokemuksia ja pitkiä viikonloppuja joista vietettiin suurin osa ajasta sängyssä oikein voi verratakaan tähän, kun on rakastunut syvemmin ja seksiä on silloin kun lapset nukkuu, silloinkin melko hätäisesti sohvalla. Tällä hetkellä seksi ennen rakastumista oli ainakin intohimoisempaa. Mutta luulisin ja tiedänkin, että tämä on vain vaihe, joka menee ohi kun lapset kasvaa.

Kuten huomaat, ei suhde ja seksielämä ole niin mustavalkoista kuin luulet.[/QUOTE]

Ja puhuin edelleenkin siitä, ettei pari joka on ennen rakastumista aloittanut yhteisen seksielämän, voi tietää, millaista se seksielämän alkuhuuma olisi rakastuneena. Menee kyllä jo ihan aloitusviestin aiheen ohi. Lisäksi suurin osa nyt varmaan on kuitenkin ollut alussa jo ihastunut kumppaniinsa, eli ei sentään ilman tunteita ole ollut seksin alkuaikakaan.

astalea
Sun kysymykset on ihan ihmeellisiä. :D Ai mistä tiedän, että on eri asia päätyä rakastumisen jälkeen seksiin kuin ilman rakastumista ja perhosia? Samasta syystä kuin tiedän, ettei parisuhdeseksi ja yhden illan seksi ole sama asia vaikken olekaan kumpaakaan kokenut? Kyllä mä tiedän senkin, että kissa ja koira ovat erilaisia eläimiä vaikken ole kumpaakaan ikinä omistanut.
Miksi sä koet voivasi arvottaa nämä kaksi muiden puolesta? Jos joku on täysin tyytyväinen suhteeseensa ekasta kerrasta ja näkemisestä saakka, miksi ihmeessä sä kaiken kokematon tulet lässyttämään että "olisi kannattanut odottaa" kuin joku uskonnon opettaja? Jos sä henk. koht. saat enemmän irti siitä että odotat vaikka avioliittoon, miksi oletat että kaikille muillekin olisi parempi odotella ja odotella?

Miksi sä koet voivasi arvottaa nämä kaksi muiden puolesta? Jos joku on täysin tyytyväinen suhteeseensa ekasta kerrasta ja näkemisestä saakka, miksi ihmeessä sä kaiken kokematon tulet lässyttämään että "olisi kannattanut odottaa" kuin joku uskonnon opettaja? Jos sä henk. koht. saat enemmän irti siitä että odotat vaikka avioliittoon, miksi oletat että kaikille muillekin olisi parempi odotella ja odotella?
En ollut se, joka ensin alkoi paasata, mitä muut ovat tai eivät ole kokeneet. Huomautin vain, että asioissa on monia puolia ja myös siinä voi jäädä jostain paitsi, ettei koskaan saa tietää, millaista seksin alkuhuuma voi rakastuneena olla, jos sen on aloittanut ilman suurempia tunteita. Turha siis kenenkään on kuvitella olevansa kokenut kaikkea mahdollista tai omaavansa niin kattavan elämänkokemuksen, että tietäisi vieraiden ihmisten libidoista mitään. Sinäkin kehotit menemään terapiaan ihmistä, joka elää eri tavalla kuin sinä.

Vierasmies
Varmasti on monelle noille tietynlaisille henkilöille. Niistä paneminen on niin sairaan kivaa kun on joku uutuuden kiima ja sitten kun ollaankin jo rakastuneita, mutta ah niin tuttuja, jopa tylsiä toisilleen, niin seksi on pakkopullaa. Jotku vaan tykkää siitä uutuuden kiimasta eikä siitä, että seksiä on juuri tietyn henkilön kanssa. Noiden yksien pitää ensin saada munaa, sitten suhde ja ihminen.

Ihan oikeasti, tiedätkö yhtäkään ihmistä jonka mielestä seksi oman kumppanin kanssa olisi ollut parempaa ilman rakastumista kuin rakastuneena? Niinpä, en minäkään.

astalea
Ihan oikeasti, tiedätkö yhtäkään ihmistä jonka mielestä seksi oman kumppanin kanssa olisi ollut parempaa ilman rakastumista kuin rakastuneena? Niinpä, en minäkään.
Mjaa, mä olen kaikki kerrat kun lasken olleeni rakastunut, todennut asiantilan itselleni ja toiselle heti ekan kerran jälkeen, kun ollaan rakasteltu. Siinä uupuneena ja hikisenä, toisessa kiinni, ihanan seksin jälkivärinöissä.

Että kauanko olisi pitänyt odotella?

Sä lässytät oikeasti nyt ihan typeriä juttuja. Käyttäisit tämän ajan vaikka samanhenkisen miehen etsimiseen.

Huomautin vain.
Niin ja se sinun virhe onkin. Sinulla ei ole mitään annettavaa aiheessa, millään tasolla. Olet esittänyt mielipiteesi, jätä se siihen, ketään ei kiinnosta kuunnella kokemattoman selityksiä mikä mikä-maan fantasioista.

Ongelmasi on se, ettet tajua milloin lopettaa. Mielipiteiden sanominen on hyvä juttu, jatkuva jankkaaminen ja vääntäminen asiassa josta et oikeasti tiedä mitään, jota et voi kirjoista opiskella todenmukaisesti, on vain yksinkertaisesti tyhmää ja kaikki näkee ja huomaa sen. Se ei mene ohi keneltäkään joka on suhteissa ollut ja seksiä harrastanut.

Sinä saat aivan järkyttävän määrän arvostelua ketjusta toiseen, vain siksi kun olet liian hidas tajuamaan omaa hölmöä väittelyäsi joka on totaalisen teoreettista.

Edelleen mielipide saa olla, sen saa tuoda esiin, mutta "sivukaupalla" jankkaaminen ja vääntely sekä kääntely asiassa missä on nollan verran kokemusta on vain yksinkertaisesti typerää.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mä en enää jaksa kinata tässä turhassa ketjussa, jossa kaikki ovat samaa mieltä siitä, ettei ap ja mies ehkä ole sopivia toisilleen tai ko. mies edes rakastunut aloittajaan. Nyt tekemään jotain järkevämpää. :wave:

vieras 2.0
Niin ja se sinun virhe onkin. Sinulla ei ole mitään annettavaa aiheessa, millään tasolla. Olet esittänyt mielipiteesi, jätä se siihen, ketään ei kiinnosta kuunnella kokemattoman selityksiä mikä mikä-maan fantasioista.

Ongelmasi on se, ettet tajua milloin lopettaa. Mielipiteiden sanominen on hyvä juttu, jatkuva jankkaaminen ja vääntäminen asiassa josta et oikeasti tiedä mitään, jota et voi kirjoista opiskella todenmukaisesti, on vain yksinkertaisesti tyhmää ja kaikki näkee ja huomaa sen. Se ei mene ohi keneltäkään joka on suhteissa ollut ja seksiä harrastanut.

Sinä saat aivan järkyttävän määrän arvostelua ketjusta toiseen, vain siksi kun olet liian hidas tajuamaan omaa hölmöä väittelyäsi joka on totaalisen teoreettista.

Edelleen mielipide saa olla, sen saa tuoda esiin, mutta "sivukaupalla" jankkaaminen ja vääntely sekä kääntely asiassa missä on nollan verran kokemusta on vain yksinkertaisesti typerää.
Kukkia sinulle!

Yhdelläkään tässä ketjussa ei muuten ole kokemusta juuri aloitusviestin miehestä. =) Yksikään ei ole kokenut kuin omalta kohdaltaan asioita, omia suhteitaan. Ei kukaan ole pätevä sanomaan juuta tai jaata toisten libidoista. Harva seksiä ja parisuhteita kokenutkaan on kokenut kaikkea mahdollista niiden saralla. Mutta NYT en jaksa enää tätä ketjua.

"noo"
Varmasti on monelle noille tietynlaisille henkilöille. Niistä paneminen on niin sairaan kivaa kun on joku uutuuden kiima ja sitten kun ollaankin jo rakastuneita, mutta ah niin tuttuja, jopa tylsiä toisilleen, niin seksi on pakkopullaa. Jotku vaan tykkää siitä uutuuden kiimasta eikä siitä, että seksiä on juuri tietyn henkilön kanssa. Noiden yksien pitää ensin saada munaa, sitten suhde ja ihminen.
Mun elämässä nämä kaikki mahtuu samaan pakettiin. Vaikka niillä ekoilla treffeillä sänkyyn saattaisikin päätyä, niin silloin oon todellakin jo todennut, että itse IHMINEN on kiinnostava. Mä osaan kyllä melko pian kertoa, kenen kanssa synkkaa, kuka on mielenkiintoinen ja kuka mahdollisesti ei.

Yhdelläkään tässä ketjussa ei muuten ole kokemusta juuri aloitusviestin miehestä. =) Yksikään ei ole kokenut kuin omalta kohdaltaan asioita, omia suhteitaan. Ei kukaan ole pätevä sanomaan juuta tai jaata toisten libidoista. Harva seksiä ja parisuhteita kokenutkaan on kokenut kaikkea mahdollista niiden saralla. Mutta NYT en jaksa enää tätä ketjua.
älä nyt vielä sentään luovuta

vasta päästiin vauhtiin

astalea
Just näinhän tää menee tytsillä. Kun ei vastakaikua tule, että kaikkien olisi ihaninta odottaa rakastumista, yhtäkkiä vedetäänkin asia niin, että "rakastunut tai ihastunut". Ihan oman mielen mukaan keksitään sanoja muiden suuhun.
Samoin, jos kyseessä on 1,5 kuukautta, niin aletaankin kesken kaiken väittää, että kyse on kuukaudesta.

Vaikia ajatella, että tytsi on saman ikäänen mun pikkuveljen kans joka on jo pidempään ollu nätin ja fiksun nuoren naisen kans ja ovat avoliitos ja kihloos. Mua olis itteä vituttanu olla neitsyt 24-vuotiaana, olis jääny kyllä lapsiki saamatta tuolla tyylillä.

"vieras"
En ollut se, joka ensin alkoi paasata, mitä muut ovat tai eivät ole kokeneet. Huomautin vain, että asioissa on monia puolia ja myös siinä voi jäädä jostain paitsi, ettei koskaan saa tietää, millaista seksin alkuhuuma voi rakastuneena olla, jos sen on aloittanut ilman suurempia tunteita. Turha siis kenenkään on kuvitella olevansa kokenut kaikkea mahdollista tai omaavansa niin kattavan elämänkokemuksen, että tietäisi vieraiden ihmisten libidoista mitään. Sinäkin kehotit menemään terapiaan ihmistä, joka elää eri tavalla kuin sinä.
Miten se elämä olisi sitten parempaa, jos olisi saanut sen tietää? Miten ylipäänsä voi kokea jäävänsä jostain paitsi, jos ei sellaisesta edes tiedä? Mitä se edes tarkoittaa; koetko sinä, että olet jäänyt paitsi esimerkiksi jonkun afrikkalaisen pikkukylän rituaaleja, joista sinä et tiedä tällä hetkellä yhtään mitään? Minä kun en koe. Minä teen ne asiat, mitkä haluan tehdä NYT. En mieti, maistuisiko tuo makkaranpalanen huomenna vielä paremmalta, jos haluan syödä sen nyt. Enkä koe jääväni paitsi yhtään mistään, päinvastoin, saan heti mahantäydeltä ja makkara maistuu kun sen nälkään syö.

vieras 2.0
Vaikia ajatella, että tytsi on saman ikäänen mun pikkuveljen kans joka on jo pidempään ollu nätin ja fiksun nuoren naisen kans ja ovat avoliitos ja kihloos. Mua olis itteä vituttanu olla neitsyt 24-vuotiaana, olis jääny kyllä lapsiki saamatta tuolla tyylillä.
totta helkatissa Tytsiäkin veetuttaa olla neitsyt vaikka onhan sitä noloa myöntää että harmittaa. Mutta ei kyllä mikään ihme että näin vieläkin on kun nyt tätäkin keskustelua miettii...

totta helkatissa Tytsiäkin veetuttaa olla neitsyt vaikka onhan sitä noloa myöntää että harmittaa. Mutta ei kyllä mikään ihme että näin vieläkin on kun nyt tätäkin keskustelua miettii...
Onko tämä nyt joku yritys saada mut takaisin ketjuun vänkäämään? Aika lapsellista. Toisaalta kiva kun tykkäätte musta näin paljon. :heart: Ei, ei harmita. Miksi olisin kokematon, jos harmittaisi? En ole halunnut seksiä yhden illan juttujen kanssa enkä halua. Eikä harmita muuten edes parisuhteettomuus. Taitaa ihmetyttää, että on olemassa meitä oikeasti itsenäisiä ja onnellisia ihmisiä, joiden onnellisuus ja elämä ei määrity miehen kautta vaan voi olla täysin onnellinen elämäänsä ilman seksiä ja suhdetta. :) Mut joo, jääkää te vääntämään, joiden elämässä ei muuta sisältöä ole kuin puhua ketjusta jo lähteneistä! =) Morjes.

• Tykkää
Reactions: Helmi Hamina
"vieras"
Ei ole yhtään harvinaista odottaa nuorena ensirakkautta ja ekaa panokertaa. Arvostan korkeammalle kun jakorasioita, joita täällä tuntuu riittävän *oksentaa.

[QUOTE="noo";28968601]Mä en ymmärrä tätä, että niin monien mielestä nopeasti sänkyyn päätyvät harrastaisivat seksiä kaikkien kanssa. Kun eihän se ole niin. Jotkut voi olla todella valikoivia, mutta silti oikean tyypin kohdatessaan valmiita seksiin vaikka samantien.[/QUOTE]

No niinpä! Ja se, että kuvitellaan yhden illan juttuja harrastavan panevan kenen tahansa kans. No ei se niin mee, ei todellakaan. Joidenki kohdalla toki noin on, mutta en mä ainakaan alennu kehen tahansa vaan taso se on mullaki. Mielummin ilman seksiä ku panen jonku vastenmielisen kans.

[QUOTE="vieras";28968616]Ei ole yhtään harvinaista odottaa nuorena ensirakkautta ja ekaa panokertaa. Arvostan korkeammalle kun jakorasioita, joita täällä tuntuu riittävän *oksentaa.[/QUOTE]

Entä mies, joka harrastaa seksiä nopeasti. Onko hän jakorasia? Tytsi ainakin voisi vastata tähän.

Itseä alkaa kyllä oikeasti naurattaa tämä. Minä, vaimo-rakas ja kai Tir na nogi olemme päätyneet naimisiin niiden intohimojemme kohteen kanssa. Onko sekin väärin?

Ja miksi Tytsin ja puutemiehen mielestä joko harrastetaan seksiä tai tutustutaan toiseen? Mitä jos puutemies tapaa ihgun naisen, ja tutustelee muutaman kuukauden, kunnes juuri sinä iltana kun puutemies on päättänyt antaa naiselle kunnon kyydit, selviää että aikaisemmin tämä nainen on harrastanut seksiä ekoilla treffeillä ja yhden illan juttuja? Onko se sitten niin kuin siinä, ja eikun alusta? :D

LG
[QUOTE="vieras";28968616]Ei ole yhtään harvinaista odottaa nuorena ensirakkautta ja ekaa panokertaa. Arvostan korkeammalle kun jakorasioita, joita täällä tuntuu riittävän *oksentaa.[/QUOTE]

Mä olin neitsyt 20+. Ensirakkuden kanssa ollessa vitutti kun ei ollut seksikokemuksia ennen häntä.

Yhteistyössä