Tarkoittaako elämän kokemus ja viisaus todella sitä, että mielenkiintoinen kumppani lempataan frigidinä tai aseksuaalina jos ei ensimmäiseen 1,5kk:een halua päätyä yhdyntään? Onko sitten kyse siitä, että horsmapilluilla biologinen kello tikittää nimenomaan siinä mielessä että käyttöastetta värkille on parempi nostaa heti koska kuivumaan se toosa alkaa? No siinähän etenette noin, mutta turha ainakaan vinkua että miehet on sikoja tai miehet ajattelee vain alapäällään kun te itse teette ratkaisuita missä oma pillu on se tärkein elin. Jos se ei saa täytettä heti niin mies on huono ja kelvoton kumppaniksi?
Öö, ei tarkoita. Mutta elämänkokemus tarkoittaa yleensä sitä, että on oppinut sen, mikä itselle suhteessa on tärkeää. Itse ainakin sanoin, että eihän tossa mitään vikaa ole, mutta ei olisi minun mieheni. En lemppaa miestä frigidinä enkä aseksuaalina, mutta ihan kokemuksesta tiedän, että en myöskään jatkaisi juttua. Ei toimisi minulle, se on tasan ainoa asia minkä sanon. Jolle kulle muulle voi hyvin toimia!
Yhtään miestä en ole "käyttöasteen" koventamiseksi sänkyyni houkutellut. Jokainen on päätynyt sinne, koska on ollut muistakin syistä kiinnostava. Ja koska meillä on ollut myös se henkinen yhteys, toisten kanssa lyhyempi ja toisten kanssa pidempi.
Mun ei oo tarvinnu vinkua, että miehet olis sikoja tai ajattelis vain alapäällään. Ne muutamat, joiden kanssa olen lähempää tuttavuutta tehnyt, ovat olleet aivan erinomaisia tyyppejä.