Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28966752]Ja muakin kiinnostaa kuulla, että mitä muuta kuuluu vaimomatskuna olemiseen kuin se, ettei anna ekoilla treffeillä?[/QUOTE]

- Tykkää käsitöistä ja romantiikasta
- Ei entisiä kumppaneita, impi
- Mies saa opettaa kaiken kädestä pitäen mieleiseensä suuntaan kouluttaen
- Ruuanlaittotaito
- Ei pukeudu seksikkäästi muuta kuin kammarissa sillä tavalla kuin vierasmies haluaa
- Hennon, heikon ja ujon tytön sisällä asuu halukas nainen joka on piilossa kunnes vierasmies sen herättää haluamaansa suuntaan. Tietysti mieltymykset ovat sellaisia kuin vierasmies haluaa.
- Ei tee aloitteita vaan tajuaa olla vaikeasti tavoiteltava.
- Ystävällinen, kiltti, hellä ja nauravainen, tilanteessa kuin tilanteessa.
- Näkee elämänsä rakastamiensa mustavalkoelokuvien värimaailmassa ja ajassa
- Palvoo miestään ja elää oppiakseen häneltä täydellisen älyn ja maailmankatsomuksen uskoen sulan paskan jäätelönä.

• Tykkää
Reactions: Tír na nÓg
Vierasmies
[QUOTE="vieras";28966748]Näinhän minäkin olen kokoajan sanonut näille nuoremmille naisille, että se on eri juttu elämää nähneellä ja itsensä tuntevalla naisella. Mutta ehei, ihan kuin olisi sohaissut muurahaispesää kun "eihän iällä ole väliä ja elämänkokemus ei tarkoita yhtään mitään!!!" :)[/QUOTE]

Tarkoittaako elämän kokemus ja viisaus todella sitä, että mielenkiintoinen kumppani lempataan frigidinä tai aseksuaalina jos ei ensimmäiseen 1,5kk:een halua päätyä yhdyntään? Onko sitten kyse siitä, että horsmapilluilla biologinen kello tikittää nimenomaan siinä mielessä että käyttöastetta värkille on parempi nostaa heti koska kuivumaan se toosa alkaa? No siinähän etenette noin, mutta turha ainakaan vinkua että miehet on sikoja tai miehet ajattelee vain alapäällään kun te itse teette ratkaisuita missä oma pillu on se tärkein elin. Jos se ei saa täytettä heti niin mies on huono ja kelvoton kumppaniksi?

-
Tarkoittaako elämän kokemus ja viisaus todella sitä, että mielenkiintoinen kumppani lempataan frigidinä tai aseksuaalina jos ei ensimmäiseen 1,5kk:een halua päätyä yhdyntään? Onko sitten kyse siitä, että horsmapilluilla biologinen kello tikittää nimenomaan siinä mielessä että käyttöastetta värkille on parempi nostaa heti koska kuivumaan se toosa alkaa? No siinähän etenette noin, mutta turha ainakaan vinkua että miehet on sikoja tai miehet ajattelee vain alapäällään kun te itse teette ratkaisuita missä oma pillu on se tärkein elin. Jos se ei saa täytettä heti niin mies on huono ja kelvoton kumppaniksi?
Kuka täällä on vinkunut ja koska, että miehet on sikoja? Mä en ole yhdenkään naisen kuullut ikinä kuullut sanovan moista, mitä tulee seksuaalisuuteen. Ja joo, mun oma pillu on mulle aivan järjettömän tärkeä. Niin tärkeä, että mä en vähättele sen tarpeita. Enkä mä halua loukata sitä tuomalla lähellekkään mitään säälittävää velttoa mikromunaa, ei vaikka sen omistajalla olis kuinka korkea moraali ja isot aivot. Aion pitää huolta, että se tulee saamaan todellista testopatukkaa aina tarvittaessa. Rengastin pikaisesti miehen, joka näyttää järjettömän hyvälle, osaa tehdä vaikka mitä, on hauska, luotettava ja kiva ja sen kaiken kruunaa se, että se on ihan jäätävä panomies. Ensimmäisenä iltana ihan koko yön jaksoi vehdata ja touhuta. Voi sitä eritteiden määrää. Sitä oli niin paljon ja niin monessa muodossa, että johan se henkinenkin kapasiteetti kerkesi vaihtua sen eritemäärän välityksellä. Voi sitä luovuuden määrää.

Onneksi sinä voit keskittyä kasvattamaan henkistä pääomaasi, sillä sillä toisella päällä on tuskin mitään virkaa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Toisille se on ihan ok. Se on ihan ok että se toisille on toivottava tilanne.
Itse rakastan seksiä, se on minulle todella tärkeää ja merkittävää parisuhteessa. En haluaisi enkä jaksaisi pidättäytyä 1,5kk uuden suhteen alussa. Lisäksi mies joka ei minua haluaisi noin pitkän ajan kuluessa panna, tuskin haluaisi panna jatkossakaan tarpeeksi paljon, tarpeeksi suurella himolla. Emme sopisi yhteen.
Mielestäni on yksi tärkeimmistä asioista että myös seksuaaliesti natsaa. Halukas ei halua olla pidättyvän kanssa tai toisinpäin, you see?
Odottamisen ja seukkailun merkityksen ymmärrän silloin kun seksuaalista kanssakäymistä ei ole aiemmin ollut ja kyse on teineistä. Neitsyys on minustakin arvokas asia nuorilla tytöillä.
Aikuisilla naisilla taas ajatukseni neitsyydestä on vain sääliä ja myötätuntoa, niin paljosta on aikuinen nainen jäänyt siinä paitsi eikä edes tiedä ja tajua sitä.

Kuka täällä on vinkunut ja koska, että miehet on sikoja? Mä en ole yhdenkään naisen kuullut ikinä kuullut sanovan moista, mitä tulee seksuaalisuuteen. Ja joo, mun oma pillu on mulle aivan järjettömän tärkeä. Niin tärkeä, että mä en vähättele sen tarpeita. Enkä mä halua loukata sitä tuomalla lähellekkään mitään säälittävää velttoa mikromunaa, ei vaikka sen omistajalla olis kuinka korkea moraali ja isot aivot. Aion pitää huolta, että se tulee saamaan todellista testopatukkaa aina tarvittaessa. Rengastin pikaisesti miehen, joka näyttää järjettömän hyvälle, osaa tehdä vaikka mitä, on hauska, luotettava ja kiva ja sen kaiken kruunaa se, että se on ihan jäätävä panomies. Ensimmäisenä iltana ihan koko yön jaksoi vehdata ja touhuta. Voi sitä eritteiden määrää. Sitä oli niin paljon ja niin monessa muodossa, että johan se henkinenkin kapasiteetti kerkesi vaihtua sen eritemäärän välityksellä. Voi sitä luovuuden määrää.

Onneksi sinä voit keskittyä kasvattamaan henkistä pääomaasi, sillä sillä toisella päällä on tuskin mitään virkaa.
Mahtava kirjoitus! :flower:

Vierasmies
Hyvin käy taas ilmi kuinka kaikkivoipa ja mahtava on palstan Vaimo-Rakas jolta onnistuu kaikki niin hyvin :) ja saman tekee "-"
Ei mitään, hyvä teille. Teette vedenpitävän diagnoosin kumppanista samalla kun ensimmäisenä yönä panette lihaa piiloon aamunkoittoon asti. Varmaan vielä luette itsellenne kolmannen maisterin lakin siinä samassa, aamukahvia lipittäessä? :D
Kumma kun normaalit ihmiset joutuu tutustumaan toisiin, te vain tiedätte kaiken :D Ku ootte niin elämän kokeneita.

-
Hyvin käy taas ilmi kuinka kaikkivoipa ja mahtava on palstan Vaimo-Rakas jolta onnistuu kaikki niin hyvin :) ja saman tekee "-"
Ei mitään, hyvä teille. Teette vedenpitävän diagnoosin kumppanista samalla kun ensimmäisenä yönä panette lihaa piiloon aamunkoittoon asti. Varmaan vielä luette itsellenne kolmannen maisterin lakin siinä samassa, aamukahvia lipittäessä? :D
Kumma kun normaalit ihmiset joutuu tutustumaan toisiin, te vain tiedätte kaiken :D Ku ootte niin elämän kokeneita.
Muuten ihan hyvin, mutta tyydyin väittelemään tohtoriksi ainoastaan yhdeltä oppiaineelta. Se vaati vähän enemmän työtä. Tosin usein lipitin myös kahvia. En pelkästään aamuisin. Olen myös kokenut elämässäni aika paljon. Nähnyt paljon ja tehnyt paljon. Näen ihmisistä paljon suhteellisen pienessä ajassa. Sanoisinko riittävästi.
Vai mitä vaimo- rakas, että elämänkokemus ja uskallus tekee elämästä elämisen arvoista? ;) Kannatti...

Mitä tiedetään, mitä kaikkea? Kumppanimme löytyivät tuolla tekniikalla mutta sinkkuna ehti kokemaan niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia. Tuollahan jo aiemmin kirjoitin että olen itsekin lähtenyt kävelemään jos ei ole natsannut seksin tai henkisen yhteyden puolella. En mä tyydy huonoon rakastajaan tai sellaiseen jonka kanssa jutut ja arvomaailma ei käy yksiin. En kadu mitään, mitään pahaa ei ole tapahtunut villiä sinkkuelämää viettäessä, samalla siinä oppi tuntemaan itsensä ja sen mitä haluaa ja mitä ei. Oppi myös erottamaan hyvän seksin huonosta. (teininä alkaneessa pitkässä suhteessa pidin huonoa seksiä hyvänä kun vertailupohjaa ei ollut)

Vierasmies, tuosta edellisestä tekstistäsi saa sellaisen kuvan että pelkäät todella itsenäisiä ja omilla aivoillaan ajattelevia naisia.
Alat piikittelemään kaikkivoipaisuudesta ja aina onnistumisesta vaikka jos olet yhtään enemmän lukenut tälläkin palstalla tekstejäni, siellä on vastoinkäymisiä mukana. Esim. pettymys työelämässä, sairautta lähipiirissä, exän väkivaltaisuus ja pettäminen. (siinä suhteessa muuten odotettiin sitä seksinkin harrastamista koska olin nuori ja kokematon tuolloin)

"vieras"
Korjaa jos olen väärässä, mutta etkö sinä ole tehnyt useampia diagnooseja meistä horsmapillupelkoisista, miehiä tuomitsevista ja hyväksikäyttävistä munahaukoista?

[QUOTE="vieras";28967068]Korjaa jos olen väärässä, mutta etkö sinä ole tehnyt useampia diagnooseja meistä horsmapillupelkoisista, miehiä tuomitsevista ja hyväksikäyttävistä munahaukoista?[/QUOTE]

Minä en näe, että vierasmiehellä olisi paljoa syitä asettaa itseään kenenkään yläpuolelle, mutta moni vaikea mies on juuri tuollainen. Valivalivali, narinari, väliin pari todella alentaa sanavalintaa ja nurinuri ja byhyy.

Melkein voisi veikata, että kunnon pano tekisi vierasmiehelle hyvää. (Ai niin mutku ne naiset ei haluu tutusta... no, mitä jos menisit etsimään niitä kaltaisiasi etkä junnaisi niissä joita et voi saada, vierasmies?)

Ihmetyttää, miten mustavalkoisia ja kapeakatseisia näistä muka elämää nähneistä naisista tulee. Yleensä elämää nähnyt ihminen suvaitsee kaikenlaisia ihmisiä ja näkee muutakin kuin mustan ja valkoisen eikä tee ihmissuhteista ehdottomia säädöksiä (kuten, että seksiä pitää olla heti alussa tai suhde päättyy). Yleensä vain todella nuoret ja ehdottomat ihmiset väittävät sellaisia asioita kuin esim. ettei suhteesta voi tulla himokas ja intohimoinen ellei seksiä ole heti ensi viikkoina.

"Aikuisilla naisilla taas ajatukseni neitsyydestä on vain sääliä ja myötätuntoa, niin paljosta on aikuinen nainen jäänyt siinä paitsi eikä edes tiedä ja tajua sitä." Tämä lause kertoo sinusta Vaimo-Rakas, että olet hyvin itsekeskeinen ja rajoittunut ihminen. Säälit ihmisiä, jotka eivät ole eläneet kuten sinä? Tuohan on ihan sama asia kuin tuntea myötätuntoa sinua kohtaan kun et yksiavioisena ole kokenut vapaan suhteen iloja ja päässyt parisuhteessakin harrastamaan seksiä myös muiden kanssa. Ai niin, sinä et halua sellaista. Onko mahdotonta kuvitella, ettei joku tahdo harrastaa irtosuhteita? Miksi koet tarvetta sääliä sellaisia? Miten se neitsyys on eri asia nuorella tai vanhemmalla ihmisellä? Ainahan se on ensimmäinen kokemus, tapahtui se missä iässä vain. En siis ymmärrä pointtia, miksi ensimmäistä kertaa on teininä normaalia odottaa kunnes suhde vakiintuu, vanhempana ei?

[QUOTE="vieras";28964858]No eipä se kyllä ole. Tai no, ehkä joskus yläasteaikoina, mutta näin aikuisiällä sänkyymenemisajalla ei ole mitään merkitystä.[/QUOTE]

Tää mua huvittaa tässä ketjussa suuresti. "Ei ole väliä", mutta kuitenkin on kun mies lempataan, jos seksiä ei heti ole. :D Miksette suoraan sano, ettei ole väliä, koska seksiä on, kunhan sitä on heti.

[QUOTE="vieras";28965611]Tiedätkö että itse en alkais edes kattelemaan miehiä, jotka luokittelee naiset sen mukaan "antavatko" ekoilla treffeillä vai ei. Sellaiset iljetykset saa todellakin kiertää mut kaukaa :)[/QUOTE]

Tuota...mitä eroa on tällaisella miehellä ja naisella, joka luokittelee seksiä odottavat miehet epäseksuaalisiksi, matalan libidon omaaviksi ja tyyliin impotenteiksi (kuten moni tässä ketjussa)? Ihan samaan syyllistyy tällainen nainen kuin mies, joka haukkuu heti seksiä haluavaa naista.

Tuota...mitä eroa on tällaisella miehellä ja naisella, joka luokittelee seksiä odottavat miehet epäseksuaalisiksi, matalan libidon omaaviksi ja tyyliin impotenteiksi (kuten moni tässä ketjussa)? Ihan samaan syyllistyy tällainen nainen kuin mies, joka haukkuu heti seksiä haluavaa naista.
eipä nuilla juuri eroa taida olla

haukkujia kumpikin eli normi palstalaisia niinkuin me kaikki

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan hipiä;28966591:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta kerron vain itsestäni vähän. Eli minusta on ihana nauttia siitä alkuihastuksesta ja pienistä etenemisistä. On ihana, kun pidetään kädestä eka kerran, suudellaan eka kerran jne. Nautin koko "matkasta" tosi paljon.
Rakastan kyllä hirveesti itse asiaakin, mutta mielelläni nautin eka nää pienet, ihanat kosketukset ennen perille pääsyä.
Kai mä oon sit tällanen romantikko tai jotain... :) :heart:
Mut eihän tässä tartte ketään asiasta arvostella, koska ihmiset nyt sattuu olemaan erilaisia. Pääasia, että itse kokee olevansa valmis ja halukas siihen mitä tekee.
Mun mielestä tuollainen kuulostaa ihanalta. Sellaista, että annetaan nälän kasvaa ja pienen salaperäisyyden säilyä. Siinä jää jotain, mitä odottaakin kun ei heti syöksy kokeilemaan kaikkea. Tällaista mm. Vaimo-Rakas ei koskaan pääse kokemaan tai voi ymmärtää, jos ei ikinä ole ehtinyt ensin rakastumaan ja vasta sitten harrastamaan seksiä. Et voi Vaimo-Rakas tietää, millaista seksin alkuhuuma on ihmisen kanssa, johon on ehtinyt jo rakastumaan...sitä henkisen ja fyysisen vetovoiman ja henkisen yhteyden ilotulitusta. :D Pitääkö sinuakin nyt sääliä ja tuntea myötätuntoa sinua kohtaan kun et tällaista ole kokenut? Sanoit aiemmin, ettet ikinä ole ehtinyt rakastumaan ennen seksiä. Kun rakastuu, jokainen pieni askelkin (intensiiviset katseet, ensimmäinen suudelma, vierekkäin nukkuminen) tuntuu ihan taivaallisilta.

Viimeksi muokattu:
Vierasmies
Ihmetyttää, miten mustavalkoisia ja kapeakatseisia näistä muka elämää nähneistä naisista tulee. Yleensä elämää nähnyt ihminen suvaitsee kaikenlaisia ihmisiä ja näkee muutakin kuin mustan ja valkoisen eikä tee ihmissuhteista ehdottomia säädöksiä (kuten, että seksiä pitää olla heti alussa tai suhde päättyy). Yleensä vain todella nuoret ja ehdottomat ihmiset väittävät sellaisia asioita kuin esim. ettei suhteesta voi tulla himokas ja intohimoinen ellei seksiä ole heti ensi viikkoina.

"Aikuisilla naisilla taas ajatukseni neitsyydestä on vain sääliä ja myötätuntoa, niin paljosta on aikuinen nainen jäänyt siinä paitsi eikä edes tiedä ja tajua sitä." Tämä lause kertoo sinusta Vaimo-Rakas, että olet hyvin itsekeskeinen ja rajoittunut ihminen. Säälit ihmisiä, jotka eivät ole eläneet kuten sinä? Tuohan on ihan sama asia kuin tuntea myötätuntoa sinua kohtaan kun et yksiavioisena ole kokenut vapaan suhteen iloja ja päässyt parisuhteessakin harrastamaan seksiä myös muiden kanssa. Ai niin, sinä et halua sellaista. Onko mahdotonta kuvitella, ettei joku tahdo harrastaa irtosuhteita? Miksi koet tarvetta sääliä sellaisia? Miten se neitsyys on eri asia nuorella tai vanhemmalla ihmisellä? Ainahan se on ensimmäinen kokemus, tapahtui se missä iässä vain. En siis ymmärrä pointtia, miksi ensimmäistä kertaa on teininä normaalia odottaa kunnes suhde vakiintuu, vanhempana ei?
Aivan :D toki se ehkä naimisiin menneillä sumentaa ajattelua MITÄ JOS alkaisinkin seukkaamaan. Ollaan valmiita teilaamaan henkilöitä ulos sen mukaan kuinka nopeasti niiltä saa munaa.
Mm. se on umpimielinen yleistys, että jos mies ei halua panna hyvin pian niin tuskin koskaan on kovin seksuaalinen.
Eiköhän moni tuppisuukin ole kova papattamaan kun vauhtiin pääsee? ;)

Näyttää käyvän korkeankäyttöasteen naisilla itsetunnon päälle jos käyttöä ei heti olekaan. Siitä teilataan ihminen vialliseksi tai aseksuaaliksi vaikka todellisuudessa peiliin voisi itsekin vilkaista.

Yhteistyössä