The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yök, pitäis varoa noiden netistä kopioitujen ohjeiden kanssa. Kuka pistää vispipuuroon desin sokeria??? Hyi stna. Ens kerralla pistän puolet vähemmän. Muuten oli ihan kohtuullista ensikertalaiseksi puuroksi. Taidan tehdä huomenna toisen satsin josko saisin sitä modifioitua paremmaksi ja vähemmän makeaksi.

Jälkeläinen meni nukkumaan, en uskokaan miten mahtava tuuri mulla on käyny kun oon noin huipun lapsen saanu :heart:

Huomen muuten odottaa autokoulun syventävä vaihe.
Kokemus opettaa laittamaan syötävää sapuskaa.

Autokoulun syventävästä vaiheesta mulla ei ole hitonkaan tietoa. Kävin sen ja sillä pihvi.

Mut jos Ladat kiinnostaa, niin älä ny tyydy tonnikakssataseen koppiin, vaan ota tuhatviissatanen farmari, jos jostain vielä löydät.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
vieras yökyöpeli
Ei toi me ihan noin.

Ihmisellä on kaksi merkittävää elintä. Toinen on järki ja toinen on sydän. Sydämellä on monissa asioissa ehdoton veto- oikeus järjen ääneen nähden.

Meikäläisen elämä on nykyisin hirveen helppoa. Tarttee vain muistaa maksaa vuokra, sähkö ja puhelin. Muistaessaan sit tiskaa astiat ja siivoaa kylppärin. Helppoa, mut ei kivaa.

Entisessä elämässäni taas ei hirveesti helpoiksi kutsuttuja päiviä ollut. Noin neljännesvuosisata. Ainuttakaan päivää en vaihtaisi pois.

Näis nykyisissä eromiehen päivissä taas kahteen vuoteen ei o tullut vastaan päivää, jota viittis muistella jälkikäteen.
Menneisyyttä ei kannata edes haluta vaihtaa pois. Edes niitä huonojakaan päiviä. Ilman niitä emme olisi niitä ihmisiä, joita nyt olemme.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vieras yökyöpeli
Ilmoitusmenettely on ihan toimiva juttu. Toki ennalta kandee tarkistaa, et kyseisenä pörräyspäivänä ei ole kutakuinkin yhteistä menoa tai muutoin sovittua juttua.

En millään voi tietää onko käsityksemme "pörräämisestä" samankaltainen.

Mut mä olisin jokseenkin jokaisen soittokeikkani joutunut jättämään väliin, jos ex- rouva olis edes tiennyt mitä kaikkea matkaan mahtuu. Mut minä palasin aina kotiin kilttinä ja viattomana, tosin väsyneenä suurinpiirtein aamulehden aikoihin.

Kerran vuoteen on tapana käydä vanhojen koulukavereiden kans viettämässä ilta/yö saunomisen/pelaamisen/ryyppäämisen merkeissä, eikä välttämättä tuossa järjestyksessä. Paikalla ei ole naarasotuksia, joten mikään kovin tuhmanteko ei ole edes teoriassa mahdollista, mikäli minä ja joku kavereista ei yllättäen yhtaikaa päätä muuttaa sukupuolista suuntautumistaan.

Nykyisellään käyn toisinaan baarissa. Shakinpeluuta ei vissiin kovin suureksi synniksi lasketa?

Mut asia jota itse asiassa kysyit liittyy pettämiseen?

Se on asia, jota en suvaitse. En itseltäni, enkä puolisoltani. Anteeksi voin antaa, mutta en asiaa hyväksy.
Itseasiassa en kysynyt pettämistä vaan ajoin lähinnä takaa kuinka usein tulee viihdyttyä yöelämässä rehellisesti sanottuna viinan juonnissa :D.

Mutta pettämisvastausta voi aika lailla kompata. Sitä en voi tosin sanoa voiko antaa anteeksi. Lähtökohtaisesti ajattelen, että sellaista tilannetta ei edes tule vastaan missä joutuisi asiaa pohtimaan.
 
vieras yökyöpeli
Yök, pitäis varoa noiden netistä kopioitujen ohjeiden kanssa. Kuka pistää vispipuuroon desin sokeria??? Hyi stna. Ens kerralla pistän puolet vähemmän. Muuten oli ihan kohtuullista ensikertalaiseksi puuroksi. Taidan tehdä huomenna toisen satsin josko saisin sitä modifioitua paremmaksi ja vähemmän makeaksi.

Jälkeläinen meni nukkumaan, en uskokaan miten mahtava tuuri mulla on käyny kun oon noin huipun lapsen saanu :heart:

Huomen muuten odottaa autokoulun syventävä vaihe.
:heart: Pitkäkaula. Olet ihana kun noin aidon avoimesti viesteistä välittyy rakkaus pikkupuolikkaaseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28964500:
Menneisyyttä ei kannata edes haluta vaihtaa pois. Edes niitä huonojakaan päiviä. Ilman niitä emme olisi niitä ihmisiä, joita nyt olemme.
Vedit minut kertalaakista sanattomaksi. Harvinaista.

Olen nimittäin joskus sanonut noin ja jokseenkin samoilla sanoilla.

Ny jotain täytyy olla pahanlaatuisesti pielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28964519:
Itseasiassa en kysynyt pettämistä vaan ajoin lähinnä takaa kuinka usein tulee viihdyttyä yöelämässä rehellisesti sanottuna viinan juonnissa :D.

Mutta pettämisvastausta voi aika lailla kompata. Sitä en voi tosin sanoa voiko antaa anteeksi. Lähtökohtaisesti ajattelen, että sellaista tilannetta ei edes tule vastaan missä joutuisi asiaa pohtimaan.
Mitä paremmin viihtyy kotosalla, niin sitä vähemmän mikään baari houkuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28964574:
:rolleyes: täytyy siis toivoa olevansa viihdyttävä :LOL:

Tosiasiassa itse viihdyn aikalailla kotona. Muutamia kertoja vuodessa iskee tulta töppösiin ja silloin otan ilmoitusmenettelyn käyttöön :D
Mitä tuo viihdyttävyys ny sitten onkaan. Kotona ollaan kuin kotonaan, eikä ihmettelemässä, et mahdanko viihdyttää ketään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28964592:
Kyöpelinvuoren yökyöpeli on katsos viisas nainen vaikka vielä näin nuori :whistle:
No, mä lasken punatukkaisiksi blondit ja brunetet, mikäli tukan alla on jotain. Tuo plusnelikymppisyyskin on suurinpiirtein sinnepäin. Milloin tapaan viehättävän naarasotuksen, niin mulla on varmasti muutakin tekemistä kuin katsoa kelloa tai kalenteria.

Toivottavasti sinullakin, vaik ollaankin jo kihloissa.
 
vieras yökyöpeli
No, mä lasken punatukkaisiksi blondit ja brunetet, mikäli tukan alla on jotain. Tuo plusnelikymppisyyskin on suurinpiirtein sinnepäin. Milloin tapaan viehättävän naarasotuksen, niin mulla on varmasti muutakin tekemistä kuin katsoa kelloa tai kalenteria.

Toivottavasti sinullakin, vaik ollaankin jo kihloissa.
Kellot ja kalenterit ohjaavat ihan tarpeeksi töissä jo menoa, joten vapaalla mennään mielellään mahdollisimman pitkälti ilman aikatauluja jos vain mahdollista.
 
kahvikirahvi
Kokemus opettaa laittamaan syötävää sapuskaa.

Autokoulun syventävästä vaiheesta mulla ei ole hitonkaan tietoa. Kävin sen ja sillä pihvi.

Mut jos Ladat kiinnostaa, niin älä ny tyydy tonnikakssataseen koppiin, vaan ota tuhatviissatanen farmari, jos jostain vielä löydät.
Tonnikakssatasesta nimenomaan oon haaveillut, pelkkä lada ei riitä.
Mä käyn huomen autokoululla ajamassa opettajan kanssa jonkunsorttisen lenkin, ja parin viikon päästä radalle. Olikohan peräti liukas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28964637:
Kellot ja kalenterit ohjaavat ihan tarpeeksi töissä jo menoa, joten vapaalla mennään mielellään mahdollisimman pitkälti ilman aikatauluja jos vain mahdollista.
Sananlasku sanoo, että hautausmaat ovat täynnä korvaamattomia ihmisiä.

Mutta kerro toki hetket, jolloin kalenterissasi on minulle aikaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä