Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ymmärrätkö että toisille naisille se on erityisempi asia jota pystyy ja haluaa odottaa?
Mulle seksi merkitsee jo astetta syvempää juttua paitsi silloin kun kyse on pelkästä yhden illan jutusta, heidänkään matkaan en lähde ketkä koen jotenkin playboy tyyppisinä.
Minulle seksi on yhtä luonnollinen, esteetön ja simppeli asia kuin kaupasta maidon ostaminen. Olen antautunut intohimon valtaan suhteen alussakin. Olen avoin, kokeilunhaluinen seksin suhteen. Mutta irtosuhteita en ole harrastanut koskaan. Siis en koskaan.

Että niinkin voi olla, meillä "malttamattomilla" naisilla ;)

• Tykkää
Reactions: Tír na nÓg
Vierasmies
Tytsillä on ihan asiaa tässä ketjussa vaikkakin hieman teoriapohjalta. Mutta niin on teoriapohjalla teidän toisten kokemukset siitä millaista seksi on kun sitä on ihastuksen ja rakastuksen kanssa ekaa kertaa kunnon tutusmisen jälkeen. Ette ole kokeneet sitä kun levitätte reidet heti kun vastapuoli on mielenkiintoinen mutta silti täysin tuntematon.
Ettekai te todella ole niin lapsellisen naiveja että luulette ekana iltana tuntevan kumppaninne, että se ei olekaan lapsia raiskannut idiootti tai narsisti, tai mitä muita näin suosikkaleimauksia palstalla olikaan. Joka kerta kun annatte persettänne muutaman tunnin tuntemisen jälkeen, otatte paljon isomman riskin kuin piedempään ihmisiin tutustuva.
Toiset syttyy nopeammin joo, mutta silti väitä että hetken huumassa käyttöastettaan lisäävät menevät enemmän koirien perseen nuuhkimisen kaltaisella tyylillä kuin tutustumalla siihen toisen ihmisen persoonaan.

Asia 1: Torstai-iltana en ollut nauttinut mitään muuta kuin vettä. Ihan selväpäisenä siis kirjoitin.
Asia 2: Miten helvetissä impi-tyttönen jaksaa vääntää 30 sivua tästä aiheesta?
Asia 3: Ihan hullua!

"vieras"
Tytsillä on ihan asiaa tässä ketjussa vaikkakin hieman teoriapohjalta. Mutta niin on teoriapohjalla teidän toisten kokemukset siitä millaista seksi on kun sitä on ihastuksen ja rakastuksen kanssa ekaa kertaa kunnon tutusmisen jälkeen. Ette ole kokeneet sitä kun levitätte reidet heti kun vastapuoli on mielenkiintoinen mutta silti täysin tuntematon.
Ettekai te todella ole niin lapsellisen naiveja että luulette ekana iltana tuntevan kumppaninne, että se ei olekaan lapsia raiskannut idiootti tai narsisti, tai mitä muita näin suosikkaleimauksia palstalla olikaan. Joka kerta kun annatte persettänne muutaman tunnin tuntemisen jälkeen, otatte paljon isomman riskin kuin piedempään ihmisiin tutustuva.
Toiset syttyy nopeammin joo, mutta silti väitä että hetken huumassa käyttöastettaan lisäävät menevät enemmän koirien perseen nuuhkimisen kaltaisella tyylillä kuin tutustumalla siihen toisen ihmisen persoonaan.
Niin riskin mistä?

mistä niin päättelet että kellään ei ole takana hyvinkin pitkää ilmanseksiäseukkailuaikaa?

oon ihan saletissa että jos vertailemaan ruvetaan niin mä vedän pohjat

Viimeksi muokattu:
Vierasmies
Tarkoitin nyt lähinnä niitä jotka "eivät katselisi kauaa" jos mies halua seksiä hyvin pian ensinäkemän jälkeen ja muutenkin teilaa että miehessä on jotakin vikaa ja outoa jos ei heti halua panna.

mistä niin päättelet että kellään ei ole takana hyvinkin pitkää ilmanseksiäseukkailuaikaa?

oon ihan saletissa että jos vertailemaan ruvetaan niin mä vedän pohjat

"vieras"
Milloin sulle menee kaaliin, ettei niin kypsää, viisasta ja kaikkitietävää ihmistä olekaan, että voisi olla koskaan täysin varma itsestään tai muista? Minkä ikäinen ihminen tahansa voi jossain asiassa muuttaa mieltään ja kaikki ovat joistain asioista epävarmoja. Eihän maailmassa olisi ongelmia laisinkaan, jos kaikesta tiedettäisiin kaikki. Etkö sinä koskaan ole epävarma päätöksistäsi ihmisenä, vanhempana tai parisuhteessa? Koskaan et tee virheitä, joita myöhemmin kadut?

Mua häiritsee liiallinen naiivius ja tietämättömyys. Susta näkyy ainakin se, ettet ole kovin paljon opiskellut asioita? Maailmassa on nimittäin harvoja ehdottomia totuuksia. Mua lähinnä huvittaa ja naurattaa tuo väitöksesi esim. pettämisestä. Kuvitteletko yhä, ettei moni petetty olisi "tiennyt", ettei miehensä petä? Ajatteletko, ettei kukaan pettäjä ole sanonut, ettei koskaan petä? Voitko muuten mielestäsi tietää 100% varmasti, ettei mielesi sekoa koskaan? Ihminen voi pimahtaneena vaikka murhata, saati tehdä lievempiä asioita. Kun kasvaa ja kypsyy tarpeeksi, näkee maailmaa jne, ymmärtää miten samanlaisia ihmiset pohjimmiltaan ovat ja ettei mistään voi elämässä ihan 100% varmasti sanoa "ei koskaan". Siitäkin voi kiistellä, onko ylipäänsä olemassa faktoja. :)
Here we go again... en ala sun kanssa tuosta asiasta toista ketjua tuhoamaan. Siinäpähän hypit seinille, tiedän olevani oikeassa.

Ja koulutustaustani on aika paljon laajempi kuin sinulla.

ieras
"Jokaisen miehen kanssa olen tiennyt ensimmäisillä treffeillä, mihin suhde ja tilanne on kehittymässä enkä ole kertaakaan ollut väärässä. Ja kun itse olen rakastunut tulisesti niin vastapuoli on ollut siinä ihan samalla viivalla joka kerta, silloin ei todellakaan ole nähty syytä odotella mitään kuukautta vaan sänkyyn on menty silloin kun siltä on tuntunut."

En muuten todellakaan ihmettele sitä, miksi jotkut päätyvät suhteisiin narsistien, väkivaltaisten miesten tai jälkikasvunsa hylkäävien miesten kanssa kun tosiaan ajatellaan, että tunnetaan toinen jo hyvinkin ekoilla treffeillä? Moni hankkii lapsia suhteen alkuhuumassa ja sitten ihmetellään, miten nyt tuli ero ja mies lähti lätkimään.
Mä en muuten todellakaan ihmettele että sun haarat kasvaa jäkälää, kun juttujasi luen.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Äh en sitä tarkoita, mutta koen tosi ahdasmielisenä suhtautumisen että heti pitää olla tietoinen ja varma että haluaako toisesta enemmän ja sitä myöten lakanoiden väliin. Mulla on monesti ollut tilanne että mies on ollut ihana, huomaavainen ja luotettava mutta silti oon ajatellu takaraivossa että onko kumminkaan kaikki palaset kohdillaan? Siis silleen pienesti ja jos mies tällöin alkaa painostaa seksiin on se minusta TODELLA turn off. Mutta näköjään palstamammojen mielestä normaalia ja oletettavaa :/ :D
Ja mistäköhän sinä olet tällaista saanut päähäsi?

Jännä kun joillekin on niin tärkeä joku odotusaika. Huomaa, että siinä on lähdetty ihan väärän ihmisen kanssa yrittämään suhdetta jos pitää kellon kanssa kyttäillä koska voi hypätä sänkyyn. Itse en ole koskaan kattellu kelloa, sänkyyn on menty kun molemmista on siltä tuntunut. Katunut en ole kertaakaan, että meninpäs liian aikaisin vällyihin.

"vieras"
No ei vaan seksi ei ole sama asia eikä sen kuulu olla sama asia kun maitokaupassa käynti. Täytyy olla todella epävarma itsestään jos ajattelee sen kuuluvan ekan kuukauden tapailuun koska muuten mies menettää mielenkiinnon :D
Ja kuka ajattelee, että mies menettää mielenkiinnon? Kerro ihmeessä, kuka niin kirjoitti.

Tässä näkee kyllä hyvin tuon iän merkityksen. Tehän puhutte kuin teinitytöt :LOL:

[QUOTE="vieras";28964649]Ja mistäköhän sinä olet tällaista saanut päähäsi?

Jännä kun joillekin on niin tärkeä joku odotusaika. Huomaa, että siinä on lähdetty ihan väärän ihmisen kanssa yrittämään suhdetta jos pitää kellon kanssa kyttäillä koska voi hypätä sänkyyn. Itse en ole koskaan kattellu kelloa, sänkyyn on menty kun molemmista on siltä tuntunut. Katunut en ole kertaakaan, että meninpäs liian aikaisin vällyihin.[/QUOTE]

Minä en todellakaan katso kelloa tai mitään sääntöjä pätkän vertaa kun rakastun, se on menoa vaan sitten. Mutta sen verran fiksuista miehistä mä olen kiinnostunut, että he ymmärtää et siinä tapailuvaiheessa on perhosia vatsassa ja en halua edetä kamalan nopeasti. Tarviin aika paljon omaa aikaa myös ja sen varmuuden että mies pysyy ja on just se oikea. Kannattaa muistaa myös että miehet rakastavat metsästämistä ;) Liian helppo ei pidä olla! Kai äidit on teillekin sen opettanut jos ei elämä?!

Minä en todellakaan katso kelloa tai mitään sääntöjä pätkän vertaa kun rakastun, se on menoa vaan sitten. Mutta sen verran fiksuista miehistä mä olen kiinnostunut, että he ymmärtää et siinä tapailuvaiheessa on perhosia vatsassa ja en halua edetä kamalan nopeasti. Tarviin aika paljon omaa aikaa myös ja sen varmuuden että mies pysyy ja on just se oikea. Kannattaa muistaa myös että miehet rakastavat metsästämistä ;) Liian helppo ei pidä olla! Kai äidit on teillekin sen opettanut jos ei elämä?!
Höpönlöpön. Jos nainen haluaa seksiä niin saa mennä panemaan vaikka viiden minuutin sisään tutustumisesta. Paljon oudompaa ja sairaampaa on pelailla jotain ihmeen pelejä, jossa seksiä pantataan jonkun muun toivossa. Nopeasti antaja voi olla jonkun mielestä lutka, mutta seksillä kiristäjä on lähempänä sitä prostituoitua, joka oikeasti odottaa jotain hyötyä siitä, kun "vihdoin antaa".

Minä ainakin etsisin sellaista miestä, joka ei halua "metsästää naisia", joka ei pidä naista lutkana vaikka tämä haluaisi seksiä pian ja paljon, ja joka ei halua pelailla mitään pelejä eikä esittää olevansa jotain muuta kuin on. Eikö tällaisen miehen löytämisessä olisi oikeastaan edullista hypätä nopeasti sinne sänkyyn? Olettaen nyt tietenkin, että sen itsekin haluaa tehdä. En uskoisi kovin pahasti arpeutuvani siitä, vaikka jokunen urho tulisi testattua makuukamarin puolella eikä heistä kehkeytyisikään sitten mitään vakavampaa.

Mitkään pakottamiset ja painostamiset eivät ole kuuluneet tähän keskusteluun alunperinkään. Kertoo kyllä oman tarinansa se, että jotkut tuovat asian keskusteluun ollenkaan mukaan.

• Tykkää
Höpönlöpön. Jos nainen haluaa seksiä niin saa mennä panemaan vaikka viiden minuutin sisään tutustumisesta. Paljon oudompaa ja sairaampaa on pelailla jotain ihmeen pelejä, jossa seksiä pantataan jonkun muun toivossa. Nopeasti antaja voi olla jonkun mielestä lutka, mutta seksillä kiristäjä on lähempänä sitä prostituoitua, joka oikeasti odottaa jotain hyötyä siitä, kun "vihdoin antaa".

Minä ainakin etsisin sellaista miestä, joka ei halua "metsästää naisia", joka ei pidä naista lutkana vaikka tämä haluaisi seksiä pian ja paljon, ja joka ei halua pelailla mitään pelejä eikä esittää olevansa jotain muuta kuin on. Eikö tällaisen miehen löytämisessä olisi oikeastaan edullista hypätä nopeasti sinne sänkyyn? Olettaen nyt tietenkin, että sen itsekin haluaa tehdä. En uskoisi kovin pahasti arpeutuvani siitä, vaikka jokunen urho tulisi testattua makuukamarin puolella eikä heistä kehkeytyisikään sitten mitään vakavampaa.

Mitkään pakottamiset ja painostamiset eivät ole kuuluneet tähän keskusteluun alunperinkään. Kertoo kyllä oman tarinansa se, että jotkut tuovat asian keskusteluun ollenkaan mukaan.
Se on sinun mielipiteesi.

Kysy keltä tahansa HYVÄLTÄ mieheltä niin he eivät arvosta naista kuka antaa heti ekoilla treffeillä. Sellaista ei nähdä "vaimomateriaalina", toki yhden yön hommailut siitä saa.

Lähinnä tarkoitin että jos oletus on noin vahva osalla ihmisistä (palstamammoilla) että seksiä kuuluu harrastaa heti, voi tälläinen ihminen huomaamattaan painostaa sanallisesti tms. toista seksiin. Onneksi kunnolliset miehet joita maailma on pullollaan odottavat mielihyvin kun tapaavat ihanan naisen vaikka kuukauden päivät, että tämä on valmis :) Ja tekevät kaikkensa naisen tyytyväisyyden eteen.

Kysy keltä tahansa HYVÄLTÄ mieheltä niin he eivät arvosta naista kuka antaa heti ekoilla treffeillä. Sellaista ei nähdä "vaimomateriaalina", toki yhden yön hommailut siitä saa.
Sä et kyllä paljoa naisia arvosta (vai itseäsi ja yleistät samantien kaikkiin naisiin?). Mieheni just vastasi kun kysyin pitikö hän mua helppona "no jos sä olet helppo niin eikö se meinaa että mäkin olen helppo?"

Niin ja kihlasormus tuli alta viikossa. Pelien pelaaminen on lapsellista kun sitä voi suoraan kysyäkin millä mielin toinen on liikkeellä. En mä ainakaan kaipaa makkariin tai parisuhteeseen Bees & Honeyn Ekiä tulkitsemaan hassuja oletuksia toisen mielenliikkeistä.

vieras1000

Lähinnä tarkoitin että jos oletus on noin vahva osalla ihmisistä (palstamammoilla) että seksiä kuuluu harrastaa heti, voi tälläinen ihminen huomaamattaan painostaa sanallisesti tms. toista seksiin. Onneksi kunnolliset miehet joita maailma on pullollaan odottavat mielihyvin kun tapaavat ihanan naisen vaikka kuukauden päivät, että tämä on valmis :) Ja tekevät kaikkensa naisen tyytyväisyyden eteen.
:LOL:
Kyllä täytyy nyt yhtyä muutaman muun palstalaisen mielipiteeseen siitä, että vastauksista paistaa nuoruus ja kokemattomuus.
Jos menen miehen kanssa sänkyyn vaikka ensimmäisenä iltana, olemme molemmat tasavertaisesti yhtä kevytkenkäisiä, kunnottomia tai miksi sitä haluatkaan kutsua.
Hyvän miehen olen saanut, vaikka "annoin" ensimmäisenä iltana. Mies, joka puhuu naisen "antamisesta", on mun mielestä epäilyttävä, sellainen asenne ei tee miehestä hyvää, pikemminkin kaksinaismoralistin.

• Tykkää
"vieras"

Juuri näin ja täyspeesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28964808:
Sä et kyllä paljoa naisia arvosta (vai itseäsi ja yleistät samantien kaikkiin naisiin?). Mieheni just vastasi kun kysyin pitikö hän mua helppona "no jos sä olet helppo niin eikö se meinaa että mäkin olen helppo?"

Niin ja kihlasormus tuli alta viikossa. Pelien pelaaminen on lapsellista kun sitä voi suoraan kysyäkin millä mielin toinen on liikkeellä. En hassuja oletuksia toisen mielenliikkeistä.
Miehiä on moneen junaan mutta jos on edes joku taso kumppanin suhteen, suosittelen malttamaan ainakin parit treffit ennen seksiä. En halua loukata mutta noin se vaan on. =)

"vieras"

Mun suhteissa minä en ainoastaan anna, minä myös saan. Teidän "hyvät" miehet ei taida kovin hyviä siellä vällyissä ainakaan olla. ;)

• Tykkää
[QUOTE="vieras";28964851]Mun suhteissa minä en ainoastaan anna, minä myös saan. Teidän "hyvät" miehet ei taida kovin hyviä siellä vällyissä ainakaan olla. ;)[/QUOTE]

Ei nämä ymmärrä että on muitakin tapoja elää ja olla. Minä en ole (enkä ole huomannut muidenkaan) vielä kehoittanut kenenkään pitkäpiuhaisen kokeilemaan nopeaa etenemistä, mutta heillä on kova tarve hidastaa meidän tahtia. Miksi?

Ovatko he niin epävarmoja? Pelkäävätkö että heidän kiusaamaansa mies tai nainen tapaakin nopeatempoisemman henkilön ja lähteekin sen matkaan? Kaikki pitäisi tasapäistää ja erilaisuutta ei suvaita.

Kuka on sanonut, että seksiä kuuluu harrastaa heti?!

Luuletteko te eräät, että me kaikki noudatamme jotain omaa sääntöjen sekamelskaa, että kaikille suhteen alkuaika on jotain peliä jossa voittaja saa hyvän parisuhteen? Että jos ei noudata säännöstöä, päätyy helpon naisen maineeseen ja naimisiin jonkun psykopaatin kanssa?

Vielä tärkeämpi kysymys: onko mies vaarassa menettää kiinnostavuutensa, maineensa ja mahdollisuutensa hyvään suhteeseen jos antaa teidän eräiden milelestä naiselle liian pian?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28964904:
Ei nämä ymmärrä että on muitakin tapoja elää ja olla. Minä en ole (enkä ole huomannut muidenkaan) vielä kehoittanut kenenkään pitkäpiuhaisen kokeilemaan nopeaa etenemistä, mutta heillä on kova tarve hidastaa meidän tahtia. Miksi?

Ovatko he niin epävarmoja? Pelkäävätkö että heidän kiusaamaansa mies tai nainen tapaakin nopeatempoisemman henkilön ja lähteekin sen matkaan? Kaikki pitäisi tasapäistää ja erilaisuutta ei suvaita.
Ei muakaan häiritse jos joku haluaa odotella, mutta mitään pelailua en kyllä ymmärrä enkä tosiaankaan kissa-hiiri-leikkejä. Mun suhteissa asioista puhutaan suoraan, ei tarvitse kierrellä eikä kaarrella, eikä arvailla toisen ajatuksia.

Epävarmuus paistaa läpi, johtunee nuoresta iästä ja kokemattomuudesta. Lisänä annos kaikkitietävyyttä ja saadaan reilut 30-sivuinen ketju...

[QUOTE="vieras";28964858]No eipä se kyllä ole. Tai no, ehkä joskus yläasteaikoina, mutta näin aikuisiällä sänkyymenemisajalla ei ole mitään merkitystä.[/QUOTE]

On sillä, mutta se ei tarkoita että tarvitsee tapailla sen kuukauden ennen seksiä vaan ettei ekoilla treffeillä lähde sänkyyn.

Yhteistyössä