Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmies
Kuinkahan yleistä on, että sukuelimet ei sovi yhteen vaikka muuten synkkaa todella hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja näin;28955826:
Tai sitten sitä tuhlaa kuukausia elämästä mieheen ja huomaakin sängyssä ettei elimet sovi pätkääkään yhteen. Wuppiduu vaan, mutta minähän en osta sikaa säkissä. ;)

"äityli"
Itsekin ihmettelin, kuinka hyökkääviä kommentteja tuohon sananlaskuuni sain muutamalta nimimerkiltä. Mutta jotain tuollaista osasin odottaakin. Että heti aletaan kirjoittaa "opeta tuo lapsillesi", "yläkoulussa p....n jakamista" jne... Taustalla tosiaan vain se, että itse ja lapset olemme nuorista saakka olleet saman puolison kanssa. Eikä meistä kukaan ole ollut tarkkiksella, lastensuojelun asiakkaan tms. Toisaalta itse olen kyllä lastensuojelussa(kin) työskennellyt.

Eli omasta mielestä tässä ketjussa kyllä välttämättä nuorimmat (nimimerkin perusteella) kirjoittajat eivät kaikista fiksuimmin asiaa kommentoi. Vaan sepä siitä.

Alkuperäiseen kysymykseen sanoisin, että jokaisen oma asia toki, jos haluaa odottaa ja itseään sille oikealle säästää. Samoin se, jos haluaa seksiä harrastaa jo aikaisemmin. Ja tämä ihan iästä riippumatta, vaikka palvelukodissa syntyvissä suhteissa.

[QUOTE="Vieras";28954841]Tuollaisen nimimerkin, kommenttien ja kirjoitustyylin omaavalla ei vaan ole samanlaista elämänkokemusta vielä takana, mitään pahaa siinä ei ole mutta mitäpä sitä kiertelemään. Elämänkokemus kun karttuu iän myötä, siinä on sellainen fakta jota sinäkään et pysty kumoamaan. :)[/QUOTE]

No onhan sillä esim. parisuhde- ja seksikokemusta enemmän kuin mulla. Onhan niitäkin, jotka ovat koko elämänsä ajan ilman suhdetta, eli juuri näistä asioista heillä ei silti ole kokemusta vaikka muuten elämänkokemusta olisikin. Mun mielestä kaikki kokemus ei sitäpaitsi ole juuri minkään arvoista. Muutenhan pitäisin kaikkia vanhoja ihmisiä automaattisesti fiksumpina ja kypsempinä ja pitäisin heidän mielipiteitään oikeina. Vai oletko sinä mielestäsi aina väärässä, sinua vanhempi oikeassa?

[QUOTE="Vieras";28954852]Tällainen vastaus äitylin kommenttiin kertoo tytsi sinusta ensimmäisenä sen, että olet todella kokematon, mustavalkoinen, hyökkäävä ja jos totta puhutaan niin lapsellinen.[/QUOTE]

No mun mielestä oli aika näsäviisasti heitetty siihen kun minä ja muut puhuimme, miten _seksiasioissa_ on hyvä olla harkitsevainen ja varovainen nuorena. Kyllähän joku muukin sai tuosta nimenomaan sen kuvan, että seksi olisi hyvä aloittaa tosi nuorena.

[QUOTE="vieras";28955793]Pakko vielä tähän kommentoida, että jos miehellä ei edes seiso 1,5kk jälkeen naisen seurassa, niin kyse ei ole mistään "kaikki ei vaan ihastu/rakastu yhtä helposti" vaan kyse on joko siitä, että mies ei koe naista yhtään viehättävänä (siis yhtään) tai sitten miehellä ei seiso vaikka Pamela Andersson tulis alastomana vastaan. Toi sun eka lause on täyttä sontaa, naisilla (harvoilla niilläkin) voi pitää paikkaansa mutta miehillä ei tosiaan. Heppi kun ei mieti, että onkohan tuo isäntä nyt rakastunut/ihastunut tarpeeksi. :) sori miehet, nyt kyllä niputan teidät yhteen pussiin ;)[/QUOTE]

Kiihottumisesta en tiedä, mutta kyllä vaan tunnen miehiä, jotka eivät seksiä tahdo kuin ihastuneena.

Tuntuu että on jotain henkistä tai fyysistä vikaa. Ei vaikuta normaalilta. Mä en olis puutteessa vapaaehtoisesti.
Mä ihmettelen, kuinka seksiriippuvaista porukkaa täällä on, jos kuukausi ilman seksiä on jo kauheeta puuteessa olemista. :D Onneksi en ainakaan itse ole riippuvainen seksistä, se hyvä puoli tässä kokemattomuudessa on. Ajatella, miten monia tilanteita voi siinä parisuhteessakin tulla, joiden takia pitää olla jonkin aikaa ilman. Toki se kuukausi voi tuntua mahdottomalta, jos sinkkunakin joka viikko harrastaa seksiä jonkun kanssa. En mä kyllä tajua, miten se satunnaisseksi korvaa sen, että siitä miehestä olisi voinut saada itselleen hyvän kumppanin jos vaan muutaman viikon olisi jaksanut odottaa. Näköjään moni luovuttaisi heti ja hakisi sitä tunteetonta seksiä tilalle.

dddd
Mä ihmettelen, kuinka seksiriippuvaista porukkaa täällä on, jos kuukausi ilman seksiä on jo kauheeta puuteessa olemista. :D Onneksi en ainakaan itse ole riippuvainen seksistä, se hyvä puoli tässä kokemattomuudessa on. Ajatella, miten monia tilanteita voi siinä parisuhteessakin tulla, joiden takia pitää olla jonkin aikaa ilman. Toki se kuukausi voi tuntua mahdottomalta, jos sinkkunakin joka viikko harrastaa seksiä jonkun kanssa. En mä kyllä tajua, miten se satunnaisseksi korvaa sen, että siitä miehestä olisi voinut saada itselleen hyvän kumppanin jos vaan muutaman viikon olisi jaksanut odottaa. Näköjään moni luovuttaisi heti ja hakisi sitä tunteetonta seksiä tilalle.
Eikö kanssasi saa olla eri mieltä, ilman että haukut ihmisiä seksiriippuvaisiksi.

Tässä suurin osa vastaa tuoho ap:n tilanteeseen, ei yleisesti kuukauden odottamiseen tai taukoon. Kyllä minustakin tuo ap:n tilanne on outo.

"vieras"
Ei kyse ole puutteesta, vaan siitä, että suhteen pupuvaiheen tilalle tarjotaan pidättyvyyttä.

LG
Ymmärrän että et voi tajuta asiaa. Joillekin seksi on tärkeää. Ja joillekin ei ole.
Tunteetonta seksiä? :D Ei hitto.
Mulla on fuckbuddy. Ei tarvi olla tuntemattomien kanssa.
Elä ja anna toisten elää.

[QUOTE="vieras";28956010]Ei kyse ole puutteesta, vaan siitä, että suhteen pupuvaiheen tilalle tarjotaan pidättyvyyttä.[/QUOTE]

Joo, mutta miten se korjaa asian, että lähtee kävelemään? Silloin ei koskaan saa seksiä ko. miehen kanssa vrt kuukauden päästä. Eiköhän jokaisessa suhteessa se alkuhuuma ole vaikkei heti ensimmäisinä viikkoina alkaisi. Kyllä minustakin ap:n tilanne on outo. Nimenomaan se, ettei miehellä muka nyt ihastuneenakaan ole edes sitä halua olemassa. Ilmaisikin asian melko törkeästi.

Ymmärrän että et voi tajuta asiaa. Joillekin seksi on tärkeää. Ja joillekin ei ole.
Tunteetonta seksiä? :D Ei hitto.
Mulla on fuckbuddy. Ei tarvi olla tuntemattomien kanssa.
Elä ja anna toisten elää.
Etkö ole koskaan rakastunut? Ei sullakaan kokemusta taida parisuhteista kauheasti olla, jos et erota, mitä on tunteeton seksi ja mikä ei. :D Pettäisitkö sä kumppaniasi parisuhteessakin, jos et kuukauteen saisi seksiä? Ja joo, mun mielestä on aika kamalaa, jos jollekin seksi on rakkautta tärkeämpää.

Aika tunnevammaista nauraa käsitteelle "tunteeton seksi". :( Tosiaanko on olemassa ihmisiä, joille seksi on aina seksiä eikä mitenkään erityisen hienoa rakkaan ihmisen kanssa? Ihan sama, onko tunteita, ei mitään eroa?

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Joo, mutta miten se korjaa asian, että lähtee kävelemään? Silloin ei koskaan saa seksiä ko. miehen kanssa vrt kuukauden päästä. Eiköhän jokaisessa suhteessa se alkuhuuma ole vaikkei heti ensimmäisinä viikkoina alkaisi. Kyllä minustakin ap:n tilanne on outo. Nimenomaan se, ettei miehellä muka nyt ihastuneenakaan ole edes sitä halua olemassa. Ilmaisikin asian melko törkeästi.
No ei kai seksi ole sitä, että laitetaan muna pimppiin ja sitten ollaan tyytyväisiä? Seksuaalinen kiinnostus laimenee sellaiseen ihmiseen, joka käytökseltään ja ajatuksiltaan osoittautuu omituiseksi. Ei sellainen sitten enää kiinnostakaan. Ja naulan kantaan osut viimeisissä lauseissasi. Noinhan se on.

LG
Etkö ole koskaan rakastunut? Ei sullakaan kokemusta taida parisuhteista kauheasti olla, jos et erota, mitä on tunteeton seksi ja mikä ei. :D Pettäisitkö sä kumppaniasi parisuhteessakin, jos et kuukauteen saisi seksiä? Ja joo, mun mielestä on aika kamalaa, jos jollekin seksi on rakkautta tärkeämpää.

Aika tunnevammaista nauraa käsitteelle "tunteeton seksi". :( Tosiaanko on olemassa ihmisiä, joille seksi on aina seksiä eikä mitenkään erityisen hienoa rakkaan ihmisen kanssa? Ihan sama, onko tunteita, ei mitään eroa?
Olin naimisissa lapsen isän kanssa 10v. ajan. Jätin erään miehen jonka kanssa olin joskus avioeron jälkeen. Yksi monista syistä oli se että seksiä oli liian vähän ja kyllä petin häntä.
Jos on puutteessa niin kyllä seksi kelpaa vaikka ei ole henkilöm kanssa parisuhteessa.
Seksi on yksi osa parisuhdetta.

Olin naimisissa lapsen isän kanssa 10v. ajan. Jätin erään miehen jonka kanssa olin joskus avioeron jälkeen. Yksi monista syistä oli se että seksiä oli liian vähän ja kyllä petin häntä.
Jos on puutteessa niin kyllä seksi kelpaa vaikka ei ole henkilöm kanssa parisuhteessa.
Seksi on yksi osa parisuhdetta.
No sitten en yhtään ihmettele mielipiteitäsi. Ei sun moraalissa mitään kovin ihailtavaa ole. Pettäminen paras ratkaisu ongelmiin (eikä tilanteen korjaaminen yhdessä, eroaminen tms.). Mun mielestä olisi kauheaa olla seksin orja eikä vapaa ihminen. Aikamoista riippuvuutta se jo on, jos liian vähän seksiä saadessaan pitää ihan pettää. Totta kai varmaan joillekin kelpaa seksi ilman tunteitakin jos ei parisuhteessa ole, mutta naurettavaa väittää, että kuukausi uuden suhteen alussa on niin kauan, että sen takia kannattaa jättää mies ja hänen kanssaan seksin harrastaminen ja hakea rakkaudetonta seksiä tilalle, siis _kuukauden_ takia. Sen kuukauden jälkeen olisi voinut olla paljonkin seksiä, etenkin alkuhuuman aikana.

LG
No sitten en yhtään ihmettele mielipiteitäsi. Ei sun moraalissa mitään kovin ihailtavaa ole. Pettäminen paras ratkaisu ongelmiin (eikä tilanteen korjaaminen yhdessä, eroaminen tms.). Mun mielestä olisi kauheaa olla seksin orja eikä vapaa ihminen. Aikamoista riippuvuutta se jo on, jos liian vähän seksiä saadessaan pitää ihan pettää. Totta kai varmaan joillekin kelpaa seksi ilman tunteitakin jos ei parisuhteessa ole, mutta naurettavaa väittää, että kuukausi uuden suhteen alussa on niin kauan, että sen takia kannattaa jättää mies ja hänen kanssaan seksin harrastaminen ja hakea rakkaudetonta seksiä tilalle, siis _kuukauden_ takia. Sen kuukauden jälkeen olisi voinut olla paljonkin seksiä, etenkin alkuhuuman aikana.
Älä sä rupea selittää mitään. Sulla ei ole tarpeeksi elämän kokemusta. Meinaatko olla loppuelämäsi neitsyenä?

Jos on pettänyt yhdessä suhteessa niin se ei tarkoita että pettää muissakin suhteissa. Ihminen voi muuttua.

Älä sä rupea selittää mitään. Sulla ei ole tarpeeksi elämän kokemusta. Meinaatko olla loppuelämäsi neitsyenä?

Jos on pettänyt yhdessä suhteessa niin se ei tarkoita että pettää muissakin suhteissa. Ihminen voi muuttua.
Ei ihme, että kolahti, mutta itsepähän aloitit irvalun ja alentuvan vastailun. Ai ei ole tarpeeksi elämänkokemusta pettääkseni? Ei ne kaikki ihmiset petä koskaan. Se ei ole juurikaan kiinni iästä vaan luonteesta ym. Jotkut pettävät jo teininä, toiset eivät koskaan. Vähän huvittavaa paasata toiselle elämänkokemuksesta, jos on itse pettänyt kumppaniaan. Et siis itsekään ole mikään kovin hyvä esimerkki kypsästä käytöksestä. Siitä huomaa, ettei ne vanhat aina kypsästi ja fiksusti toimi. Ennemmin kysyisin parisuhdeneuvoja nuoremmalta ihmiseltä, joka on ollut pitkässä parisuhteessa eikä ikinä pettänyt. Vähän ironistakin, että naurat tunteettomalle seksille ja sitten kerrot pettäneesi. Siitä huomaa, kuinka paljon arvostat rakkautta seksiin verrattuna.

dddd
Ei ihme, että kolahti, mutta itsepähän aloitit irvalun ja alentuvan vastailun. Ai ei ole tarpeeksi elämänkokemusta pettääkseni? Ei ne kaikki ihmiset petä koskaan. Se ei ole juurikaan kiinni iästä vaan luonteesta ym. Jotkut pettävät jo teininä, toiset eivät koskaan. Vähän huvittavaa paasata toiselle elämänkokemuksesta, jos on itse pettänyt kumppaniaan. Et siis itsekään ole mikään kovin hyvä esimerkki kypsästä käytöksestä. Siitä huomaa, ettei ne vanhat aina kypsästi ja fiksusti toimi. Ennemmin kysyisin parisuhdeneuvoja nuoremmalta ihmiseltä, joka on ollut pitkässä parisuhteessa eikä ikinä pettänyt. Vähän ironistakin, että naurat tunteettomalle seksille ja sitten kerrot pettäneesi. Siitä huomaa, kuinka paljon arvostat rakkautta seksiin verrattuna.
Äh. Kyllä tuo mustavalkoisuus varmaan vielä hellittää :D

"vieras"
Se ei kuitenkaan kuulu tähän, koska nyt puhuttiin reilusta kuukaudesta ihan suhteen tapailuvaiheessa. Kyllä mun mielestä ihminen on yhtä lailla aika sika, jos pettää kun kumppani toipuu synnytyksestä, on työkomennuksella tai sairaana.
JA MITEN NIIN PUHUTTIIN REILUSTA KUUKAUDESTA? Ap:n tapauksessa _loppua ei näy odottamiselle_!!! Sitä seksiä ei siis ole luvassa! Miten sä jatkuvasti sössötät kuin sitä seksiä olisi satavarmasti luvassa ensi viikonloppuna, kun nyt ollaan kiltisti ja kärsivällisesti kuukausi odotettu, kuten hyvän ihmisen kuuluu. Sä oot vaan niin pihalla!

Selitätkö sä deiteille, että "mä odotan kuukauden, sen jälkeen voin harrastaa seksiä". Sitten ymmärrän tän sun väärinkäsityksen, että kaikissa tapauksissa on näin.

Yhteistyössä