Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Voi hyvänen aika, KUKAAN hyvä ja kunnollinen mies EI odota tai oleta saavansa seksiä naiselta edes ekan kuukauden jälkeen! Kun mies kiinnostuu naisesta ja haluaa miellyttää tätä - hän odottaa erittäin helposti sillä se palkinto on sen arvoinen.
Ei se kyllä noin mustavalkoista ole. Riippuu ihan miten hyvin suhde etenee. Kyllä sitä voi odottaa jotain tapahtuvaksi hyvinkin nopeasti jos merkit näyttää siltä että molemmat on todella kiinnostuneita ja muutenkin sujuu.

Mutta et sinä voi oikeasti luokitella noin ykskantaan miehiä.

Vaatiminen ja odottaminen on kaksi eri asiaa, jos mies vaatisi seksiä, se olisi toinen juttu. Asian odottaminen ja arvailu että vois olla aika hyvät mahikset, on taas iiiiihan toinen juttu.

Vierasmies
Voi hyvänen aika, KUKAAN hyvä ja kunnollinen mies EI odota tai oleta saavansa seksiä naiselta edes ekan kuukauden jälkeen! Kun mies kiinnostuu naisesta ja haluaa miellyttää tätä - hän odottaa erittäin helposti sillä se palkinto on sen arvoinen.
Paitsi palstamammojen mielästä.

Jos mies ei kuukauden jälkeen halua panna niin hänessä on jotain vikaa. Näinhän tässä ketjussa on annettu ymmärtää. Lisäksi monet ovat kertoneet kuinka seksi latistuu suhteen kuluessa, mutta seksiä pitäisi kuitenkin olla heti tai pian. Siis ilman ihmistuntemusta.

[QUOTE="vieras";28953959]No eikö se kerro matalammasta libidosta kuin sellaisella, joka saattaa haluta sitä seksiä myös silloin, kun ei toista ihmistä rakasta? Itsekin tuli sinkkuna yhdenillanjuttuja joskus harrastettua, ihan sen takia että halusin tyydyttää seksuaaliset tarpeeni.[/QUOTE]

Ei välttämättä. Esim. suhteessa se paljon irtosuhteita harrastanut saattaa haluta seksiä harvemmin kuin sellainen, joka tahtoo seksiä vain parisuhteessa. Se on kyllä totta, että ehkä todennäköisyys korkeammalle libidolle on suurempi, jos haluaa seksiä vaikka ilman tunteitakin. Tiedän, että tiettyä ihmistä voi haluta ja himoita järjettömän paljon vaikkei ilman tunteita tahtoisi seksiä.

"vieras"
No herranjumala mitä sinä mulle vauhkoat? Minä tarkoitin ekoja treffejä, määrittelinkö minä aikaa pidemmälle? Sen takia laitoin ekat tärät tuohon, kun tuntuu että jotkut eivät uskalla edes niihin menemään kun pelkäävät miehen haluavan heti seksiä.

Enköhän minä tiedä myös sen, mitä mies tekee kun tästä kiinnostuu, ei sun tarvitse mulle sellaisia juttuja kertoa. :)

Ei se kyllä noin mustavalkoista ole. Riippuu ihan miten hyvin suhde etenee. Kyllä sitä voi odottaa jotain tapahtuvaksi hyvinkin nopeasti jos merkit näyttää siltä että molemmat on todella kiinnostuneita ja muutenkin sujuu.

Mutta et sinä voi oikeasti luokitella noin ykskantaan miehiä.

Vaatiminen ja odottaminen on kaksi eri asiaa, jos mies vaatisi seksiä, se olisi toinen juttu. Asian odottaminen ja arvailu että vois olla aika hyvät mahikset, on taas iiiiihan toinen juttu.
No tämän allekirjoitan. :D

Tällaisia ihmisiä on paljon, mutta harva on täysin, siis täysin kokematon (yhtä tytön pussaamista) lukuunottamatta vielä 24-vuotiaana. Kyllä silloin jossain on "vika". (Sana vika siis lainauksissa, koska ei tässä nyt mihinkään normielämään tarvitsekaan pyrkiä, mutta jotain tekijöitä tuohon on varmaan jäljitettävissä, terapiassa tai ihan omin päin). Että miksei kukaan nappaa?
Voi hyvänen aika, terapia. :D Ihastusmisherkkyys on vahvasti biologinen asia. Lisäksi, jos ei ole kovin esim. baareissa liikkuvaa sorttia, ei ehkä kohtaa yhtä paljon kumppaneita kuin sellainen, joka on paljon liikenteessä. Miksi elämäänsä onnellinen ihminen kaipaisi terapiaa? Kaipaako myös a-seksuaalit? Tai sellaiset, jotka eivät elämänsä aikana tapaa sitä "oikeaa"? Kyllä mä tunnen paljonkin ihmisiä, jotka eivät ole seurustelleet (on ollut esim. vain irtosuhteita) reilu parikymppisenä vielä. Toiset nauttivat sinkkuelämästään, toiset eivät ole kohdanneet ketään sopivaa jne. En mä ainakaan tarvitse kumppania ollakseni onnellinen. Se on vain kiva lisäonni elämään. :)

Sullahan ei selkeesti ole minkäänlaista näkemystä mistä ihmiseen tutustumisessa on kyse. Ehdotuksesi ovat lähes yhtä pinnallisia kuin se mitä tutkitaan pikaseksissä, onko pitkä muna ja onko valmis harrastamaan seksiä ilman omaa tahtoa vain tyydyttääkseen toista.

Minusta aika karkeatunteista on se, että mies lempataan siitä syystä ettei kuukauden aikana ole lähtemässä sänkyyn naisen tahdosta. Seksihän on sellainen asia, että paha siinä on painostaa. Jos seksiharrastamisesta suhteessa tehdään erityinen fyysinen tarve jossa toinen on painostettava siihen ennen toisen suostumusta, niin se kuulostaa vain riippuvuudesta siihen panemiseen eikä todellakaan arvostukselta toisen henkimaailmasta.
Voi muru, katsos kun jos minä nyt vielä oisin miestä vailla, minä tekisin kaikki kamalat temppuni vain sellaiselle joka on samalla aaltopituudella kanssani. Ei oo kuule ketään tarvinnut painostaa, pakottaa tai huijata niihin puuhiin.

Jos mies haluaa odottaa pitkään, tiedän jo ettei hän olisi minulle se oikea. Turha tuhlata kummankaan aikaa väärään. Minulle oikea on henkilö jonka kanssa emme ole totaalisen eri ääripäistä.

Sinä saat rauhassa odotella ja tutustua. Jos törmäät kaltaiseeni hupakkoon niin ei sun tarvi alistua sen noituuksien alaiseksi. Senkus toivotat adios ja etsit kaltaisesi etkä vaivaa päätäsi enempää tuollaisella kokemuksella ;)

• Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
Hei niin on mullakin enkä oleta sitä tunnetta saavani joka toisen miehen kanssa, ja mikäli ero tulee, en koe minkäänlaista painostusta seksin harrastamiseen YHTÄÄN sen aikaisemmin kun itsestä oikealta tuntuu! Koska ei tarvitse! Naiset ketkä arvostavat itseään ja omaavat hyvän itsetunnon (ja miesmaun) eivät hyppää miehen sänkyyn liian aikaisin. Hyvä mies odottaa ja turha yrittää tehdä siitä ongelmaa että esim Tytsi ei halua harrastaa seksiä ennen kuin on varma miehestä.
En minäkään ole koskaan kokenut seurustelukumppaneideni taholta mitään painostusta mihinkään. Tuosta olen taas eri mieltä, etteikö nainen voisi arvostaa itseään ja omata hyvää itsetuntoa vaikka hyppääkin heti miehen kanssa samaan sänkyyn. Mulla on loistava itsetunto ja arvostan itseäni, mutta olen siltikin joskus harrastanut yhdenillanjuttuja sinkkuna. Nykyisen mieheni sänkyyn hyppäsin 5 päivää ensitreffien jälkeen.

Edelleenkään en ymmärrä tätä sun vauhkoamistasi minulle, mutta anna mennä vaan kun olet kerran aloittanut :)

No niinpä.

Oma ukko on mitä ihanin seksin saralla. Ei painosta ikinä, kesti mukisematta kuukausienkin kuivat kaudet raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen ja on yleensäkin makuuhuoneessa minut hyvin huomioon ottava.

Mutta silti se kyllä oli hyvinkin innokas seksiin mahdollisimman pian - ja on vieläkin. Eiköhän ne miehet odota aika useinkin että sitä seksiä irtoaa jos synkkaa hyvin ja seksuaalista vetovoimaa on. Nykyaikana on aika harvassa nämä odottelijat. Eiväthän he päällekään käy mutta en ihmettele yhtään jos alkaa vaikka kuukaudenkin tiiviin seurustelun jälkeen ihmetyttämään, että mitä varten se akka panttaa. Ja kaikista naurettavimpia ovat naiset, joiden mielestä pitää odottaa joku tietty aika tai treffimäärä ennen kuin "saa antaa".

Jos toinen ei ole valmis, niin ei yleensä painosteta, mutta kyllä suurin osa miehistä toivoo ja odottaa. Ja näinpä se menee kyllä naisillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28954020:
Voi muru, katsos kun jos minä nyt vielä oisin miestä vailla, minä tekisin kaikki kamalat temppuni vain sellaiselle joka on samalla aaltopituudella kanssani. Ei oo kuule ketään tarvinnut painostaa, pakottaa tai huijata niihin puuhiin.

Jos mies haluaa odottaa pitkään, tiedän jo ettei hän olisi minulle se oikea. Turha tuhlata kummankaan aikaa väärään. Minulle oikea on henkilö jonka kanssa emme ole totaalisen eri ääripäistä.

Sinä saat rauhassa odotella ja tutustua. Jos törmäät kaltaiseeni hupakkoon niin ei sun tarvi alistua sen noituuksien alaiseksi. Senkus toivotat adios ja etsit kaltaisesi etkä vaivaa päätäsi enempää tuollaisella kokemuksella ;)
Toisaalta ei kannata koskaan sanoa ei koskaan. Voihan sitä rakastua vähän erilaiseenkin ihmiseen, mitä itse on. Vastakohdat kiehtoo. =) Tuskin se seikka kaikkea kertoo suhteen tulevasta seksielämästä, missä vaiheessa tapailua se aloitetaan. Mäkään en mene vannomaan, etten koskaan harrastaisi seksiä jo pian suhteen alussa, jos olisin ehtinyt rakastua ja hullaantua.

Väittäisin kyllä, että aika moni hyvä ja kunnollinen mies (ja nainen!) toivoo intiimiä kanssakäymistä l. seksiä tavattuaan ihanan ja mielenkiintoisen ihmisen ja tapailtuaan tätä tiiviisti kuukauden ajan :xmas:
Itselläni on ollut molemmat pitkät suhteet sellaisia että ensimmäisen kahden viikon jälkeen ekasta juttelusta on päädytty sänkyyn, eikä tasan nukkumaan. Tai no, onhan nuo lyhemmätkin suhteet olleet aika nopsaan peittojen alla.

Mutta eipä se aikaisin sänkyyn meneminen ole mitään tuhonnut, vaan siinä on monasti saanut kiinni siitä onko sitä intiimiä kemiaa vai ei. Suhteiden kuoleminen on kyllä aikalailla aina ollut kiinni kumminkin sitten siitä ihmisestä itsestään kiinni. Itse kun en ole koskaan juossut pakoon suhdetta jos se ihminen joka sitä on toivonut on ollut minun mielestä oikeasti kiinnostava.

Jotenkin naurattaa tämmöinen ehdoton lapsenomainen usko että tämän hyvin värikkään ja subjektiivisen asian voisi ykskantaan maalata sukupuolen mukaan, on huoraa tai pleijeriä tjsp kun antaa nopsaan jne tai pihtaria kun ei annakkaan heti.

Todellisuudessa se läpikotaisin tutustuminen tapahtuu intiimisti kahden kesken, ei tapailemalla siivosti kuukausien ajan.

Parisuhteet omalta kohdaltani on aina vaatineet seksuaalisen kiinnostumisen myös, en minä voisi edes tapailla jotain ihmistä jos en tuntisi jotain vetovoimaa häntä kohtaan.

Ja sen vetovoiman saa selville siinä vaiheessa kun oikeasti ollaan alasti keskenään... Ei se jännite uuden ihmisen kanssa vielä kerro sitä että kuinka hyvin pelaa yhteen intiimisti.

• Tykkää
Reactions: Viikate ja Phoebsi

Voihan teitä molempia sattua, jos kumpikin on ehtinyt rakastumaan etkä silti jaksaisi sitä kuukauttakaan odottaa? Tosin et varmaan olisi sellaisessa tilanteessa, koska joko et rakastuisi sellaiseen mieheen tai sitten jaksaisit tositilanteessa odottaa, jos kokisit sen olevan sen arvoista. :D

astalea
Voi hyvänen aika, terapia. :D Ihastusmisherkkyys on vahvasti biologinen asia. Lisäksi, jos ei ole kovin esim. baareissa liikkuvaa sorttia, ei ehkä kohtaa yhtä paljon kumppaneita kuin sellainen, joka on paljon liikenteessä. Miksi elämäänsä onnellinen ihminen kaipaisi terapiaa? Kaipaako myös a-seksuaalit? Tai sellaiset, jotka eivät elämänsä aikana tapaa sitä "oikeaa"? Kyllä mä tunnen paljonkin ihmisiä, jotka eivät ole seurustelleet (on ollut esim. vain irtosuhteita) reilu parikymppisenä vielä. Toiset nauttivat sinkkuelämästään, toiset eivät ole kohdanneet ketään sopivaa jne. En mä ainakaan tarvitse kumppania ollakseni onnellinen. Se on vain kiva lisäonni elämään. :)
No voi hyvänen aika kuule, ihan nyt vaan kerroin kun tätä asiaa tässä jauhetaan. Mutta ei, älä mieti mitään. Älä vaan vahingossakaan mieti.

[QUOTE="vieras";28954025]En minäkään ole koskaan kokenut seurustelukumppaneideni taholta mitään painostusta mihinkään. Tuosta olen taas eri mieltä, etteikö nainen voisi arvostaa itseään ja omata hyvää itsetuntoa vaikka hyppääkin heti miehen kanssa samaan sänkyyn. Mulla on loistava itsetunto ja arvostan itseäni, mutta olen siltikin joskus harrastanut yhdenillanjuttuja sinkkuna. Nykyisen mieheni sänkyyn hyppäsin 5 päivää ensitreffien jälkeen.

Edelleenkään en ymmärrä tätä sun vauhkoamistasi minulle, mutta anna mennä vaan kun olet kerran aloittanut :)[/QUOTE]

Kukapa ei olisi jos baareissa sinkkuna käy? Itsekin olen ja molemmat osapuolet ollaan saatu se mitä haluttiin thats it MUTTA puhun siitä jos naisesta itsestään tuntuu, että haluaa odottaa erityistä asiaa eli seksiä miehen suhteen kauemmin. Tällöin ei tarvitse pelätä että mies juoksee karkuun. Ellei sitten mies ole tosissaan kiinnostunut.

Jos siis on periaate että haluaa odottaa, katsoa ja varmistua toisesta ja siitä suhteen tulevaisuudesta, ennen kuin hyppää sänkyyn - niin olen sitä mieltä että no problem.

Jos haluaa seksiä ja läheisyyttä enemmän niin lähtee herkästi hommailee. Ne ei silti kerro ihmisen kypsymättömyydestä, ihmissuhdetaitojen puutteesta tai muusta poikkeuavuudesta.

astalea
Hei niin on mullakin enkä oleta sitä tunnetta saavani joka toisen miehen kanssa, ja mikäli ero tulee, en koe minkäänlaista painostusta seksin harrastamiseen YHTÄÄN sen aikaisemmin kun itsestä oikealta tuntuu! Koska ei tarvitse! Naiset ketkä arvostavat itseään ja omaavat hyvän itsetunnon (ja miesmaun) eivät hyppää miehen sänkyyn liian aikaisin. Hyvä mies odottaa ja turha yrittää tehdä siitä ongelmaa että esim Tytsi ei halua harrastaa seksiä ennen kuin on varma miehestä.
Kerropa vähän lisää näistä kunnollisista naisista. Mietin olenko sellainen.

No voi hyvänen aika kuule, ihan nyt vaan kerroin kun tätä asiaa tässä jauhetaan. Mutta ei, älä mieti mitään. Älä vaan vahingossakaan mieti.
Juu, ihan asiallisesti ja nätisti totesit, että ihminen, joka ei ole harrastanut seksiä tai seurustellut 24-vuotiaana, tarvitsisi terapiaa tai on jollain tapaa viallinen. ;) Yhtä hyvin voisi väittää, että helposti sänkyyn hyppäävä on aina heikoitsetuntoinen ja kaipaa vain hyväksyntää.

"vieras"
Kukapa ei olisi jos baareissa sinkkuna käy? Itsekin olen ja molemmat osapuolet ollaan saatu se mitä haluttiin thats it MUTTA puhun siitä jos naisesta itsestään tuntuu, että haluaa odottaa erityistä asiaa eli seksiä miehen suhteen kauemmin. Tällöin ei tarvitse pelätä että mies juoksee karkuun. Ellei sitten mies ole tosissaan kiinnostunut.

Jos siis on periaate että haluaa odottaa, katsoa ja varmistua toisesta ja siitä suhteen tulevaisuudesta, ennen kuin hyppää sänkyyn - niin olen sitä mieltä että no problem.

Jos haluaa seksiä ja läheisyyttä enemmän niin lähtee herkästi hommailee. Ne ei silti kerro ihmisen kypsymättömyydestä, ihmissuhdetaitojen puutteesta tai muusta poikkeuavuudesta.
Edelleenkään en ymmärrä, mitä sinä minulle tällaista horiset. No, ehkä joskus vielä kasvan sun tekstiesi tasolle...

Nyt kuitenkin menen nukkumaan rakkaani kainaloon, yöllä voi pikkuneidille tulla nälkä ja äidin pitää olla asemissa. Tällaista täällä meillä, hyvää yötä. :)

Seksi on myös erityinen osa-alueensa kanssakäymisessä. Jonkun parin kohdalla saattaa olla, ettei seksin lisäksi mikään muu toimi ja toisen parin kohdalla taas toimii kaikki muu paitsi seksi. On erilaisia libidoja ja erilaisia kemioita. Rakkaus ei takaa sitä, että parin seksielämä olisi erittäin tyydyttävää ja nautinnollista. Pettymyskin saattaa olla valtaisa, jos tuntee rakastuneensa toiseen ja harrastettuaan seksiä tunteekin epämääräistä tunnetta siitä, ettei tämä nyt mennytkään kuin elokuvissa. Eikä välttämättä mene siitä eteenpäinkään, jos pari ei vain kohtaa sillä osa-alueella.

Ristiriitaa...

No mikäs sinä olet sanomaan sen mikä on liian aikaista muille, kun sinunkin oletettu toipumisaika erosta on ihan sinun olotiloista kiinni eikä siitä millon maija maarit tai marjut on valmis peittoja heiluttelemaan?

Tässä se syy onkin miksi ihmiset sinulle "mesoaa" tässä, sinä esität mustavalkoisia suht rajattuja tilanteita (esim. kk tapailtu) ja kärkkään mielipiteen siitä jos siinä vaiheessa menee sänkyyn.

Sitten kumminkin tuossa aiemmassa kommentissasi pidätät itse oikeuden mennä sänkyyn sitten kun olet valmis, mutta muut ei saisi tehdä niin, koska sinusta kuukauden sisään olisi liian nopeasti?

Huomaatko ristiriitaa?

Vierasmies
Sinähän olet selkeästi tehnyt valinnan kumppanistasi siten, että ominaisuudet kumppanissa

#1) panohalut pitää olla heti.

#)2-1000000000 kaikki muut joita tsekkaillaan myöhemmin.

Melko erikoista näille korkean libidon ja käyttöasteen naisille on se, että spontaania himoa pitäisi olla ilman tuntemusta ihmisestä, mutta sitä ei uskota että miehellä voi olla erittäin kiivas seksintarve kunhan tuntee kumppaniin syvää yhteyttä.

Nähtävästi teille syvä yhteys on sitä että on syvällä pillussa, ei aivoissa?

Ristiriitaa...

No mikäs sinä olet sanomaan sen mikä on liian aikaista muille, kun sinunkin oletettu toipumisaika erosta on ihan sinun olotiloista kiinni eikä siitä millon maija maarit tai marjut on valmis peittoja heiluttelemaan?

Tässä se syy onkin miksi ihmiset sinulle "mesoaa" tässä, sinä esität mustavalkoisia suht rajattuja tilanteita (esim. kk tapailtu) ja kärkkään mielipiteen siitä jos siinä vaiheessa menee sänkyyn.

Sitten kumminkin tuossa aiemmassa kommentissasi pidätät itse oikeuden mennä sänkyyn sitten kun olet valmis, mutta muut ei saisi tehdä niin, koska sinusta kuukauden sisään olisi liian nopeasti?

Huomaatko ristiriitaa?
Tosiaan edelleenkin, seksiä saa harrastaa ja ihannetapauksessa (kun tunteet syvenee äkkiä) sitä harrastetaan nopeasti. MUTTA jos nainen ei ole varma miehestä, miksi ihmeessä harrastaisi jos on epävarma? Mä olen todella helposti ihmisiin luottavaa sorttia ja ihastun helposti jolloin se on menoa sitten. Silti en läheskään kaikkien miesten kanssa halua intiimiä kanssakäymistä vaikka tapailtaisiin ja viihdyttäisiin yhdessä.

Toisaalta ei kannata koskaan sanoa ei koskaan. Voihan sitä rakastua vähän erilaiseenkin ihmiseen, mitä itse on. Vastakohdat kiehtoo. =) Tuskin se seikka kaikkea kertoo suhteen tulevasta seksielämästä, missä vaiheessa tapailua se aloitetaan. Mäkään en mene vannomaan, etten koskaan harrastaisi seksiä jo pian suhteen alussa, jos olisin ehtinyt rakastua ja hullaantua.
Voi hyvä ihminen, miten tämän nyt vääntäisin rautalangasta. Joku kokee että haluaa vain ruskeasilmäisiä miehiä. Joku tahtoo että mies ei ole kovin pitkä itseensä verrattuna. Joku toivoo että mies on kiinnostunut kirjallisuudesta. Joku taas toivoo miestä jolla on suht mutkaton asenne seksiin. Joku taas haluaa miehen joka harrastaa hevosia.

Se on ominaisuus mitä haluaa, toivoo ja etsii. Yksi ominaisuus monista muista.

Ja toiseen viestiisi; kun alkaa touhuamaan muiden kanssa, siinä voi käydä huonosti. Se on sitä elämää. Mutta joo, tuskin rakastuisin syvemmin henkilöön joka ei pidemmän päälle kiinnostaisi minua. Tiettyjen kriteerien täytyy täyttyä, jotta tunteet syvenee ja touhusta tulee vakavaa. Väkisin on turha alkaa kasaamaan suhdetta jos ei natsaa.

Yhteistyössä