Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hermanni"
6 viikkoa pihdannut ja on jo julistettu impoksi, aseksuaaliksi ja vaikka miksi. Ehkä kaikki ei vaan halua saman tien sänkyyn jonkun kanssa, ketä hädin tuskin tuntevat. Hullultahan se kuulostaa, tiedän, mutta on siinä sekin mahdollisuus.
 
Vierasmies
Ihanko oikeasti teidät järjen juoksu on näin kapeaa? Missä vaiheessa on sanottu, että seksiä ei olisi tai naisen seksuaalisuutta dissattaisiin? Puhuttiin siitä, että yhdyntää ei heti tai esim. ekaan kuukauteen.
Jos mies ei koe heti "tarvetta" yhdyntään asti niin mitä sitten? Onko suhde huono, eikö siitä tule koskaan mitään? Onko teillä tosiaan noin putkiaivoinen tunne-elämä?

Mies joka haluaa kehittää tunneyhtyeden naiseen on pieni munainen lössykkä? Näinkö? :D


Niin on, mutta jos mies on huono sängyssä, ei siihen auta muu kuin se että tyydyttää itseään samalla tai sen jälkeen (jos siis mies on niin uuno ettei tee auttaakseen yhtään mitään). Eikä sellaista tarvitse sietää kenenkään naisen, joka seksistä haluaa nauttia :)

Eli kuka siis ostaa sikaa säkissä? Jos mies haluaa keskusteluyhteyden ja henkisen yhteyden, ok. Mutta jos mies dissaa naisen seksuaalisuutta olemalla itse sen suhteen ihan kylmä, se ei ole ok. Jos esimerkiksi ap:n tapauksella ei seiso ilman henkistä yhteyttä, vastaavasti nainen ei saa orgasmia ilman yhteistyötä.
Kuule, tiedätkö, mä luulen, että tä vierasmies on vähän heikkolahjainen petipuuhissa ja ehkä sillä on vähän pieni vehjekkin. Näitä puutteita hän kompensoi henkisyydellään ja pihtaamalla. Kuitenkin todeten, että jokaisen orgasmi on omalla vastuulla.
Hän nimenomaan toivoo, että otettaisiin sika säkissä, jotta hänkin pääsisi parisuhteen makuun ja kun nainen turhautuu tässä suhteessa ja lähtee kävelemään, niin se on pinnallinen lutka, joka haluaa vaan isoa munaa ja tyhmää miestä.

Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa...
 
Ihanko oikeasti teidät järjen juoksu on näin kapeaa? Missä vaiheessa on sanottu, että seksiä ei olisi tai naisen seksuaalisuutta dissattaisiin? Puhuttiin siitä, että yhdyntää ei heti tai esim. ekaan kuukauteen.
Jos mies ei koe heti "tarvetta" yhdyntään asti niin mitä sitten? Onko suhde huono, eikö siitä tule koskaan mitään? Onko teillä tosiaan noin putkiaivoinen tunne-elämä?

Mies joka haluaa kehittää tunneyhtyeden naiseen on pieni munainen lössykkä? Näinkö? :D
Mutta eihän se mies ollut edes osoittanut että sillä ois mitään elämää siellä housuissa? Normaalisti ihmiset reagoivat hyväilyihin vaikkei se johtaisikaan sitä pidemmälle.
 
Ihanko oikeasti teidät järjen juoksu on näin kapeaa? Missä vaiheessa on sanottu, että seksiä ei olisi tai naisen seksuaalisuutta dissattaisiin? Puhuttiin siitä, että yhdyntää ei heti tai esim. ekaan kuukauteen.
Jos mies ei koe heti "tarvetta" yhdyntään asti niin mitä sitten? Onko suhde huono, eikö siitä tule koskaan mitään? Onko teillä tosiaan noin putkiaivoinen tunne-elämä?

Mies joka haluaa kehittää tunneyhtyeden naiseen on pieni munainen lössykkä? Näinkö? :D
Minä sanoinkin yhdessä viestissäni, että riippuu siitä miten mies "pihtaa" siinä alussa. Ja sinun vastauksesi seksuaalisuudesta kyllä antaa ymmärtää, ettet ole kovin kiinnostunut naisen haluista. Voisin vannoa, ettei monikaan muu palstamies antaisi samanlaista vastausta kuin sinä ;)

Ja ehkä sitten olen putkiaivoinen, en tiedä. Pidän seksistä, haluan olla haluttu mieheni taholta. Haluan kokea sitä intohimoa, nautintoa ym. Sitä voi kokea ilman sen kummempaa henkistä yhteyttä, ja sitä voi kokea yhteyden kanssa.

Kaikki riippuisi siitä, millainen mies on. Jos hän haluaa istuskella sohvan nurkassa keskustelemassa, nukkua vieressäni kuukauden ilman että edes tunnen että hänellä seisoo, niin enpä tiedä.

Keskustella voin ystävienikin kanssa.
 
-
Ihanko oikeasti teidät järjen juoksu on näin kapeaa? Missä vaiheessa on sanottu, että seksiä ei olisi tai naisen seksuaalisuutta dissattaisiin? Puhuttiin siitä, että yhdyntää ei heti tai esim. ekaan kuukauteen.
Jos mies ei koe heti "tarvetta" yhdyntään asti niin mitä sitten? Onko suhde huono, eikö siitä tule koskaan mitään? Onko teillä tosiaan noin putkiaivoinen tunne-elämä?

Mies joka haluaa kehittää tunneyhtyeden naiseen on pieni munainen lössykkä? Näinkö? :D
Aika pitkälle justiinsa noin. Edelleen mun mielestä on huvittavaa, että sä kuvittelet sopivaksi nimitellä kanssakeskustelijoita, mutta jos sua epäilleen impotentiksi tai lössykäksi, vedät herneet nenään?

Mun mielestä mies, joka ei koe tarvetta yhdyntään naisen kanssa, josta se tykkää on jotenkin luonnonvastainen. Eli siinä on melkein silloin jotain vikaa. Sen pitäis olla sun geeniperimässä, että niinkauan kun parisuhdetta ei ole, sä tökkisit mieluusti sitä vehjettä viehättäviin ja hyvän geeniperimän omaaviin naisiin.
Ja ei, en usko, että olet evoluution edelläkävijä... tuollainen pidättäytyvyys ei edistä sitä, mitä meidän on täällä tarkoitus tehdä.
Onko sun testosteronitasoja tarkastettu ikinä?
 
sibylla
Itse nimenomaan haluan kokea _yhteyttä_ naiseen jotta hän on siemenieni arvoinen ja jotta voin kokea henkistä nautintoa seksistä.

Naisilla näyttää nautinto seksistä olevan enemmän itsetunnon pönkitys kun orkkuakaan normaalisti norminainen ei yhdynnässä saa.
Lainaan vastauksestasi kohdat joista olen eri mieltä. Sinulla on oikeus tuntemuksiisi ja oletuksiisi mutta muista että se on vain sinun näkemyksesi asiaan.
Maailmassa on naisia neljättä miljardia, epäilemättä sinullekin löytyy se jonka kanssa jaat samanlaisen näkemyksen.

Vinkkinä: älä ikinä yleistä ihmisiä normi-tapauksiksi, ei ole norminaista eikä normimiestä. Petytte kaikki osapuolet jos kuvittelet tuntevasi "norminaisen" ja hänen orgasminsa. Jokainen on yksilö ja yksilö on jokapäivä erilainen.
Moninaisuus on olemassa jotta emme kyllästyisi linjatuotettuun tusinatavaraan. Nautitaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
Vierasmies
Aika pitkälle justiinsa noin. Edelleen mun mielestä on huvittavaa, että sä kuvittelet sopivaksi nimitellä kanssakeskustelijoita, mutta jos sua epäilleen impotentiksi tai lössykäksi, vedät herneet nenään?

Mun mielestä mies, joka ei koe tarvetta yhdyntään naisen kanssa, josta se tykkää on jotenkin luonnonvastainen. Eli siinä on melkein silloin jotain vikaa. Sen pitäis olla sun geeniperimässä, että niinkauan kun parisuhdetta ei ole, sä tökkisit mieluusti sitä vehjettä viehättäviin ja hyvän geeniperimän omaaviin naisiin.
Ja ei, en usko, että olet evoluution edelläkävijä... tuollainen pidättäytyvyys ei edistä sitä, mitä meidän on täällä tarkoitus tehdä.
Onko sun testosteronitasoja tarkastettu ikinä?
Epäily on turhaa, seisoo ja on seksuaalisuutta. Mutta ei ilman tunneyhteyttä, kiintymystä ja välittämistä. Välittämisen tunne ei tule heti alkumetreillä, ainakaan kaikilla, onko siinä jotain erikoista?

Samaan tapaan naisenko pitäisi antaa pillua heti miehelle josta hiemankaan fyysisesti kiinnostunut? Minkäänlaista tunnesidettä ei tarvita, vain muna pilluun? Katsellaan sit myöhemmin tunneasioita, ehkä ensimmäisen ultran jälkeen tms?
 
Anteeksi, mutta mitä v*ttua täällä tapahtuu?

Ette kai tosissanne ole sitä mieltä, että jos mies ei kuukauden tapailun jälkeen halua harrastaa seksiä, hänessä on jotain vikaa tai alhainen libido?! :D

Mitä helvettiä oikeesti, antakaa mun kaikki kestää.. :LOL:
Palstalla on nyt parina päivänä ollut aika kummallisia ketjuja, joissa on puhuttu aiheesta seksi ja suhteen alku. Mä en tosiaan ole tiennyt, että näin yleistä ajatella jotain negatiivista tai leimata toista sen perusteella.

Paras oli, kun jossain ketjussa oli kysytty joltain vastaajalta, miten hän ja miehensä kykenivät tapailun alussa olemaan KOLME yötä harrastamatta seksiä. :LOL:
 
Toistaiseksi tuntematon tuttavuus itselleni, mutta en sen kummempaa mieltä ole :) Ihmettelisin kyllä jos mies ei tiiviin, monta viikkoa kestäneen tapailun aikana olisi osoittanut selkeää seksuaalista halua minua kohtaan, mutta siinä ei mielestäni olisi mitään moitittavaa jos mies haluaisi lykätä varsinaista seksin harrastamista. Tärkeää minulle olisi kuitenkin se, että molemminpuolista intohimoa löytyisi.
 
kuinka pitkistä suhteista sulla on omaa kokemusta
Ei pitkistä, mutta väitit ettei myöhemminkään ole mikään "sonni", jos aluksi kuluttaa aikaa esimerkiksi keskustelemalla ja muulla tollasella tutustumiseen kuuluvalla.

Jos esim. puoli vuotta tuntee, sit kuukauden intensiivisemmin tapailee ja jossain vaiheessa siinä varsinainen seksielämä ts. penetroitumiset alkaa, niin aika aktiivisia ja villejäkin tyyppejä sieltä voi paljastua.
Ne ei tosin anna missään vaiheessa mitenkään frigidiä kuvaa itsestään.
 
Ei pitkistä, mutta väitit ettei myöhemminkään ole mikään "sonni", jos aluksi kuluttaa aikaa esimerkiksi keskustelemalla ja muulla tollasella tutustumiseen kuuluvalla.

Jos esim. puoli vuotta tuntee, sit kuukauden intensiivisemmin tapailee ja jossain vaiheessa siinä varsinainen seksielämä ts. penetroitumiset alkaa, niin aika aktiivisia ja villejäkin tyyppejä sieltä voi paljastua.
Ne ei tosin anna missään vaiheessa mitenkään frigidiä kuvaa itsestään.
en väittänyt vaan ennustin
 
-
Epäily on turhaa, seisoo ja on seksuaalisuutta. Mutta ei ilman tunneyhteyttä, kiintymystä ja välittämistä. Välittämisen tunne ei tule heti alkumetreillä, ainakaan kaikilla, onko siinä jotain erikoista?

Samaan tapaan naisenko pitäisi antaa pillua heti miehelle josta hiemankaan fyysisesti kiinnostunut? Minkäänlaista tunnesidettä ei tarvita, vain muna pilluun? Katsellaan sit myöhemmin tunneasioita, ehkä ensimmäisen ultran jälkeen tms?
Olet siis sitä mieltä, että on vain kaksi vaihtoehtoa?
Tuntea suurta henkistä yhteyttä ja yhteenkuuluvuutta pitkän tutustumisen jälkeen, jolloin on sopivaa harrastaa seksiä, koska sielut kietoutuvat toisiinsa suuressa kosmisessa sinisessä rakkauden meressä? Välittämisen määrä on yhden kuukauden jälkeen niin suurta, että voi jakaa toisen kanssa kaiken?
Tai sitten on mekaanista panoa, jossa vaan laitetaan muna pilluun?
 
-
Ai niin joo. Mut joo, mä ainakin luotan sellaseen luontaiseen etenemiseen, enkä rupea repimään pelihousujani, jos mies ei heti ensimmäisten viikkojen aikana anna ymmärtää haluavansa seksiä.
Enkä toisaalta ajattele miehen haluavan VAIN seksiä, jos siihen päädytään heti ensitapaamisella.
Eikö sua oikeesti ihmetytä, jos nuori terve mies ei ensimmäisten viikkojen aikana anna edes ymmärtää haluavansa seksiä?
Etkö sä silloin jää yhtään miettimään, että mitä se susta sitten haluaa? Bestiksen?
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"..."
Samaa mieltä. Epäuskon vallassa tätä lueskelin. Ajattelin jo, että minä olen epänormaali, kun pidän miestä normaalina. :)

Anteeksi, mutta mitä v*ttua täällä tapahtuu?

Ette kai tosissanne ole sitä mieltä, että jos mies ei kuukauden tapailun jälkeen halua harrastaa seksiä, hänessä on jotain vikaa tai alhainen libido?! :D

Mitä helvettiä oikeesti, antakaa mun kaikki kestää.. :LOL:
Palstalla on nyt parina päivänä ollut aika kummallisia ketjuja, joissa on puhuttu aiheesta seksi ja suhteen alku. Mä en tosiaan ole tiennyt, että näin yleistä ajatella jotain negatiivista tai leimata toista sen perusteella.

Paras oli, kun jossain ketjussa oli kysytty joltain vastaajalta, miten hän ja miehensä kykenivät tapailun alussa olemaan KOLME yötä harrastamatta seksiä. :LOL:
 

Yhteistyössä