Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
meillä kesti myös pari kk seurustelua ennen seksiä lähinnä miehen toiveesta. Kun asiasta on juteltu niin kertoi jännittäneensä tosi paljon, koska ei ollut ollut kenenkään kanssa aiemmin. Enpä minäkään, mutta naisena ei ehkä ole samalla tavalla suorituspaineita. Jälkikäteen ajatellen oli ehkä ihan hyväkin juttu tutustua ensin rauhassa, seksiä on ehditty harrastaa ihan riittävästi sitten myöhemmin. Mitään periaatetta ei ollut kummallakaan.

Jos olet oikeasti miehestä kiinnostunut ja innostunut suhteesta ylipäätään niin odottelisin kärsivällisesti vielä jonkin aikaa. Luulis että 1,5kk ehtis jo tutustua henkisesti ja oppia arvostamaankin.
 
"..."
Me harrastettiin yhdyntää vasta noin 4kk tapaamisen jälkeen. Sitä ennen oli kyllä oikeen kiihkeää, mutta yhdyntää ei edes yritetty. Miehellä tosin todistettavasti seisoi kuin rautakanki kun koskikin minuun, joten en ollut huolissani :D

Nykyään 15vuotta ja 2lasta myöhemmin seksi sujuu oikein mallikkaasti, eikä stondis ole kertaakaan pettänyt ;)
 
ei normaalia
Miehellä on erittäin todennäköisesti ongelmia seksuaaliasioiden saralla. Ja nuo tuon tyyppiset ongelmat eivät parane itsekseen.Jos olet valmis elämään ilman seksiä/ satunnaisesti seksiä saaden ja erektiohäiriöisen puolisina, jatka ihmeessä suhdetta. Jos et, vaihda miestä.
 
"vieras"
Ei kyllä sopisi mulle. Ajattelisin, että miehellä on joko epäilys jostain taudista ja odottaa, että voi sen testata ensin (eli tapana panna kaupungilla ilman kumia ties ketä), tai sitten on erektio-ongelmia, jotka laittaa vaan itse siihen piikkiin, että "ei vaan ole rakkautta riittävästi".

Haluan, että mies pystyy seksiin, vaikka ei haluttaisi edes välillä niin paljon. Jos esimerkiksi itseäni haluttaa paljon ja miestä ei niin paljon huvittaisi, mutta silti minun takiani sitä seksiä harrastaisi. Jos ei seiso,niin ei onnistu.

Musta sinkkunakin 1,5 kk tauko seksissä on pitkä aika.

Olen itse seksuaalisesti avoin, enkä pidä sitä minään pyhänä toimituksena. Tietysti parien välisenä asiana, jota harrastetaan vain ja ainoastaan sen oman kumppanin kanssa ja se on kaunis rakkauden osoitus parien välissä, mutta jos se on joku asia, jota pitää pitkittää ja pitkittää ja harrastaa vaikka kerran kuukaudessa kynttilänvalossa ja noudattaa kaikenlaisia rituaaleja, niin ei kiitos mulle.

Epäilen erektio-ongelmaa, mahdollisesti jopa aseksuaalisuutta.
 
ohoh
Oudointa tuossa on se että ilmoittaa asian noin ja ettei seiso kun ei haluta tarpeeksi? :O Ei tuo ole normaalia miehen käytöstä. Kukaan ei sinne sänkyyn käske hyppäämään mut tuo on kyllä niin outoa että multa lopahtais mielenkiinto koko suhteeseen.
 
Vierasmies
Ohhoh millaisia vastauksia naisilta! En voi ymmärtää tätä hurskauden määrää! Aina miehiä mollataan tunteettomuudesta ja ties mistä, mutta sitten kun mies edustaa tunteellisuutta ja halua tuntea nainen henkisesti sekä vaatimusta kokea yhteys ja arvostus naiseen KUNNOLLA, niin eiköhän ämmät ole haukkumassa impotentiksi, aseksuaaliksi ja muuksi luuseriksi.

Mikä aika on 1,5kk valmiissa maailmassa? Miksi pitäisi olla seksiä heti? Onko jotenkin kummallista, että mies haluaa kokea henkistä yhteyttä naiseen? Minusta on kummallisempaa se kun ventovieraat ihmiset lykkää pissavehkeet yhteen kuin koirat, vain haistelemalla toisen perseet ja toteamalla että "joo samaa rotua, pannaan vaan".
Itse olen ymmärtänyt, että olisi hyvä olla tunteellinen eikä vain "aivot narikassa panoa kiimaisena".

Ehkä sitä miehenä kokee alitajuisesti, että eivät kaikki naiset ole siemenieni arvoisia. En siis pane vaikka annetaan jos en koe itse halua. Eikä edes seiso välttämättä jos koen ettei nainen ole minulle sopiva, arvoiseni ja varsinkaan jos vain kärttää munaa ulkomuodollaan. Luonteella sitä seksiä saadaan eikä ulkomuodolla. Jos miehellä ei seiso, niin ei se naisen vika ole, mutta tilanne on se että ei kuulukaan seistä koska ei ole yhteyttä.

Aika usein näköjään nämä tällaiset tilanteet kääntyvät naisen itsetuntoon joka romahtaa jos mies ei pane. Heti koetaan, ettei mies halua ollenkaan.

Oudointa tuossa on se että ilmoittaa asian noin ja ettei seiso kun ei haluta tarpeeksi? :O Ei tuo ole normaalia miehen käytöstä. Kukaan ei sinne sänkyyn käske hyppäämään mut tuo on kyllä niin outoa että multa lopahtais mielenkiinto koko suhteeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
-
Ajattelisin, että siinä miehessä on jotain vikaa tai sen vehkeessä.
En mä muutenkaan jaksaisi odottaa mitään 2kk turhaan, jos sitten huomaiskin, että petipuuhat ei natsaa yhtään. Mä mieluiten selvitän aika alkuunsa, miten vällyjen välissä homma toimii ja jos toimii, niin sitten voin ottaa selvää tyypistäkin.
 
-
[QUOTE="vieras";28946476]Ei kyllä sopisi mulle. Ajattelisin, että miehellä on joko epäilys jostain taudista ja odottaa, että voi sen testata ensin (eli tapana panna kaupungilla ilman kumia ties ketä), tai sitten on erektio-ongelmia, jotka laittaa vaan itse siihen piikkiin, että "ei vaan ole rakkautta riittävästi".

Haluan, että mies pystyy seksiin, vaikka ei haluttaisi edes välillä niin paljon. Jos esimerkiksi itseäni haluttaa paljon ja miestä ei niin paljon huvittaisi, mutta silti minun takiani sitä seksiä harrastaisi. Jos ei seiso,niin ei onnistu.

Musta sinkkunakin 1,5 kk tauko seksissä on pitkä aika.

Olen itse seksuaalisesti avoin, enkä pidä sitä minään pyhänä toimituksena. Tietysti parien välisenä asiana, jota harrastetaan vain ja ainoastaan sen oman kumppanin kanssa ja se on kaunis rakkauden osoitus parien välissä, mutta jos se on joku asia, jota pitää pitkittää ja pitkittää ja harrastaa vaikka kerran kuukaudessa kynttilänvalossa ja noudattaa kaikenlaisia rituaaleja, niin ei kiitos mulle.

Epäilen erektio-ongelmaa, mahdollisesti jopa aseksuaalisuutta.[/QUOTE]

Suurimmassa osassa asioista mä niin tajuan sua :)
 
Vierasmies
Ajattelisin, että siinä miehessä on jotain vikaa tai sen vehkeessä.
En mä muutenkaan jaksaisi odottaa mitään 2kk turhaan, jos sitten huomaiskin, että petipuuhat ei natsaa yhtään. Mä mieluiten selvitän aika alkuunsa, miten vällyjen välissä homma toimii ja jos toimii, niin sitten voin ottaa selvää tyypistäkin.
Okei! Siis ensin nussitaan ja lopuksi katsellaan, että millainenhan se olis ihmisenä?

Ja naisetko fiksuja sekä tunteellisia? Huh huh, ei muuta voi sanoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
-
Ohhoh millaisia vastauksia naisilta! En voi ymmärtää tätä hurskauden määrää! Aina miehiä mollataan tunteettomuudesta ja ties mistä, mutta sitten kun mies edustaa tunteellisuutta ja halua tuntea nainen henkisesti sekä vaatimusta kokea yhteys ja arvostus naiseen KUNNOLLA, niin eiköhän ämmät ole haukkumassa impotentiksi, aseksuaaliksi ja muuksi luuseriksi.

Mikä aika on 1,5kk valmiissa maailmassa? Miksi pitäisi olla seksiä heti? Onko jotenkin kummallista, että mies haluaa kokea henkistä yhteyttä naiseen? Minusta on kummallisempaa se kun ventovieraat ihmiset lykkää pissavehkeet yhteen kuin koirat, vain haistelemalla toisen perseet ja toteamalla että "joo samaa rotua, pannaan vaan".
Itse olen ymmärtänyt, että olisi hyvä olla tunteellinen eikä vain "aivot narikassa panoa kiimaisena".

Ehkä sitä miehenä kokee alitajuisesti, että eivät kaikki naiset ole siemenieni arvoisia. En siis pane vaikka annetaan jos en koe itse halua. Eikä edes seiso välttämättä jos koen ettei nainen ole minulle sopiva, arvoiseni ja varsinkaan jos vain kärttää munaa ulkomuodollaan. Luonteella sitä seksiä saadaan eikä ulkomuodolla. Jos miehellä ei seiso, niin ei se naisen vika ole, mutta tilanne on se että ei kuulukaan seistä koska ei ole yhteyttä.

Aika usein näköjään nämä tällaiset tilanteet kääntyvät naisen itsetuntoon joka romahtaa jos mies ei pane. Heti koetaan, ettei mies halua ollenkaan.
Älä hermostu noin kovasti. Sinulla on varmasti oma ihailijakuntasi, joka osaa arvostaa henkisyyttäsi ja sitä, että olet myös kiinnostunut myös luomaan kumppaniisi henkistä yhteyttä.

Minä en välitä niin kovin miehistä, jotka kertovat haluavansa henkisen yhteyden ennen seksiä. Mä jotenkin koen sen vähän sellasena homosteluna tai naismaisuutena.
 
-
Okei! Siis ensin nussitaan ja lopuksi katsellaan, että millainenhan se olis ihmisenä?

Ja naisetko fiksuja sekä tunteellisia? Huh huh, ei muuta voi sanoa.
Tyhmä ja tunteeton... ok. Mun mies vois olla erimieltä sun kanssa :)

Lähinnä mua kiinnostaa ensisijaisesti se fyysinen vetovoima, jos se toimii, niin suhteella saattaa olla jotain tulevaisuuttakin. Ei se sitä tarkoita, että hyppii sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa. Mutta jos mä uskoisin siihen henkiseen yhteyteen ja siihen, että seksi kyllä toimii, jos tämä henkinen puoli toimii, niin silloinhan mä voisin alkaa parisuhteeseen mun kaikkien ystävien kanssa sukupuolesta riippumatta, vai?
 
Vierasmies
Älä hermostu noin kovasti. Sinulla on varmasti oma ihailijakuntasi, joka osaa arvostaa henkisyyttäsi ja sitä, että olet myös kiinnostunut myös luomaan kumppaniisi henkistä yhteyttä.

Minä en välitä niin kovin miehistä, jotka kertovat haluavansa henkisen yhteyden ennen seksiä. Mä jotenkin koen sen vähän sellasena homosteluna tai naismaisuutena.
Okei. No siinähän pidät. Älä ihmettele jos joku fiksu mies pitää sua vähän dorkana. :)
Sovit varmasti hyvin vähemmän fiksuille, amiksille ja muille WT-miehille.
 
-
Okei. No siinähän pidät. Älä ihmettele jos joku fiksu mies pitää sua vähän dorkana. :)
Sovit varmasti hyvin vähemmän fiksuille, amiksille ja muille WT-miehille.
Oletan, että pidät itseäsi fiksuna henkisen kehityksesi vuoksi?
Osaatko kertoa, missä ammattiryhmässä on eniten "vähemmän fiksuja" miehiä?
Onko kaikki ammattikoulun käyneet keskivertoa tyhmempiä?
Mikä on WT- mies?

Olen sen verran kovalla itsetunnolla varustettu, ettei mun maailma romutu siitä, jos joku pitää minua dorkana.
 
Vierasmies
Väitätkö, että vetovoimaa ei ole jos ei heti nussita? Eikö voi odottaa yhtään vaan olisi syytä nussia heti kun perse on haistettu kuten koirat tekevät?

Lähinnä mua kiinnostaa ensisijaisesti se fyysinen vetovoima, jos se toimii, niin suhteella saattaa olla jotain tulevaisuuttakin. Ei se sitä tarkoita, että hyppii sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa. Mutta jos mä uskoisin siihen henkiseen yhteyteen ja siihen, että seksi kyllä toimii, jos tämä henkinen puoli toimii, niin silloinhan mä voisin alkaa parisuhteeseen mun kaikkien ystävien kanssa sukupuolesta riippumatta, vai?
 
Kyllä minustakin 1,5kk on aika pitkä aika. Toisaalta ymmärrän suorituspaineetkin, mutta ei kai ne sillä parane, että seksiä vaan siirtää ja siirtää loputtomiin? Kyllähän tuosta pitäisi alkaa jo keskustelemaan, jos siis deittailu on ollut ihan tiivistä, eikä niin että muutaman kerran vasta nähty.
 
"vieras"
Okei! Siis ensin nussitaan ja lopuksi katsellaan, että millainenhan se olis ihmisenä?

Ja naisetko fiksuja sekä tunteellisia? Huh huh, ei muuta voi sanoa.
:) Eiköhän tuossa tilanteessa olla ihan tasaveroisia. Ei naisten ole pakko olla sen "fiksumpia" kuin miestenkään.

Mies joka on minua kiinnostava, on juurikin seksuaalisesti kiinnostava. Siis sellainen potentiaalinen yksilö. Lisääntymisviettihän meitä pohjimmiltaan vie ja muut avut on plussaa ja lopulta ratkaisevat asian mutta seksuaalisesti kiinnostamatonta ei koskaan valita.
Vaikka mies olisi kuinka henkevä, ihana ja komea, mutta ei yhtään seksuaalisesti kiinnostava niin en minä siitä saa suhdetta väännettyä. Jos ei väreile niin ei väreile.

Olen mennyt kumppaneitteni kanssa sänkyyn heti kun mahdollista. Tiedän mitä haluan ja mikään vetkuttelu ei asiaa paranna.
Jos mies ilmoittaisi ettei halua seksiä, kun odottelee halun kasvamista ja henkevyyden kasvamista, että pystyy toimimaan, niin tulkitsen asian niin, että jos halua ei ole nyt niin sitä ei tulekaan. Ja se siitä.
 
"vieras"
Oudointa tuossa on se että ilmoittaa asian noin ja ettei seiso kun ei haluta tarpeeksi? :O Ei tuo ole normaalia miehen käytöstä. Kukaan ei sinne sänkyyn käske hyppäämään mut tuo on kyllä niin outoa että multa lopahtais mielenkiinto koko suhteeseen.
Voi olla, että seisoo, mutta stondis ei kestä, kun on suorituspaineita. Näin oli mun miehen kanssa. Se on varmasti noloa, joten siksi haluaa odottaa, että tuntee toisen paremmin jne. Ei ole ainakaan omassa miehessäni mitään vikaa, kun homma saatiin käyntiin, niin haluaisi (mulle) liiankin usein.
 

Yhteistyössä