Sä oletkin semmoinen kauheen vanha.Joo, vanhuus vaivaa selkeesyi kyl ehkäpä viel joskus intoudun sun kans ottaa mittaa
Onneksi mä olen vasta nelkytkuus vuotta nuori.
Sä oletkin semmoinen kauheen vanha.Joo, vanhuus vaivaa selkeesyi kyl ehkäpä viel joskus intoudun sun kans ottaa mittaa
kanista lähtis henki äkäsellä ilmakollaki, muualla maailmassa ampuvat kanit paineilmakivääreillä...Mun ei edes tarttis lähteä mihinkään. Tos pihanurmikolla pörrää tusinoittain noit citykaneja. Vois parvekkeella säilyttää äänenvaimentimella varustettua pienaria. Äskeisen röökilläkäynnin aikanakin olis saalista tullu puoli tusinaa.
ja niitä mirrejäkin siellä pyörii pihoilla,parvekkeiden alla.Mun ei edes tarttis lähteä mihinkään. Tos pihanurmikolla pörrää tusinoittain noit citykaneja. Vois parvekkeella säilyttää äänenvaimentimella varustettua pienaria. Äskeisen röökilläkäynnin aikanakin olis saalista tullu puoli tusinaa.
tietyt käärmeet ja mirrit sopii hyvinkin yhteenTinkuliini!!!
Mut joo, onhan meil miehilläkin ain lemmikkinä mukana tommoinen pieni käärme. Hankala otus, koska vaatii säännöllistä ulkoilua. Etenkin baareissa on kukon kuvalla varustetun oven takana iltaisin menossa jokseenkin jatkuva pienten käärmeiden näyttely. On hankala ja vaativa otus, mut kun on tommoisen lemmikikseen saanut, niin ei siit voi luopuakaan.
mä tiedän, mä tiedän :attn:tietyt käärmeet ja mirrit sopii hyvinkin yhteen
Oli kaunis aurinkoinen päivä. Lumpeen lehdellä istui itikka. Se tuumaili: "Ihan kohta lähden lentoon. Mutta en ihan vielä. Hetken vielä tässä lämpimällä lehdellä köllin."mä tiedän, mä tiedän :attn:
vällykäärme ja märkä mirri
Ne on aikojen alussa ikäänkuin sillai suunniteltu.tietyt käärmeet ja mirrit sopii hyvinkin yhteen
Noi parvekehuhuilijat on täs viime aikoina käyneet kovin harvinaisiksi. On vissiin uhanalainen laji, tai sit asustelen levinneisyyden laitamilla.ja niitä mirrejäkin siellä pyörii pihoilla,parvekkeiden alla.
hyvä ruutis!mä tiedän, mä tiedän :attn:
vällykäärme ja märkä mirri
no meeppätiiä, meikäläisen kokemukset on tietyllä tapaa hyvin rajoittuneet :xhyvä ruutis!
et sä mikään eilisen teeren poika ole:heart: luonnollisestikaan
Sinäki olet syntyny ukkomieheksi.no meeppätiiä, meikäläisen kokemukset on tietyllä tapaa hyvin rajoittuneet :x
oon ollu ukkomies ihan nuoresta pojasta
no eikai se sitä silti tarkota että ois jotenkin rajottuneet....tai ehkä sit kun kerta niin sanot. riipuu tietty mitä tarkoittaa....no meeppätiiä, meikäläisen kokemukset on tietyllä tapaa hyvin rajoittuneet :x
oon ollu ukkomies ihan nuoresta pojasta
:hug:....voin vain kuvitella nuo aamut...Huomenta!
Onkohan miten yleistä viettää (myöhäis)ilta yksin kaljoitellen koneella, vaikkapa pelaten jotain peliä, netin kautta kavereiden kanssa? Mistä tuo nyt kertoo sit vai kertooko mitään..pari kertaa mies tehnyt nyt noin, juo kunnes alkaa tekemään mieli tupakkaakin (ei selvinpäin polta) ja kun kysyin miksi pitää kaljoitella noin, niin kuulemma rentoutuu niin ja sitä paitsi eräs työkaverinsa tekee omalla tahollaan (ovat keskusteluyhteydessä pelin ja netin kautta) samalla tavalla...
Valvoo myöhään ja aamulla on kuin p*rsiille ammuttu karhu..todella mukavaa perheelle.
Tuon mr.Garmiwa oli kans sitä mieltä et ei kissat ole kovinkaan kummoisia tyyppejä ja ei oikeestaan pitänytkään koko eläinlajista, mut sattu olemaan semmonen tilanne et mulla oli pakettiratkasu ainoo tarjolla oleva vaihtoehto eli se on Minerva+kissa tai ei Minervaa lainkaan.Ei hää vaan tykkää niistä, kerran jo lupasikin että otetaan mutta perui puheensa sitte. Kiva sota tuli siitäkin sitte. Linnuista hän kyl tykkää ja papukaija meillä onkin. Mut sitä omaa kisuu kaipaisin tai koiraa. Elukoista tykkään tosi paljon, mut tuo kaija tai hamsu ei vaan oo sama asia.
Noo, ehkä joskus vielä meille sellainen pörrötettävä ihanus tulee toivottavasti sinäkin sellaisen saisit.
Meillä olis illalla koulun eka vanhempainilta, pitäiskö siellä leikkiä ihmistä?Se pukkaa kuulkaas jo torjantai- aamua kansalaiset hyvät :wave: :kiss:
Mihin ihmeeseen nämä päivät karkaavat? No, on tässä ollut kyllä tekemistäkin, ei niin millään ehdi jokapaikkaan... Mulla on mennyt nää päivät lähes järestään aamupäivistä puhelin"konsultaatioita" tehdessä ja erinäisiin kirjaviin byrokratian kukkasiin tutustuessa...eli lippus lappusta ja reklamaatiota ja palautetta ja ohjeistusta ja kannustusta jajajaja...ota selvää kun en itsekään
Mutta onko meillä ollut pikkasen ihania syyskuun päiviä, mitä tä hä?! :O :heart: Aivan mahdottoman kauniita kuulakkaita aamuja, hiipien tulevaa aungonpaistetta ja lämpöä.
Tää tykkää !