The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...herttinen, kello on jo nuin paljon :O...meitsi lähtee hakemaan eskarilaista kotio :). Tytönpirpana jo eteisessä kiekuu pyöräilykypärä päässä, ikävä on ollut veikkaa...

Mutta - soon törönlöröt :wave:...jos tässä illansuussa joutas pälättämään lisää...
 
Himputti. Päivän piparit on jo jaettu. Ja mä jäin ilman. Nytpäs harmittaa...

Noist armeijavarusteista sevverran, et mulla on tälläkin hetkellä vaatekaapissani intistä sotasaaliina konfiskoimani peltipaita. Leimat on pesuissa haalistuneet, et vuosimallia en tiedä, mut edes teoriassa se on nuorimmillaankin vuosimallia -86. Ja mä veikkaan, että se on vaatekaapissani vielä silloin kun mua kuopataan.
 
Himputti. Päivän piparit on jo jaettu. Ja mä jäin ilman. Nytpäs harmittaa...

Noist armeijavarusteista sevverran, et mulla on tälläkin hetkellä vaatekaapissani intistä sotasaaliina konfiskoimani peltipaita. Leimat on pesuissa haalistuneet, et vuosimallia en tiedä, mut edes teoriassa se on nuorimmillaankin vuosimallia -86. Ja mä veikkaan, että se on vaatekaapissani vielä silloin kun mua kuopataan.
mä taidetaan olla samaa ikäluokkaa, mäkin menin sotaväkeen 1986
 
Heps:wave:

muistaako kukaan mikä päivä mä tein sitä soppaa:D? voikohan sitä vielä syödä...kun ei ole muutakaan enkä jaksa tehdä mitään.kauhee nälkä!
No jos olet jääkaapissa pitäny, niin siit vaan syömään.

Semmoiset elintarvikkeet, jotka omin jaloin kävelee jääkaapista ulos kandee jättää syömättä, tai ainakin ne pitää uudelleenteurastaa ensin.
 
Tuli viikonlopuksi kutsu. Pikkusysterin mökille. Siel olis uus ulkorakennus kattoa vailla.

Sunnuntai- illaksi sit pitäis ehtiä nuoremman pojan synttäreitä juhlistamaan, eli viemään viiskymppisen kirjekuoressa.

Kyseessä on lievä logistinen ongelma, joka kyl toki hoituu.
 
Mäpäs en saanutkaan sitten päivän aikana mittään järkevää aikaiseksi, lälläs lää, vaikka niin piti ja kova oli aie. Mites nyt sitten suu napsuu ja posket punottaa, hä tä ?! :D :p

Voi velli, meni niin pelastusarmeijan piikkiin kyllä...pikkasenko ärsyttää mutta kaitpa tälläkin oli oma tarkoituksensa. Että meni päivä häröillessä. Ähräsin kyllä mutta mitään mainittavaa ei syntynyt.

Mites muilla :)?
 
IhanaValo
Heips!

Taas on yks pussilakana laitettu palasiksi :)
Jospa se matoks muotoutuisi jossain vaiheessa.

Viikon pajapäivät takana taas, on se jotenkin helpottunut olo kun on nää vapaat vaikka niitäkin pajapäiviä oottaa kun siel on sitä sosiaalista kanssakäymistä eri tavalla ku kotona. Oon kai mie aika rajoittunut, kun se 2 päivää on melkein max. mitä jaksaa sit vieraita ihmisiä katella ja yrittää olla avoin keskustelulle yms.
 
No, tota sit kutsutaan nimellä "täystuho".
Aaaa...meitsi siis :D!

En muuten sitten alkuunkaan uskaltanut testata tuota uusinta silitysrautaani, kun mä tässä olen kaksi saanut jo ihan tärviölle...taito se on tämäkin, täytynee ensin ihan huolella vanhennuttaa tuota rautaa paketissaan ja mennä sohlata tuolla iänaikaisella palvelijalla.

Mitä ne noin hiien hienoja vempaimia lähtevät mulla hankkimaan, mokomat :O
 
pazka päivä, odotin tärkeää postia johon mun olis pitänyt perehtyä oikeen huolella

se ei tullut

sitte väänsin toista tehtävää jonka sain tehtyä mielestäni hyvin kunnes loppumetreillä huomasin että olin jättänyt erään tärkeän lähtötiedon huomioimatta
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä