mä taidetaan olla samaa ikäluokkaa, mäkin menin sotaväkeen 1986Himputti. Päivän piparit on jo jaettu. Ja mä jäin ilman. Nytpäs harmittaa...
Noist armeijavarusteista sevverran, et mulla on tälläkin hetkellä vaatekaapissani intistä sotasaaliina konfiskoimani peltipaita. Leimat on pesuissa haalistuneet, et vuosimallia en tiedä, mut edes teoriassa se on nuorimmillaankin vuosimallia -86. Ja mä veikkaan, että se on vaatekaapissani vielä silloin kun mua kuopataan.
Vuosimalli on varmasti riittävällä tarkkuudella sama. Näis meiän vuosimalleissa sil valmistusvuodella ei oikeestaan ole merkitystä, koska ruostevauriot ja käyntihäiriöt on enempi yksilöstä kiinni.mä taidetaan olla samaa ikäluokkaa, mäkin menin sotaväkeen 1986
ettekös te oo samanikäsiä...muistaisin.mä taidetaan olla samaa ikäluokkaa, mäkin menin sotaväkeen 1986
No jos olet jääkaapissa pitäny, niin siit vaan syömään.Heps:wave:
muistaako kukaan mikä päivä mä tein sitä soppaa? voikohan sitä vielä syödä...kun ei ole muutakaan enkä jaksa tehdä mitään.kauhee nälkä!
Vuosimalli on varmasti riittävällä tarkkuudella sama. Näis meiän vuosimalleissa sil valmistusvuodella ei oikeestaan ole merkitystä, koska ruostevauriot ja käyntihäiriöt on enempi yksilöstä kiinni.
no nyt se on kuumenemassa että saa nähä miten rupee vatsaa pian vääntää...No jos olet jääkaapissa pitäny, niin siit vaan syömään.
Semmoiset elintarvikkeet, jotka omin jaloin kävelee jääkaapista ulos kandee jättää syömättä, tai ainakin ne pitää uudelleenteurastaa ensin.
Mahdolliset vatsanväänteet on enempi kiinni ruoanlaittotaidoistasi, kuin sopan säilyvyydestä pari päivää jääkaapissa.no nyt se on kuumenemassa että saa nähä miten rupee vatsaa pian vääntää...
:OMahdolliset vatsanväänteet on enempi kiinni ruoanlaittotaidoistasi, kuin sopan säilyvyydestä pari päivää jääkaapissa.
Neitokainen ny ei lainkaan irvistele siinä. Liha- ja myös makkarasopat on semmoisia, et ne vaan paranee uudelleenlämmitysten myötä.
No jos mä joskus saan jotain aikaiseksi, niin sitä kutsutaan nimellä "tuho".Mäpäs en saanutkaan sitten päivän aikana mittään järkevää aikaiseksi, lälläs lää,
Mites muilla ?
- no toisaalta ehkä noinkin, että se päivä menee kuin sialta marjassa...mutta taas toisaalta - oishan siinä sitten tekemistä tuhoja korjatessa..kenties usiammallekin päivälle ...No jos mä joskus saan jotain aikaiseksi, niin sitä kutsutaan nimellä "tuho".
Et siin mielessä aina parempi on päivät jotka menee vaik kattoon räkiessä.
No, tota sit kutsutaan nimellä "täystuho".- no toisaalta ehkä noinkin, että se päivä menee kuin sialta marjassa...mutta taas toisaalta - oishan siinä sitten tekemistä tuhoja korjatessa..kenties usiammallekin päivälle ...
Aaaa...meitsi siis !No, tota sit kutsutaan nimellä "täystuho".
No nih, hyvä sinä !Itselläni oli hyvä päivä, sain tehtyä asian joka on painanut mieltäni jo monta kuukautta. Lisäksi se meni hyvin!