The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun ei edes tarttis lähteä mihinkään. Tos pihanurmikolla pörrää tusinoittain noit citykaneja. Vois parvekkeella säilyttää äänenvaimentimella varustettua pienaria. Äskeisen röökilläkäynnin aikanakin olis saalista tullu puoli tusinaa.
kanista lähtis henki äkäsellä ilmakollaki, muualla maailmassa ampuvat kanit paineilmakivääreillä...
 
Tinkuliini!!!

Mut joo, onhan meil miehilläkin ain lemmikkinä mukana tommoinen pieni käärme. Hankala otus, koska vaatii säännöllistä ulkoilua. Etenkin baareissa on kukon kuvalla varustetun oven takana iltaisin menossa jokseenkin jatkuva pienten käärmeiden näyttely. On hankala ja vaativa otus, mut kun on tommoisen lemmikikseen saanut, niin ei siit voi luopuakaan.
tietyt käärmeet ja mirrit sopii hyvinkin yhteen:p
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
mä tiedän, mä tiedän :attn:

vällykäärme ja märkä mirri
Oli kaunis aurinkoinen päivä. Lumpeen lehdellä istui itikka. Se tuumaili: "Ihan kohta lähden lentoon. Mutta en ihan vielä. Hetken vielä tässä lämpimällä lehdellä köllin."

Lammessa ui ahven. Se huomasi itikan ja tuumi: "Ompas mainio itikka. Kohta mä sen nappaan. Mutta en ihan vielä. On niin ihanaa lillua tässä lämpimässä pintavedessä. Kohta menen."

Puussa istui varis. Se mietiskeli: "Tekisipä mieli tuota ahventa. Kohta mä sen nappaan. Mutta en ihan vielä. On niin kiva nököttää tässä oksalla auringossa. Kohta, mutten ihan vielä."

Puun juurella loikoi kissa. Se mietti: "Siisti tipu tuolla oksalla. Siitäpä minulle päivällinen. Kohta mä sen nappaan. Mutta en ihan vielä. Hetken vielä tässä lämpimässä köllin. Kohta nappaan."

Yhtäkkiä itikka lähti lentoon. Ahven hyppäsi sen perään, varis lehahti sen perään ja kissa loikkasi sen perään. Kaikki päätyivät samaan lammikkoon.

Mitä tästä opimme?

Mitä pidempi esileikki, sen märempi mirri.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
no meeppätiiä, meikäläisen kokemukset on tietyllä tapaa hyvin rajoittuneet :x

oon ollu ukkomies ihan nuoresta pojasta
Sinäki olet syntyny ukkomieheksi.

Vaikea juttu, koska eihän ny oikeesti naisen kans voi olla. Naarasotukset kun ovat ihan käsittämättömiä tapauksia. Mut meillä ukkomiehiksi syntyneillä tilanne on siitä kurja, et ilman sopivaa naarasyksilöä elo on vielä kurjempaa.
 
Ainii.

Toi mirrin märkyyttäminen ei aina o ihan helppo juttu. Itte asiassa mä muistan vaan yhden mirrin, joka vaikkapa astioita tiskatessa tykkäs tulla vesihanan alle suihkuun.

Sama pätee noihin pieniin käärmeisiin. Ei niit yleensä kiinnosta mikään muu kuin säännöllinen ulkoilu, mut jos näkevät jotain kiinnostavaa, niin ikäänkuin jäykistyvät.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
IhanaValo
Huomenta!

Onkohan miten yleistä viettää (myöhäis)ilta yksin kaljoitellen koneella, vaikkapa pelaten jotain peliä, netin kautta kavereiden kanssa? Mistä tuo nyt kertoo sit vai kertooko mitään..pari kertaa mies tehnyt nyt noin, juo kunnes alkaa tekemään mieli tupakkaakin (ei selvinpäin polta) ja kun kysyin miksi pitää kaljoitella noin, niin kuulemma rentoutuu niin ja sitä paitsi eräs työkaverinsa tekee omalla tahollaan (ovat keskusteluyhteydessä pelin ja netin kautta) samalla tavalla...
Valvoo myöhään ja aamulla on kuin p*rsiille ammuttu karhu..todella mukavaa perheelle.
 
Huomenta!

Onkohan miten yleistä viettää (myöhäis)ilta yksin kaljoitellen koneella, vaikkapa pelaten jotain peliä, netin kautta kavereiden kanssa? Mistä tuo nyt kertoo sit vai kertooko mitään..pari kertaa mies tehnyt nyt noin, juo kunnes alkaa tekemään mieli tupakkaakin (ei selvinpäin polta) ja kun kysyin miksi pitää kaljoitella noin, niin kuulemma rentoutuu niin ja sitä paitsi eräs työkaverinsa tekee omalla tahollaan (ovat keskusteluyhteydessä pelin ja netin kautta) samalla tavalla...
Valvoo myöhään ja aamulla on kuin p*rsiille ammuttu karhu..todella mukavaa perheelle.
:hug:....voin vain kuvitella nuo aamut...

Mutta jos nyt ei useasti tuollaista kuitenkaan harrasta, niin voi kait sitä sormien läpi katella...? Ja jos se sitten oikeesti rupee häiritsemään, niin sitten sanoisin jo. Törpötellä saa, jos siltä tuntuu ja kohtuudella, mutta siitä ei saa tulla muille perheenjäsenille sitten mitään haittatekijöitä. Pitää se oma hankittu olotilansa ite osata myös kärsiä...

Jos vain voit, niin anna nuitten miehes aamuörinöiden mennä korvasta sisään ja ulos sujuvasti.
 
Se pukkaa kuulkaas jo torjantai- aamua kansalaiset hyvät :wave: :kiss:

Mihin ihmeeseen nämä päivät karkaavat? No, on tässä ollut kyllä tekemistäkin, ei niin millään ehdi jokapaikkaan... Mulla on mennyt nää päivät lähes järestään aamupäivistä puhelin"konsultaatioita" tehdessä ja erinäisiin kirjaviin byrokratian kukkasiin tutustuessa...eli lippus lappusta ja reklamaatiota ja palautetta ja ohjeistusta ja kannustusta jajajaja...ota selvää kun en itsekään :D

Mutta onko meillä ollut pikkasen ihania syyskuun päiviä, mitä tä hä?! :O :heart: Aivan mahdottoman kauniita kuulakkaita aamuja, hiipien tulevaa aungonpaistetta ja lämpöä.

Tää tykkää :)!
 
Ei hää vaan tykkää niistä, kerran jo lupasikin että otetaan mutta perui puheensa sitte. Kiva sota tuli siitäkin sitte. Linnuista hän kyl tykkää ja papukaija meillä onkin. Mut sitä omaa kisuu kaipaisin tai koiraa. Elukoista tykkään tosi paljon, mut tuo kaija tai hamsu ei vaan oo sama asia.
Noo, ehkä joskus vielä meille sellainen pörrötettävä ihanus tulee :) toivottavasti sinäkin sellaisen saisit.
Tuon mr.Garmiwa oli kans sitä mieltä et ei kissat ole kovinkaan kummoisia tyyppejä ja ei oikeestaan pitänytkään koko eläinlajista, mut sattu olemaan semmonen tilanne et mulla oli pakettiratkasu ainoo tarjolla oleva vaihtoehto eli se on Minerva+kissa tai ei Minervaa lainkaan.
Nyt ollaan oltu vajaa 12 vuotta yhdessä ja tänä aikana taloon on tullut 3 kissaa lisää ja jokainen molempien halusta, viimeisin miehen aloitteesta :D (toki muutama on poistunutkin jo, mut meille on tullut tavaks se et talossa pitää olla 2 kissaa).
 
Se pukkaa kuulkaas jo torjantai- aamua kansalaiset hyvät :wave: :kiss:

Mihin ihmeeseen nämä päivät karkaavat? No, on tässä ollut kyllä tekemistäkin, ei niin millään ehdi jokapaikkaan... Mulla on mennyt nää päivät lähes järestään aamupäivistä puhelin"konsultaatioita" tehdessä ja erinäisiin kirjaviin byrokratian kukkasiin tutustuessa...eli lippus lappusta ja reklamaatiota ja palautetta ja ohjeistusta ja kannustusta jajajaja...ota selvää kun en itsekään :D

Mutta onko meillä ollut pikkasen ihania syyskuun päiviä, mitä tä hä?! :O :heart: Aivan mahdottoman kauniita kuulakkaita aamuja, hiipien tulevaa aungonpaistetta ja lämpöä.

Tää tykkää :)!
Meillä olis illalla koulun eka vanhempainilta, pitäiskö siellä leikkiä ihmistä? :rolleyes:

Varasin vihdoinkin tuon selän takia lekurin, saas nähdä mitä hän tykkää kun menee poikkeemaan... Pitäis muutamaa projektia saada kans eteenpäin ja miettiä viikonlopun kahvitusvieraille tarjottavia - blaah.
 
...vai että kissapuheita :)...

Meillä on jo varmaan sen vuoden päivän verran ollut torpassa semmosta levotonta mainospuhemeininkiä lemmikin hankkimisesta. Ensimmäisenä taitaa listalla olla kissa. Valitettavasti.

Kissoja vastaan mulla ei ole niin mitään. Tuossahan nuita jolkottelee, naapureiden katteja, joskus ihan pieneksi riesaksi asti. Ja onhan ne ihania turjakkeita :heart:..kyllä niiden puuhia seuratessa sais päivän kulutetuksi hyvinkin.

Mutta - pjasikomäihä - meitsi on pahasti sille allerginen. Tai alkeerinen, kuten 4vee sanoo. Ja sekos surettaa. Joten ei siis kissaa.

Koiralle mä oon kyllä hyvinkin pahasti kallellaan - mulla on ollut itellakin koira :heart: - mutta sen paikka ei ole tässä perheessä vielä.

Pupuista meillä on kans kovastikin puhuttu, kiitos ystäväperheen, jolla on semmonen lutunen luppakorva. Nääh...tuumaillaan ja otetaan ensin kunnolla asioista selkoa, ennen kuin tehdään mitään päätöksiä saati hankintoja. Lemmikki on kuitenkin iso juttu, siihen on sitten sitouduttava kokonaan, joten se vaatii sen oman panoksensa. Joskin myös sitten antaa niin paljon...:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä