The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei muuten o aina hyvä homma.

Nopein tietämäni talousjohtajan pesti päättyi siihen, kun mä tulin käymään. Se päättyi oikeesti siihen. Kuprussa avustanut jurristi sai sentään viis minsaa aikaa siivota pöytänsä. Tää on totta.
Mikäs tarkastajakunnan suurvisiiri sä sit oot?
Juu ei pestit siks oo et niissä kupruillaan.

Pian voi mennä nukkumaan =)
 
En kerro. Yksityisyyteni minullakin. Mut sanotaanko, että olen ollu pienen verotarkastajayhdistyksen tilintarkastaja.

Mun ei tartte mennä nukkumaan, kun just hain leffavarantoon täydennystä.
Ok, kyl tuo kerto oleellisen ja jokainen kertoo minkä tahtoo, en ala totuusseereerumeita keittelemään - en jaksais luutaakaan kaivaa esiin et senkin kannalta
 
IhanaValo
Tuntuu että painun nukkumaan tai ainakin tuonne sohvan nurkkaan jos söis jotain ja kattois jakson How i met your mother:ia :)

Öitä vaan...tää flunssan alku tuntuu väsyttävän entisestään. Niisk ja köh köh..
 
mun tarvii löytää itelleni uus takki! mistä mä sellasen kivan ja nätin nyt löydän?! oon kyllästynyt tohon nykyseen kun se on ollu mulla varmaa jo 4vuotta ainakin,ihan hyvä se vielä on mutta haluun uuden.
 
multa meinas ihan oikeesti palaa tänään käämi: silppusin oksia oksasilppurilla joka meni tukkoon ja jäi jumiin

alko savu kehimään konneistosta ja sähkö haisemaan
Joo, jos joku menee tukkoon, se on aina ihan perseestä. Mulla meni tökkivän siimaleikkurin kanssa niin pahasti hermo kesällä, että se jäi tonne autotalliin, eikä siihen sen jälkeen ole koskettu.

Aika hermojen päälle käyvää kun kyllä kanssa toi koko ajan pirisevä puhelin. Kolme tärkeää puhelua, loput turhia. Vanhat asiakkaat soittelevat perään, että vieläkö teen niitä ja niitä hommia. En tee, ei oo aikaa, päät kii saatana. :D
Ja kun sama numero ollut jotain 15 vuotta, kun sen aikanaan Rätinälinjalta otin...


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä