The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.
Taas väsyttää... Yö meni siinä et jälkikasvu näki ensin painajaisia joten hän tuli sit meidän väliin, tästähän meidän tuorein lapsukainen sai mustiskohtauksen ja loikki toisen jalkoihin kynsineen jne. Meno kun ei rauhottunut niin komensin vanhemman kakaran omaan sänkyyn takasin ja siitähän sitten seurasi kauhea huuto. |O
Kiva juttu kun tietää et iltapävällä tuo vekara on väsynyt eli kiukkunen ja itsellä alkaa luennot tänään, joten olis kiva vähän skarppinakin olla - no kahvia koneeseen tarpeeks niin kyllä tämä kai iloks muuttuu.
sun nikki viittaa siihen että et mene luennolle kuuntelemaan?
 
IhanaValo
Huomenta.

Nainen vaateostoksilla. Tota varten asiallisissa liikkeissä on miehille touhunurkkaus, mis on tekniikan maailmoja ja texwillereitä pariksi tunniksi.

Naarasotuksilla kun vaan noin keskimäärin on suunnaton tarve hiplata ihan jokaista henkarilla roikkuvaa rättiä. Jjep. Käy hiplaamassa, mut anna mulle seuraava TexWillerin vuosikerta.
En aio raahata mukaan omaa enkä mitään muutakaan miestä :) Tiedän miten kovasti mies tykkää kirpparilla tai muissakaan vaatekaupoissa pyörimisestä.
Ite kyllä tykkään tosiaan hiplailla, voi löytää vaikka mitä kivaa :D

Nyt pitääkin jo rientää...:wave:
 
kahvikirahvi
Möö möö! Ens maanantaina pitäis kuulemma netin aueta, sellasen viestin sain. Nyt olis läpimätä volkkari niin valmis kun me siitä saatiin tehtyä, ja tänään se lähtee hittoon täältä ja toivottavasti ei tuu ikinä takasin.

Eilen oltiin eka ilta/yö pp.n kanssa ihan kaksistaan, ja oon ihan supermegaylpeä että ilman kiukkuja ja uhmaamisia meni :) Aamullakin oli niin reipas poika että meinasin ihan ylpeydestä pakahtua :heart: Ja sain eilen säädettyä fillarini satulan omille persjalkaselle sopivan korkuseksi, ja tänään fillaroitiin tarhalle ja voi vitsi että oli mukavaa :) Pääsi nopeesti perille, vaikka taramatka piteni vähän entisestä kämpästä.
 
IhanaValo
Meil oli tänään lohta ja kermaperunoita :p

Ei oikeen oo mitään höpistävää, yllätys yllätys...
Lapasta oon koittanu tehdä ja huuhaillu ympäriinsä välillä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä