Treffipalstojen miehillä on kyllä niin vääristynyt kuva itsestään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhauttavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se rehellisyys on poikaa ainakin minulle. Ei välttämättä tarvitse munan kokoa kertoa, koska se ei mielestäni ole oleellinen tieto ensitutustumiselle, mutta mieluummin treffaisin jotakuta, joka esittelee itsensä tavalliseksi tyypiksi, joka on ihan mukava ja harrastaa/tykkää asioista x ja x. Jos osaa olla persoonallinen niin kova plussa, mutta sillä oletuksella että on silti rehellinen. Myyntipuheet on aika kova turn off. Sporttisuus, hyvät käytöstavat tai päämäärätietoisuus ei ole persoonallista nähnytkään.

No mä ny en tarkkaa lukemaa tiä, mut netissä on jokunen miljardi ihmistä ja ihan normaalejakin siin seassa.

En o koskaan deittiprofiilia tehny, mut millainenhan se olis, jos sen tekis mahdollisimman vähän valehdellen. Koitetaas.

Halvalla saatavana keski- ikäinen, kaljamahainen äijä. Naama kirveellä veistetty suurinpiirtein sinnepäin. Tykkää eläimistä ja lapsista. Osaa ruokkia itte ittensä, mikäli jääkaapissa on olutta ja makkaraa. Savuttaa ja haisee pahalle. Mut on kauheen kiltti. Paitti ärsytettäessä. On hirveen remonttitaitoinen, joten läjä työkaluja tulee kaupan päälle. Sitä penistä on käytetty mallina tamponinsuunnittelussa, jolloin on saatu aikaan pieni ja huomaamaton tuote, joka ei käytössä tunnu juuri lainkaan. Kuvia saa pyynnöstä, tosin ovat näköisempiä jos ne ennen katselua rypistää.

Houkutteleva ilmoitus, eiks je?

Tästä saa lämpimän, rehellisen, avoimen ja huumorintajuisen kuvan, ilman että noita ominaisuuksia tarvii erikseen luetella. :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ettekö te esim soittele näitten nettikumppanien kanssa etukäteen? Siitähän jo selviäisi, että onko tuppisuu. Niinkö se on että muutaman viestin jälkeen jo treffeille.

Kyllä sieltä netistä helmiä löytyy, kun vaan jaksaa etsiä. Ihan tavallisia ihmisiä siellä pyörii, on aika vanhanaikaista ajatella että siellä olisi vaan luusereita, jotka ei muuten kumppania saa...

Ap:lle sen verran, että kyllä noin käyttäytyvä mies olisi saanut multa kyllä lähtöpassit. Vaikka olisi kuinka jännittänyt, käytöstavat pitää silti olla. Ja koska itselle urheilu on tärkeä harrastus, siitä valehteleminen olisi myös ehdoton no-no.

[QUOTE="ihana";28926137]Tästä saa lämpimän, rehellisen, avoimen ja huumorintajuisen kuvan, ilman että noita ominaisuuksia tarvii erikseen luetella. :)[/QUOTE]

Hmmmm...

Mikäli tuommoiseen käsitykseen erehtyy päätymään niin se tarkoittaa ainoastaan sitä, että en osaa tottakaan puhua riittävän realistisesti.

Mulle yksi mies laittoi tekstarina hirmu "hauskan" vitsin, eli jotenkin että "muistatko kun ihmiset sanoivat aina että olemme samannäköisiä, kun laitoimme naamat kiinni ikkunalasiin junassa. He eivät vaan tienneet että minä laitoinkin naamani sijaan perseeni siihen ikkunaan" tms.. :O

Kyllä se rehellisyys on poikaa ainakin minulle. Ei välttämättä tarvitse munan kokoa kertoa, koska se ei mielestäni ole oleellinen tieto ensitutustumiselle, mutta mieluummin treffaisin jotakuta, joka esittelee itsensä tavalliseksi tyypiksi, joka on ihan mukava ja harrastaa/tykkää asioista x ja x. Jos osaa olla persoonallinen niin kova plussa, mutta sillä oletuksella että on silti rehellinen. Myyntipuheet on aika kova turn off. Sporttisuus, hyvät käytöstavat tai päämäärätietoisuus ei ole persoonallista nähnytkään.

Mä en nyt tajua. Miksi rehellinen mies ei voisi olla sportti, hyvätapainen ja silti suhteellisen omalaatuinen? Minä ainakin olen kaikkia näitä. :)

Jengillä tuntuu olevan näkemys hyvätapaisesta miehestä tylsänä samalla tavalla kuin puku on ikävän kaavamainen.

Ei huomata sitä, ettei klassisuuden tarvitse olla mitään rautakanki perseessä -juttua kummassakaan. Hyväkäytöksinen mies voi olla leppoisa ja puku päällä voi näyttää hyvältä ja tuntua mukavalta. Ei tää maailma niin mustavalkoinen ole.

[QUOTE="mies";28927752]Mä en nyt tajua. Miksi rehellinen mies ei voisi olla sportti, hyvätapainen ja silti suhteellisen omalaatuinen? Minä ainakin olen kaikkia näitä. :)[/QUOTE]
Voi olla, mutta jos ilmoituksessa lukee juuri tuo litania: "rehellinen, hyvätapainen, sporttinen, kohtelias, päämäärätietoinen" niin eihän se kerro mitään. Toinen on vain lätkinyt positiivisksi miellettyjä adjektiiveja toisensa perään. Jos haluaa olla persoonallinen niin ilmaisee asian niin, että sen ymmärtää rivien välistä. Ja kertoo jotain muutakin kuin tuollaista ympäripyöreää paskaa. Ainoastaan sporttisuus on noista sellainen asia, joita periaatteessa ihan jokainen ihminen ei jossain määrin ole, ja sitä käytetään vain kiertoilmaisuna hoikalle. Tuonkaltainen litania ei saisi minua kiinnostumaan, vaikka nuo ominaisuudet itsessään ovatkin hyviä.

Ja jos ei osaa ilmaista itseään kirjallisesti niin senkin sanoo suoraan sitten sen sijaan että kusettaa jotain. "Olen x-vuotias enkä osaa kehua itseäni" on sekin paljon kiinnostavampi. Mutta jokainen tietysti hakee sellaista seuraa kuin haluaa. Jos ympäripyöreä kusetus toimii ja sillä löytää haluamiaan naisia niin ihan vapaasti.

[QUOTE="mies";28927752]Mä en nyt tajua. Miksi rehellinen mies ei voisi olla sportti, hyvätapainen ja silti suhteellisen omalaatuinen? Minä ainakin olen kaikkia näitä. :)[/QUOTE]No jos olet yhtä hyväkäytöksinen herrasmies kuin se ap:n tapaama tyyppi niin... :rolleyes:

Voi olla, mutta jos ilmoituksessa lukee juuri tuo litania: "rehellinen, hyvätapainen, sporttinen, kohtelias, päämäärätietoinen" niin eihän se kerro mitään. Toinen on vain lätkinyt positiivisksi miellettyjä adjektiiveja toisensa perään. Jos haluaa olla persoonallinen niin ilmaisee asian niin, että sen ymmärtää rivien välistä. Ja kertoo jotain muutakin kuin tuollaista ympäripyöreää paskaa.

Oho. Sä oot kyllä oppinut aivan liian hyvälle, jos nuo asiat eivät ole susta kauniita, arvokkaita ja uniikkeja. Monessa muussa maassa riittää ettei mies ryyppää älyttömästi ja hakkaa. Vähän suhteellisuudentajua nyt nainen.

[QUOTE="mies";28927792]Oho. Sä oot kyllä oppinut aivan liian hyvälle, jos nuo asiat eivät ole susta kauniita, arvokkaita ja uniikkeja. Monessa muussa maassa riittää ettei mies ryyppää älyttömästi ja hakkaa. Vähän suhteellisuudentajua nyt nainen.[/QUOTE]

Haha, että suhteellisuuden tajua minulle kun pitäisi riittää se, ettei ryyppää ja hakkaa?
Minusta on itsestäänselvää, että ihmisen tulisi olla kohtelias ja rehellinen. Jos joku tuntee tarvetta mainostaa näitä ominaisuuksia, hän joko kusettaa, alentaa muita tai ei vain keksi mitään oikeaa hyvää sanottavaa itsestään.

Haha, että suhteellisuuden tajua minulle kun pitäisi riittää se, ettei ryyppää ja hakkaa?
Minusta on itsestäänselvää, että ihmisen tulisi olla kohtelias ja rehellinen. Jos joku tuntee tarvetta mainostaa näitä ominaisuuksia, hän joko kusettaa, alentaa muita tai ei vain keksi mitään oikeaa hyvää sanottavaa itsestään.

En näe mitään vikaa siinä, jos ihminen kertoo suoraan millainen on. Eri asia sitten puhuuko totta vai runoileeko lämpimikseen.

Parhaassa tapauksessa kuitenkin herättää sellaisen ihmisen mielenkiinnon, joka toivoo juuri ko. ominaisuuksia kumppaniltaan.

[QUOTE="vieras";28927874]En näe mitään vikaa siinä, jos ihminen kertoo suoraan millainen on. Eri asia sitten puhuuko totta vai runoileeko lämpimikseen.

Parhaassa tapauksessa kuitenkin herättää sellaisen ihmisen mielenkiinnon, joka toivoo juuri ko. ominaisuuksia kumppaniltaan.[/QUOTE]

No niinhän minä tuossa aiemmin juuri sanoin, että jos sitä seuraa löytää niin mikäs siinä. Kyse olikin siitä, mikä itseäni kiinnostaisi, eikä tuollaiset epämääräiset positiiviset adjektiivit herätä mielenkiintoani.

Keskustelu: Äijä ja deitti- ilmoitusneuvoja

Neuvoja: Mitä harrastat?
Äijä: No käyn mä kavereiden kanssa baarissa kaljalla.
Neuvoja: "Sosiaalinen"
Äijä: Heitetään me siellä tikkaa ja pelataan bilistä
Neuvoja: "Sporttinen"
Äijä: Mut yleensä vaan istutaan ja itketään tuoppiin entistä muijaa ja pahaa maailmaa.
Neuvoja: "Tunteikas"
Äijä: Ja sit yöksi nakkikiskan kautta kotiin
Neuvoja: "Kulinaristi"

Joo, kyllä tosta ilmoituksen saa kasaan.

• Tykkää
Reactions: Kissimi
Itse olen tollaset jättäny pöytään istumaan ja tai ainaki jättäny vastaamatta jos on yrittäny ottaa uudestaa yhteyttä. Valehtelu profiilissa on kakka juttu ja jos on pihi niin on superkakka :kieh:

On huomattu, joo.

Sitten myös sellainen juttu että jos naiselta kehdataan vaatia mm. hyvää kroppaa, pienikokoisuutta ja hoikkuutta, niin vastassa olisi parempi olla itsekin miehen näköinen tyyppi eikä luiseva luikku vailla lihaksia tai karvainen, vanha möhömaha. :D

No mä ny en tarkkaa lukemaa tiä, mut netissä on jokunen miljardi ihmistä ja ihan normaalejakin siin seassa.

En o koskaan deittiprofiilia tehny, mut millainenhan se olis, jos sen tekis mahdollisimman vähän valehdellen. Koitetaas.

Halvalla saatavana keski- ikäinen, kaljamahainen äijä. Naama kirveellä veistetty suurinpiirtein sinnepäin. Tykkää eläimistä ja lapsista. Osaa ruokkia itte ittensä, mikäli jääkaapissa on olutta ja makkaraa. Savuttaa ja haisee pahalle. Mut on kauheen kiltti. Paitti ärsytettäessä. On hirveen remonttitaitoinen, joten läjä työkaluja tulee kaupan päälle. Sitä penistä on käytetty mallina tamponinsuunnittelussa, jolloin on saatu aikaan pieni ja huomaamaton tuote, joka ei käytössä tunnu juuri lainkaan. Kuvia saa pyynnöstä, tosin ovat näköisempiä jos ne ennen katselua rypistää.

Houkutteleva ilmoitus, eiks je?

No en kyllä haluaisi tollasta miestä.tavata, että ihan sama jos pistää...tuleehan se kuitenkin ilmi jossain.vaiheessa :D...turhaan vaivautuu naisia tapaamaan, jos totuus on ihan muuta kun mitä sanoo. Tietysti jos tykkää käydä kahvilla niin mikäs siinä.

Aapeen viestistä tajusin taas kuinka kamalaa olisi etsiä miehiä. Hirveitä yksilöitä joukossa. Itse en tosiaan jaksaisi kuunnella mitään pelimiesjuttuja, saati muita ekoilla treffeillä vaan enemmänkin pintapuolisempaa ja kyselyjä myös minulta mistä pidän. Ei tosiaan kiinnosta mitä joku randomi teki joskus vuonna 2 tai että naapurin Pertti erosi vaimostaan eilen.

Sitten on tietysti ne toiset kun ryhti on jossain varpaissa ja katsotaan ujosti kulmien takaa ja puheenaiheet ovat siinä "maistuuko kahvi" ja sanotaan se änkyttäen. Olen minäkin ollut tosi ujo lapsena ja muuta, mutta aikuisena oletan että toinen sen verran opetellut itseluottamusta, että voi käyttäytyä normaalisti.

en minäkään luonteeltani välttämättä mikään helmi ole, mutta ihan kelpo vaimo kuitenkin.

Yhteistyössä