Treffipalstojen miehillä on kyllä niin vääristynyt kuva itsestään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhauttavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No laitat siihen omaan profiiliis, että olet kropaltasi sporttinen ja odotat sitä mieheltäsi. Kai siinä jokin kohta on, mihin saa laittaa omat odotuksensa? Jos laittaa, että haluaa, että mies on kiva ja mukava yms henkistä laatua olevaa juttu, mutta oikeasti odottaakin fyysisiin ominaisuuksiin ja rahaan liittyviä juttuja, niin ehkä vika onkin siinä, että sä et ole osannut kertoa, mitä odotat.

Ai niin ja kyl netistä löytyy tosi kivojakin miehiä.

tulee tosta mieleen...kerran Wanhan kellarissa pyysin yhtä naista tanssimaan ja tämä alkoi mulle avautumaan työasioistaan ja kaikesta muustakin, mä pääasissa kuuntelin vaan tai kommentoin jotain aika lyhyesti, lopuksi nainen halas mua ja kehuin kuinka ihana keskustelukumppani olen

toi Viikatteen treffikaveri ei selvästikkään tiennyt että naisten mielestä keskustelu on sitä että nainen pälpättää ja mies kuuntelee

Monologi on keskustelu, joka käydään esim. vaimon ja miehen välillä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
tulee tosta mieleen...kerran Wanhan kellarissa pyysin yhtä naista tanssimaan ja tämä alkoi mulle avautumaan työasioistaan ja kaikesta muustakin, mä pääasissa kuuntelin vaan tai kommentoin jotain aika lyhyesti, lopuksi nainen halas mua ja kehuin kuinka ihana keskustelukumppani olen

toi Viikatteen treffikaveri ei selvästikkään tiennyt että naisten mielestä keskustelu on sitä että nainen pälpättää ja mies kuuntelee

No, minä en varsinaisesti ole mikään suupaltti, joka rakastaa omaa ääntään. Tämä mies ei vain osoittanut millään tavalla olevansa kiinnostunut minusta ihmisenä. Koen ensitreffit tilanteeksi, jossa molemmat saavat ja haluavat toisistaan tietoa, en tilanteeksi jossa toinen osapuoli täyttää koko tilan kertoakseen itsestään kaiken mahdollisen antamatta toiselle edes suunvuoroa. Keskeyttäminen on myös paha moka. Muutaman kerran aloitin lauseen sanoakseni jotakin ja tämä charmantti herrasmies keskeytti. Ihastuttava :heart:

Mun mies kyllä kertoi, että aikanaan deittipalstalla nimenomaan naisten ilmoitukset oli sellaisia, että maratoni juostaan päivittän ja kesälomat menee vuorikiipeilyn parissa. Kaikki on superluokan urheilijoita. Ehkä tää sun deittikumppani ajatteli, kun et ollut kehunut kroppaasi sporttiseksi, että oisko tossa viimein joku kiva nainen, jolle elämä on muutakin kuin vyötärön mittaamista.

Eli tää mies voi olla ihan yhtä pettynyt deitteihinne. Hän kuvitteli, että olisit kiva rento nainen, jolle kumppanuus on muutakin kuin kireäitä vatsalihaksia. Kerro etukäteen, mitä odotat! Niin et pety. Eikä toinen tule turhaan tapaamaan nirppanokkaa. Kerro, että odotat miehen olevan kropaltaan urheilullinen, kiinteä ja olevan herrasmies, joka maksaa naisen laskut.

No, minä en varsinaisesti ole mikään suupaltti, joka rakastaa omaa ääntään. Tämä mies ei vain osoittanut millään tavalla olevansa kiinnostunut minusta ihmisenä. Koen ensitreffit tilanteeksi, jossa molemmat saavat ja haluavat toisistaan tietoa, en tilanteeksi jossa toinen osapuoli täyttää koko tilan kertoakseen itsestään kaiken mahdollisen antamatta toiselle edes suunvuoroa. Keskeyttäminen on myös paha moka. Muutaman kerran aloitin lauseen sanoakseni jotakin ja tämä charmantti herrasmies keskeytti. Ihastuttava :heart:

Kuulostaa ahdistavalta! Ykskin "virhe", niin viikate heilahtaa.

[QUOTE="huoh";28925791]Kyllä varmasti teki mieli, koska onhan se tietysti vain ja ainoastaan sen miehen vika, että hän ei ollut tai osannut/halunnut olla kaikin puolin juuri tätä ko. kuningatarta miellyttävä.

Siis voi helvetti nyt aikuiset ihmiset! Sitä vartenhan siellä treffeillä käydään, että saadaan selville, onko se toinen ihminen sellainen, että jonkinlainen suhde voisi olla mahdollinen. Ja jos ei ole, niin sitten ei ole ja homman voi jättää siihen. Ei kenelläkään voi olla oikeutta olla loukkaantunut siitä, että toinen ei miellytä häntä, puhumattakaan siitä, että tätä pitäisi vielä jotenkin näpäyttää asian vuoksi.[/QUOTE]

Vai kuningatarta :rolleyes: Ei tehnyt mieli näpäyttää miestä enkä näin tehnytkään. Ilmaisin kyllä selvästi mutta kohteliaasti, etten uusintatreffeille lähde, koska en välitä tutustua paremmin. Mies vaikutti tästä loukkaantuneelta.

[QUOTE="vieras";28925829]Kuulostaa ahdistavalta! Ykskin "virhe", niin viikate heilahtaa.[/QUOTE]

Kyllä niitä mokia ehti siinä kertyä useampikin, mm. tuo omien syömisten maksattaminen treffikumppanilla. Itse en moista harrasta enkä suvaitse sitä seuralaiseltanikaan. Hyvin tökeröä.

Turha se on kuvitella, että ne mitään aarteita siellä olisivat. Fiksu mies löytää seuraa ilman tuollaisia nettisivujakin esim ulospäinsuuntautunut, käytöstavat omaava, jollaista tunnut hakevan, ei niitä netistä löydy.
Ihan samaa voisi kuvitella naisista.

Muutaman kerran oon nettitreffejä kokeillut ja voin sanoa että naisilla voi olla käsittämättömän vääristynyt kuva itsestään ihan yhtä lailla kuin miehillä ja sanalliset ja kuvalliset kuvaukset omasta ulkonäöstä olla täysin muuta kuin mitä todellisuus. Valokuvaa ei joko laiteta ollenkaan tai sitten laitetaan sellainen josta ei tunnista edes oma äiti tai kaverit koska se on otettu niin yli tai alivalottuneena, kaukaa tai muussattu jollain kuvankäsittelyohjelmalla. Sitä mä en ymmärrä minkä takia, toki joitakin hävettää nettitreffailu kai jostain syystä mutta en nyt ymmärrä miksi sitä enää tällä vuosituhannella pitäisi hävetä. Ja jos sitä aitoa naamakuvaa ja kuvausta ulkonäöstä ei kehdata laittaa nettiin niin miksi sitten lähteä edes treffeille ihan oikeassa elämässä kun siellä kuitenkin totuuden näkee?

Se täytyy kyllä sanoa että kun jotkut naiset kuvailevat luonnettaan sanoilla "tuittupäinen", "omapäinen" tai "vaikeasti kesytettävä" tai jotain muuta vastaavaa niin siinä ovat kyllä rehellisiä ja kierränkin sellaiset kaukaa. Mitään narussavedettävää lammasta en ole hakenut mutta on yleensä hyvä syy minkätakia noilla "tuittupäillä" ja "omapäisillä vaikeasti kesytettävillä" ei ole miestä.

Itsekin joskus vuosia sitten tuli käytyä nettideittailemassa ja ei voi sanoa muuta kun huhhuh. Yhteydenottoja tuli paljon ja oli tosi vaikea sitten poimia jyvät akanoista. No kyllä sieltä heti pystyi ne ei tapaukset karsimaan, mutta oli se miettiminen kenen kanssa oikeesti viitsisi lähteä treffeille vähän hankalaa. Sitten kyllästyin kun ei ne miehet vastanneet odotuksia ja tapasinkin mieheni ihan jossain muualla kuin netissä ja silloin kun vähiten odotin ketään tapaavani.

En enää koskaan halua yksiäkään treffejä netin kautta vaikka avioliittoni päättyisi eroon. Ihmettelen suuresti kuka sitä kautta voi mitään vakavaa edes löytää, vaikka tiedän sieltä kaverinkin miehensä löytäneen. Kamalaa hommaa sanon minä.

Nettitreffailussa on se hankaluus, että sen toisen eleitä ja ilmeitä ei näe yhtään. Loppujenlopuksi se, mille ihminen näyttää tai miten pitkä se on, on aika merkityksetöntä... ei merkityksetöntä, mutta pituudesta ei ole miehelle apua, jos se painaa 30 kg ja kävelee kolminkerroin taiteltuna ja kurkistelee varovasti kulmien alta. Toisaaltaan taas joku voi näyttää kuvassa ihan sairaan komeelle ja kun sä näät sen livenä, sä ihmettelet, että miten hitossa tosta voi ottaa tollasia kuvia? Sitten on taas niitä, jotka ei kuvassa niin ihmeelliselle näytä eikä ole mitenkään pitkäkään, mutta kun se astuu huoneeseen, niin sitä ei vaan voi olla näkemättä.

Mun mies (treffipalstalta) tarjoa mulle tokalla kerralla baari-illan. Myöhemmin tajusin et mies on rutiköyhä, viimeiset rahansa laittoi tuolloin mun juotaviin :)

Ihana mies on

Kaverini ihmetteli mikä on kunnei netistä miestä löydä vaan aina tapaamiset loppuu yhteen kertaan.
Yks mies sit sanoi mulle että kaveris on ihan toista mitä kuva kertoo ja mitä antoi ymmärtää.
Netissä kuva meikatusta hoikkakasvoisesta normaalivartaloisesta naisesta.
Totuus se että kuva oli kymmenen vuotta vanha,kaveri lihonut 40 kiloa.
Että osaa ne naisetkin.

[QUOTE="vieras";28925793]

Ai niin ja kyl netistä löytyy tosi kivojakin miehiä.[/QUOTE]

No mä ny en tarkkaa lukemaa tiä, mut netissä on jokunen miljardi ihmistä ja ihan normaalejakin siin seassa.

En o koskaan deittiprofiilia tehny, mut millainenhan se olis, jos sen tekis mahdollisimman vähän valehdellen. Koitetaas.

Halvalla saatavana keski- ikäinen, kaljamahainen äijä. Naama kirveellä veistetty suurinpiirtein sinnepäin. Tykkää eläimistä ja lapsista. Osaa ruokkia itte ittensä, mikäli jääkaapissa on olutta ja makkaraa. Savuttaa ja haisee pahalle. Mut on kauheen kiltti. Paitti ärsytettäessä. On hirveen remonttitaitoinen, joten läjä työkaluja tulee kaupan päälle. Sitä penistä on käytetty mallina tamponinsuunnittelussa, jolloin on saatu aikaan pieni ja huomaamaton tuote, joka ei käytössä tunnu juuri lainkaan. Kuvia saa pyynnöstä, tosin ovat näköisempiä jos ne ennen katselua rypistää.

Houkutteleva ilmoitus, eiks je?

• Tykkää
Reactions: Viikate
[QUOTE="akka";28925947]Kaverini ihmetteli mikä on kunnei netistä miestä löydä vaan aina tapaamiset loppuu yhteen kertaan.
Yks mies sit sanoi mulle että kaveris on ihan toista mitä kuva kertoo ja mitä antoi ymmärtää.
Netissä kuva meikatusta hoikkakasvoisesta normaalivartaloisesta naisesta.
Totuus se että kuva oli kymmenen vuotta vanha,kaveri lihonut 40 kiloa.
Että osaa ne naisetkin.[/QUOTE]

Se varmaan ajatteli, että sitten kun saa miehet vaan treffeille, niin häikäisee ne kauniilla sisimmällään.

No mä ny en tarkkaa lukemaa tiä, mut netissä on jokunen miljardi ihmistä ja ihan normaalejakin siin seassa.

En o koskaan deittiprofiilia tehny, mut millainenhan se olis, jos sen tekis mahdollisimman vähän valehdellen. Koitetaas.

Halvalla saatavana keski- ikäinen, kaljamahainen äijä. Naama kirveellä veistetty suurinpiirtein sinnepäin. Tykkää eläimistä ja lapsista. Osaa ruokkia itte ittensä, mikäli jääkaapissa on olutta ja makkaraa. Savuttaa ja haisee pahalle. Mut on kauheen kiltti. Paitti ärsytettäessä. On hirveen remonttitaitoinen, joten läjä työkaluja tulee kaupan päälle. Sitä penistä on käytetty mallina tamponinsuunnittelussa, jolloin on saatu aikaan pieni ja huomaamaton tuote, joka ei käytössä tunnu juuri lainkaan. Kuvia saa pyynnöstä, tosin ovat näköisempiä jos ne ennen katselua rypistää.

Saattais olla, että toi vetoais esim. muhun enemmän, kuin täydellinen, savuton ja charmatti urheiljapoika etsii kullannuppuuaan tositarkoituksella.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Kissimi
Tasa-arvon vuoksi on kyllä sanottava, että osaavat ne naisetkin antaa valheellisen kuvan itsestään, varsinkin nettideiteissä. Itsekin tuli aikoinaan muutamat nettitreffit kokeiltua ja joukkoon mahtui pari aika surkeaa kokemusta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Š

Mainio :laugh: Taidan kokeilla minäkin :D

Tarjolla kolmekymppinen kolmen lapsen äiti. Ei enää mikään tyttö missään suhteessa. Väsynyt naama, josta saattaa vielä nähdä että kymmenen vuotta sitten oli sievä. Kropassa näkyy eletty elämä ajokoirankorvia muistuttavina tisseinä ja vatsanseutuna, joka on kuin kolvilla poltettu. Kiinnostunut mm. ruoanlaitosta, leipomisesta, kirjallisuudesta ja sukupuolentutkimuksesta. Hyvinä ominaisuuksinani mainittakoon hiljaisuus ja hyvät ruoanlaittotaidot. Huonoja ominaisuuksiani mm. sinua luultavasti kiinnostamattomista aiheista jauhaminen ja siisteysintoilu.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Charmantti! :laugh:

Mullakin käynyt välillä mielessä, että olispa sinkku, niin voisi käydä ihmettelemässä näitä nettideittihommeleita... hahaha. Kyllä siellä nykyään varmaan ihan normaaleitakin ihmisiä on. Mutta hei, tuskin ketään charmanttia, täydellisen kohteliasta, kuuden ällän ylioppilasta, YK:n apulaissihteeriä ja maailman komein mies -kilpailun voittajaa oikeesti kannattaa lähteä tapaamaan ::)

• Tykkää
Reactions: Millenia

Mä tein ittestäni kerran hupiversion jossa kerroin kommunikoivani röyhtäyksin ja piereskellen. Toivoin mieheltä täys raittiutta koska jonkun on pystyttävä kantamaan minut baarista ulos. Ilmoitin olevani ylipainoinen ruokaa rakastava ihminen jolla on alkoholiongelma jne. jne.

Mulla tuli 60 treffipyyntöä kunnes ylläpito poisti minun ilmoituksen asiattoman tekstin perusteella. Ehti olla 3 päivää esillä.

Yhteistyössä